Paikalla!
Tarinakisa 2006?
Thelacan, sen vuoksi, että käyttäjä kirjoittaa muutaman typerän viestin häntä tulee bashata ja kiusata? Äskeinen viestisi oli turha ja toi vain pahaa mieltä. Jos halveksut jotain käyttäjää suunnattomasti, voit osoittaa sen tyynellä ja kypsällä hiljaisuudella sen sijaan, että riehuisit ja haukkuisit.
Sotavasaran tilanne tällä hetkellä ei ole niin paha kuin kynä-ääliöissä vinetään. Minua ei haittaa suuremmin se, että täällä on nuorempia pätemishaluisia käyttäjiä. Harrastuksen suosion varjopuoliahan se saattaa olla.
King Lizard ei minunkaan mielestäni ole kummoinen kirjoittaja, mutta ihan hyvähän se vain on, mitä useampi ihminen on kiinnostunut tarinakisasta. Voihan lisko yllättääkin. Kunhan vain suunnittelee ja oikolukee tekstinsä huolella.
Tällä hetkellä sotussa kaivataan entistä enemmän suvaitsevaisuutta aloittelijoita ja nuorempia kohtaan.
(Sarcasm-o-meterini räjähtää)
Sotavasaran tilanne tällä hetkellä ei ole niin paha kuin kynä-ääliöissä vinetään. Minua ei haittaa suuremmin se, että täällä on nuorempia pätemishaluisia käyttäjiä. Harrastuksen suosion varjopuoliahan se saattaa olla.
King Lizard ei minunkaan mielestäni ole kummoinen kirjoittaja, mutta ihan hyvähän se vain on, mitä useampi ihminen on kiinnostunut tarinakisasta. Voihan lisko yllättääkin. Kunhan vain suunnittelee ja oikolukee tekstinsä huolella.
Tällä hetkellä sotussa kaivataan entistä enemmän suvaitsevaisuutta aloittelijoita ja nuorempia kohtaan.
(Sarcasm-o-meterini räjähtää)
Mukana ollaan, ehkä tällä kertaa vähän laadukkaammalla materiaalillakin... Ehkä sitä viime kertaista jumbo sijaa saisi vähän parannettua tällä kertaa, niin olisi tuo allekirjoituskin ehkä hieman oikeutetumpi.
Ah, muistoni palaavatkin jo viime vuotiseen kunnon OT ketjuun...
Ah, muistoni palaavatkin jo viime vuotiseen kunnon OT ketjuun...
Viimeksi muokannut Andros, Ke 21.12.2005 20:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vile kirjoitti:ANDROS KALAMIESTEN AATELIA, KAIKKIEN TAUKENRAALIEN ISÄ, KESKI-MAAN SANKARI
Paikalla, en ole ehtinyt viime kisoihin osallistumaan ja muutenkin on tämä kirjallinenpuoli, jäänyt tyystin, mutta nyt voisi vaikka vuoden tauon jälkeen kokeilla siipiäni. Kuka ottaa kiinni, jos ne siivet eivät kanna?
Sopuli on mukana.
OT:tähän tämä nykyinen sotu on pullollaan.
Sopuli on mukana.
OT:tähän tämä nykyinen sotu on pullollaan.
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
- Blackguard
Toivottavasti ei kuitenkaan.
Grond kun on idlaantununt suuresti itse sotavasaran hoitamisesta (tai, siltähän se näyttää näin ulkopuolisen silmiin), niin meitä ei ole kukaan täällä suojelemassa. Kapteeni tuskin jaksaa vaivautua vetämään mustaa kupua tarina-alueen ylle vain joidenkin tyhjänpäiväisten kynä-ääliöiden takia. 
Mutta voihan sitä nyt jotain kevyttä jauhaa. Vaihtoehtoisesti perustaa Kynä-ääliöiden oman tarinakilpailu-ot ketjun Kahvilaan, mutta sehän luonnollisesti tappelee aika iloisesti vanhaa perinnettä vastaan, jossa itse Tarina-alue spammattaisiin täyteen toinen toistaan hirveämpää shittiä.
No, tehkää mitä teettee, enköhän minäkin seuranne mukana.
Mutta voihan sitä nyt jotain kevyttä jauhaa. Vaihtoehtoisesti perustaa Kynä-ääliöiden oman tarinakilpailu-ot ketjun Kahvilaan, mutta sehän luonnollisesti tappelee aika iloisesti vanhaa perinnettä vastaan, jossa itse Tarina-alue spammattaisiin täyteen toinen toistaan hirveämpää shittiä.
-
Modsognir Surmavasara
- Viesti:
Kuinkas tänä vuonna tuo kirajain/sanamäärä rajoitukset?
Ajattelin vain kun aloitin tuossa viime yönä (jälleen joskus yhden kieppeillä) saamaan kirjoitus inspiraatiota, niin ajattelin että nyt on aika aloittaa kirjoittaminen. Mutta en suoraan viitsinyt aloittaa kirjani kirjoittamista (ettei tulisi p**kalla laadulla) joten ajattelin aloittaa kevyellä novellilla tähän väliin. Kuitenkin jo pelkän novellin suunitteleminen vei mind mappina yli kaksi sivua Microsoft offisen A4 oletuksena
joten mikähän on tarinan pituuden rajoituksena?? ei pituus rajoituksia
vai kö?
