"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mutated Hull?

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Jhep

Mutated Hull?

Viesti Kirjoittaja Jhep »

Eli mitä tuo tekee oikein kaaoksen vechile upgradeissa? Olen käsittänyt että se on samanlainen kuin extra armour, mutta eihän siinä mitään järkeä ole kun extra a maksaa 5pts ja hull 30pts... Valaiskaa minua tässä asiassa
Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Hmmm... Extra armor estää joitakin crewin vahingoittamisia ja m. hull antaa lisää armoria ympäriinsä. Itse en näe mitään samankaltaisuutta kuin että kumpikin "kasvatta kestoa", mutta ihan eri tavoilla.
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
The Captain
Valvoja

Re: Mutated Hull?

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Desto kirjoitti:Eli mitä tuo tekee oikein kaaoksen vechile upgradeissa? Olen käsittänyt että se on samanlainen kuin extra armour, mutta eihän siinä mitään järkeä ole kun extra a maksaa 5pts ja hull 30pts... Valaiskaa minua tässä asiassa
Extra armour ei (enää nykyedikoissa) lisää ajoneuvon armour valueta, eli ero on merkittävä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”