Konversio vinkkejä voi myös lähettää.
Cold onet: Maalaus ja konverttaus
-
hyytelöperuna
Cold onet: Maalaus ja konverttaus
Siispä olen ostamassa dark elffien cold one knightejä. En ole ennen maalannut cold oneja enkä liskoja muutenkaan. Elikkä tarvitsisin vinkkejä cold onien maalaukseen. Ajattelin sellaista vihreen ja sinisen sekotusta. Lähettäkää kuvia omistakin jos olette maalannut. :mrgreen:
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Sulla varmaan on dark elfien kirja?? Siellä ainaki on gold onien maalauksesta aika paljon asiaa (muistaakseni). Toi sini vihree kuulostaa kans hyvälle, se tosin taitaa olla aika perus väri scheme... Ite varmaan maalaisin jotain oranssin tyylistä enemmän... Sit ne selkälevyt tai jotkut vaikka vihreellä.
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
-
hyytelöperuna
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Niin mä pelkäsinki et sulla ei sitä kirjaa olis... Nimittäin se on mun kaverin kirja mitä mä oon aina välistä lueskellu. Ja toisekseen en usko et gw:llä tykättäs hyvää jos mä tänne kopioisin ne jutut siitä kirjastahyytelöperuna kirjoitti:En omista kirjasta koska en pelaa miniatyyreillä, maalaan vain hienon näköisiä minejä. Jos sinulla on aikaa ja halua niin voisisitko kirjoittaa tänne hiukan sitä mitä siinä kirjassa on jos omistat sen?OneTrueDrunk kirjoitti:Sulla varmaan on dark elfien kirja??
Enpä tiedä kannattaneeko alkaa ihan suoraan kopioimaan gw:n väriyhdistelmiä. Kivemman näköisiä figuja tulee kun miettii itse mikä mahtaisi näyttää parhaalta. Ja ne armeijakirjojen maalausosiot on minusta aikamoista huttua jollei ole ihan aloittelija.
And they wonder how he dealt with stress so well..
-
hyytelöperuna
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Tuleeko tavan dark elf regimentissä kypärättömiä päitä?? Ainakin HE:n vastaavassa tais tulla pari... Sit ku maalais ihon mustanharmaaks nii vois tulla aika upee
. Musta haltia. (tuli jostain syystä mieleen forgotten realmsin drizzt)
Niitä coldoneja ei kyllä kauhean kirjaviksi kannata maalata.
Ruhon kannattaisi olla tummempaa väriä, kuin suomujen.
Luuharja näin on mulla maalattuna: ruskea pohja, valkoinen kuivaharjaus ja jos saisin vielä ostettua bleached bonen, niin reunat luuharjasta sillä.
Ehdottomasti kannattaa peittää saumakohdat joko greenstuffilla, tai erikeepperillä(häh?=kyllä, se toimii).
Ruhon kannattaisi olla tummempaa väriä, kuin suomujen.
Luuharja näin on mulla maalattuna: ruskea pohja, valkoinen kuivaharjaus ja jos saisin vielä ostettua bleached bonen, niin reunat luuharjasta sillä.
Ehdottomasti kannattaa peittää saumakohdat joko greenstuffilla, tai erikeepperillä(häh?=kyllä, se toimii).
-
hyytelöperuna
Hei, toihan on aivan mahtava ideaOneTrueDrunk kirjoitti:Sit ku maalais ihon mustanharmaaks nii vois tulla aika upee. Musta haltia. (tuli jostain syystä mieleen forgotten realmsin drizzt)
Mä luulin että ne drowit on todellakin mustia iholtaan eikä niinkään harmaita.
http://www.paintingclinic.com/clinic/paintingarmy.htm
Tossa on muuten yksi armeijan maalausopas jossa on käytetty mallina juuri droweista koostuvaa dark elf armeijaa.
Edit: korjataan toi osoite linkiksi..
http://www.paintingclinic.com/clinic/paintingarmy.htm
Tossa on muuten yksi armeijan maalausopas jossa on käytetty mallina juuri droweista koostuvaa dark elf armeijaa.
Edit: korjataan toi osoite linkiksi..
Viimeksi muokannut VJ, Su 08.12.2002 20:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
And they wonder how he dealt with stress so well..
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
-
hyytelöperuna
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Tumma iho on eriasia kuin harmaa ihohyytelöperuna kirjoitti:Joo.. ne elffit tulee siis olemaan tumma ihoisia. Innostuin hiukan liikaa ja kirjoitin mitä sattuu :lol: . Tumman ihon maalaus..... hmmmm... ehkä shadow greytä johon mixattua chaos blackia. Sit vain shadow grey highlight.
-
hyytelöperuna