http://oz.games-workshop.com/games/warh ... /noble.jpg
Tämä kyseinen erittäinkaunis figuuri oli olin heti päättänyt hankkia mutta ei sitä löydy mistään. onko se ollut joku erikoisfigu jonka saa vain kun meni 12.8 bulgaarian raatihuoneen vessaan ja napautti kolmatta kiveä roskapöntöstä ja tiesi tunnussanan deggadukkapimpelipuu sekä mukana piti olla kahdentoista eriapinan karvoja . Lisäksi sen hinta oli miljoonan ja sekki piti olla USAn presidenti George dobley bushin kirjoittama. näinkö oli vai onko se vasta tulossa varmasti hienoimpia figuureja koko Fabassa.
wood elf noble
- Mr_Fineday
Re: wood elf noble
Tietääkseni juu.Gobirin kirjoitti:onko se ollut joku erikoisfigu jonka saa vain kun meni 12.8 bulgaarian raatihuoneen vessaan ja napautti kolmatta kiveä roskapöntöstä ja tiesi tunnussanan deggadukkapimpelipuu sekä mukana piti olla kahdentoista eriapinan karvoja . Lisäksi sen hinta oli miljoonan ja sekki piti olla USAn presidenti George dobley bushin kirjoittama. näinkö oli
Linkissä ainakin on osa /teaser/ eli joku "kiusaaja". Luultavasti tulossa tulevaisuudessa, tai sitten ei. Taikka sitten tuo on joku australia-special, sieltä kun nuo sivutkin ovat.
Oon mä kyl ylpee mun vastauksista. Ne on aina niin selviä ja abstrakteja.