"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sotavasara t-paita?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
j.s.r

Viesti Kirjoittaja j.s.r »

Siis kyllä tuo Sotavasara.net teksti minulle riittää tuohon tissin kohalle. Ja jos haluaa vielä jotain leijuttavaa niin laittaa sen nickin myös johonkin piiloon. Ja jos ei tuo mene läpi niin ainahan voi kirjottaa nimensä siihen lappuun missä lukee miten tuotteen voi pestä :) Sitten olisi oikein omallakäsiallakin se siellä. Itse ostaisin varmaan 2 paitaa kun muutenkin nuo T-paidat vähissä ja jos mude antaa rahaa niin sitten ehkä jopa 3.
Alkoholi on elämäntapa!
Alkoholi on minun elämäntapani!

Homer J Simpson
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Musta/vaaleanharmaa t-paita, jossa hihassa/selässä/toisella rinnalla musta/vaaleanharmaa (eri värinen kuin paita) logo. Voilà!

Logo -ehdotus:
Omasta mielestäni hieno olisi sellainen risti (löytyy esim. runefangista), jossa lukee vaikka poikittain Sotavasara. Sitten sen ylä- ja alapuolella jotkut pikku logot siinä ristissä (vasarat maybe..?). Jos ymmärsitte ;)
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Lighthammer
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Lighthammer »

Eikös tästä ollut tovi sitten useampisivuinen topicci, että mitä siihen paitaan laitetaan?

Siellä oli muistaakseni jokunen kelvollinenkin ehdotus. Vasemman yläkulman graafinen teksti paitaan keskelle rintaa lienee se vähiten ketään ärsyttävä vaihtoehto, ja on ainakin ihka aito sotupaita.
Set fire to the family tree.
Pollari

Viesti Kirjoittaja Pollari »

Tästä T-paidasta, jos logoa viellä ollaan vailla niin, eikö tuollainen samanlainen kun tuolla ylhäällä tuo "tonttutyranni" olisi hyvä logo, jos sitä pystyisi vähän muokkaamaan? Vai onko logo jo päätetty?
exe ds

Viesti Kirjoittaja exe ds »

tästä jutustahan vois tehä jonkun kilpailun, pitää keksii sotulle logo ja siitä saa vaikka lisä nimen palkinnoks.
Haltialordi

Viesti Kirjoittaja Haltialordi »

Mitä tämä 'S' merkitsee? Joo ja kyllä, riittäisi kai 'Sotavasara.net' rinnalle lukemaan.
DeathWizard
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja DeathWizard »

Toiseen hihaan (Vasempaan) voisi laittaa Sotavasara.net tekstin ja toiseen (Oikeaan) oman nickin (Jos haluaa, mutta kukapa ei? :D ) ja rintaan iso 'S'.
(Ei tosin pelkkää yksinkertaista ässää, mutta ei silti mitään ylikoristeltua röyhelöläjää... U know wat i mean, don't ya??) ;)
-Mikäpä pahan tappaisi?
Lorindel

Viesti Kirjoittaja Lorindel »

Jotenkin kuvittelisin, että se 'S' tulee ihan niinku tosta foorumin nimestä. S niinkuin Sotavasara.

Jaa-a. Itse olen kyllä tässä asiassa - ja muutenkin - yksinkertaisuuden ystävä. Mitä pelkistetympi versio, sen paremmin se toimii. Ja sitä vähemmän se ketään ärsyttää, kuten jo sanottu. Itse toisaalta mietin tuota jo edellä mainittua huppari versiota, ja se kuulosti paljon paremmalta, kuin pelkkä t-paita. Tämä toisaalta jakaa mielipiteet niin pahasti, että siitä saadaan sitten tapella ainakin viiden sivun verran.

Eikä tuo kisankaan pitäminen niin huonolta idealta vaikuta. Sen avulla olisi jo mahdollisuuksiakin saada edes muutama logo/kokonainen paitasuunnitelma. Ja äänestystä sitten luonnollisesti lopullisesta versiosta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”