Ajattelin vain kun aloitin tuossa viime yönä (jälleen joskus yhden kieppeillä) saamaan kirjoitus inspiraatiota, niin ajattelin että nyt on aika aloittaa kirjoittaminen. Mutta en suoraan viitsinyt aloittaa kirjani kirjoittamista (ettei tulisi p**kalla laadulla) joten ajattelin aloittaa kevyellä novellilla tähän väliin. Kuitenkin jo pelkän novellin suunitteleminen vei mind mappina yli kaksi sivua Microsoft offisen A4 oletuksena
joten mikähän on tarinan pituuden rajoituksena?? ei pituus rajoituksia
vai kö?
Figther´s never quit
Quitter´s never fight
Quitter´s never fight
- Blackguard
Tai sitten herra?? tulee vaihtoehtoisesti kääliökannulle.Rune kirjoitti:Toivottavasti ei kuitenkaan.Grond kun on idlaantununt suuresti itse sotavasaran hoitamisesta (tai, siltähän se näyttää näin ulkopuolisen silmiin), niin meitä ei ole kukaan täällä suojelemassa. Kapteeni tuskin jaksaa vaivautua vetämään mustaa kupua tarina-alueen ylle vain joidenkin tyhjänpäiväisten kynä-ääliöiden takia.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Nevah! Meitsi vaan niinq galleriairccaa nykyään?!1 Ihqdaa! XDDBlackguard kirjoitti:Tai sitten herra?? tulee vaihtoehtoisesti kääliökannulle.Rune kirjoitti:Toivottavasti ei kuitenkaan.Grond kun on idlaantununt suuresti itse sotavasaran hoitamisesta (tai, siltähän se näyttää näin ulkopuolisen silmiin), niin meitä ei ole kukaan täällä suojelemassa. Kapteeni tuskin jaksaa vaivautua vetämään mustaa kupua tarina-alueen ylle vain joidenkin tyhjänpäiväisten kynä-ääliöiden takia.
...krhm. Siis. MIRCini ei toimi vieläkään.
Eli siis reilu kuukausi aikaa kirjoittaa kaksi tarinaa.. Ja silti minulle tulee kiire, kun jätän aina viimetinkaan....!:)
Eikös se enimmäispituus ollut viimeksi sen kymmenen sivua tai jotain vastaavaa? Ainakin minun silloinen tarinani oli kahdeksan sivua pitkä...
Olen tästä suorastaan äärimmäisen innoissani, olen oikeastaan odottanut tätä koko vuoden!:)
Eikös se enimmäispituus ollut viimeksi sen kymmenen sivua tai jotain vastaavaa? Ainakin minun silloinen tarinani oli kahdeksan sivua pitkä...
Olen tästä suorastaan äärimmäisen innoissani, olen oikeastaan odottanut tätä koko vuoden!:)
Kynä-ääliö
- Blackguard
Reilu kuukausi aikaa kirjoittaa n+2 sivua kakkaa.Wolfenchild kirjoitti:Eli siis reilu kuukausi aikaa kirjoittaa kaksi tarinaa.. Ja silti minulle tulee kiire, kun jätän aina viimetinkaan....!:)
Nojoo, jos oltaisiin vähn rauhallisempia nyt, tiedä vaikka Grondin huumorintaju olisi iän myötä kadonnut lopullisesti.
Ääh, en löytäny Runen kuvia Galtsusta. ;( en päässy kommaa niinq!1
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Leksa ilmoittautuu, pitäähän teidän vanhojen partojenkin joku nuorempikin haastaja saada kisaamaan maineesta ja kunniasta. Ideakin on saanut hautoa jo muutaman viikon 
Juu, ja jouluja.
[/i]
Juu, ja jouluja.
[/i]
Viimeksi muokannut Leksa, To 22.12.2005 13:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
- Blackguard
Tottakai hankitaan. En nuku silmällistäkään, ennenkuin löydän.Rune kirjoitti:Rune-nick oli jo käytetty. Jouduin tyytymään erääseen toiseen, jonka pitäisi olla vanhemmille kynä-ääliöille tuttu.
Jos siis jotakuta ihan oikeasti kiinostaa."Hankkikaa niinq elämä1! Aivovamma"
Löysin niinq!1 Joulu pelastettu ihqdaa!
Mikäli se yksin minusta olisi riippuvaista, puolet sotulaisista istuisi jäähyllä. Tuo adminimme ei vain oikein tajua että viiden vuoden jäähy on paras jäähy.Thelacan kirjoitti:Jos näin olisi, puolet sotulaisista istuisi yhä jäähyllä, ja tämäkin olisi tapahtunut jo silloin joskus.Blackguard kirjoitti: Nojoo, jos oltaisiin vähn rauhallisempia nyt, tiedä vaikka Grondin huumorintaju olisi iän myötä kadonnut lopullisesti.