"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

wood elf noble

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Gobirin

wood elf noble

Viesti Kirjoittaja Gobirin »

http://oz.games-workshop.com/games/warh ... /noble.jpg
Tämä kyseinen erittäinkaunis figuuri oli olin heti päättänyt hankkia mutta ei sitä löydy mistään. onko se ollut joku erikoisfigu jonka saa vain kun meni 12.8 bulgaarian raatihuoneen vessaan ja napautti kolmatta kiveä roskapöntöstä ja tiesi tunnussanan deggadukkapimpelipuu sekä mukana piti olla kahdentoista eriapinan karvoja . Lisäksi sen hinta oli miljoonan ja sekki piti olla USAn presidenti George dobley bushin kirjoittama. näinkö oli vai onko se vasta tulossa varmasti hienoimpia figuureja koko Fabassa.
Mr_Fineday

Re: wood elf noble

Viesti Kirjoittaja Mr_Fineday »

Gobirin kirjoitti:onko se ollut joku erikoisfigu jonka saa vain kun meni 12.8 bulgaarian raatihuoneen vessaan ja napautti kolmatta kiveä roskapöntöstä ja tiesi tunnussanan deggadukkapimpelipuu sekä mukana piti olla kahdentoista eriapinan karvoja . Lisäksi sen hinta oli miljoonan ja sekki piti olla USAn presidenti George dobley bushin kirjoittama. näinkö oli
Tietääkseni juu.

Linkissä ainakin on osa /teaser/ eli joku "kiusaaja". Luultavasti tulossa tulevaisuudessa, tai sitten ei. Taikka sitten tuo on joku australia-special, sieltä kun nuo sivutkin ovat.

Oon mä kyl ylpee mun vastauksista. Ne on aina niin selviä ja abstrakteja.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Karvoja piti olla 11 apinalta ja pandalta, mutta myös Putinin nimikirjoitus kelpasi.
Itse satuin sairastumaan juuri tuona päivänä. :(
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Kyseinen figu on tulossa yleiseenkin myyntiin piakoin. Ainakin uusimman WD:n mukaan.
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”