Örkejä
Örkejä
Piirsin viikon loppuna muutaman örkkin http://www.freewebs.com/juho14/raapustukset.htm
Risut ja Ruusut kiitos.
PS: Turha odottaa mitään LordBrutalis luokan raapustuksia.
Risut ja Ruusut kiitos.
PS: Turha odottaa mitään LordBrutalis luokan raapustuksia.
All Orks is equal, but some Orks are more equal dan others.
-Goff Warboss Bugrat Skumdreg
Sanompas muutaman sanaisen örkeistäsi.
Aluksikkin tuo on ihan kiva ja hyvä alku. Teknoörkillä on jotenkin hassuhko pää ja sen kaapuun olisi voinut laittaa varjostusta enemmän. Örkkipomon housujen ja paidan kohtaamiskohta on ehkä liian suora, olisit kaarentanut sitä edes vähän. Normaaliörkin toinen jalka on ehkä vähän liian pieni toiseen verrattuna, vaikka tietenkin se on kauempana, mutta ei se minusta nyt niin kaukana ole. Toinen korva on myös toista isompi.
Vielä kun varjostaisit töitäsi enemmän ja vähän viilaisit pikkuvikoja niin tulee hienoja kuvia. Myös ryppyjä vähän enemmän vaatteisiin.
Hienoja ovat, mutta voit vielä tehdä parempiakin.
Aluksikkin tuo on ihan kiva ja hyvä alku. Teknoörkillä on jotenkin hassuhko pää ja sen kaapuun olisi voinut laittaa varjostusta enemmän. Örkkipomon housujen ja paidan kohtaamiskohta on ehkä liian suora, olisit kaarentanut sitä edes vähän. Normaaliörkin toinen jalka on ehkä vähän liian pieni toiseen verrattuna, vaikka tietenkin se on kauempana, mutta ei se minusta nyt niin kaukana ole. Toinen korva on myös toista isompi.
Vielä kun varjostaisit töitäsi enemmän ja vähän viilaisit pikkuvikoja niin tulee hienoja kuvia. Myös ryppyjä vähän enemmän vaatteisiin.
Hienoja ovat, mutta voit vielä tehdä parempiakin.
No pain no gain.
Uus kuva lisätty sivuilleni http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=49373
All Orks is equal, but some Orks are more equal dan others.
Mä en muuten paljoakaan tykännyt, mutta toi Burna Boy oli mun mielestä aika näkönen. Tosin ei se räkä klimppi siinä niin hieno ollut mutta muuten. Olihan noi muutkin ihan siistejä mutta ne vaan näytti vähän sellaselle muovi ukolle. No okei:D Ei ehkä ollut mikään paras mahdollinen vertaus mutta noi asennot oli mun mielestä vähän tönköt, vois olla elävämmän näköinen.
Minä olen posteljooni Jobin,
profeetta epämyönteisen ajattelun opin.
-YUP
profeetta epämyönteisen ajattelun opin.
-YUP