egheh
-
TranssiApina
egheh
Argh
Viimeksi muokannut TranssiApina, Su 08.10.2006 17:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"If it bleeds, we can kill it."
Ainakin noi vihreet näyttää maalausteknisesti paremmilta, mutta kuvat eivät ole kauhean hyviä. Npikkasen lisää highlighteja? :-)
Ja tykkään mä tosta väristäkin, toisaalta sininen paremmin toteutettuna olisi voinut olla myös kauppa, eli tummempana ja syvempänä.
Ja tykkään mä tosta väristäkin, toisaalta sininen paremmin toteutettuna olisi voinut olla myös kauppa, eli tummempana ja syvempänä.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
- Henri Ketonen
-
TranssiApina
Hhh.
Viimeksi muokannut TranssiApina, Su 08.10.2006 17:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"If it bleeds, we can kill it."
No ensinnäkin kannattaa huolehtia, että pohjaväri on tasaisesti peittänyt koko figun. Nyt näyttää siltä kuin tohon olisi vaan sudittu vihreää kerros tai kaksi huolehtimatta peittävyydestä. Siis yksi tasainen kerros vihreää pohjaväriä melkein näyttäisi paremmalta kuin tuo nopeasti highlightattu versio.
Highlighteissä on jo yritystä, mutta silti ne rajoittuvat vain kapeisiin reunoihin ja niissäkin ne näyttävät liian teräviltä. IMHO ei välttämättä kannata alkaa mennä ihan sinne valkoiseen highlighteissä, varsinkaan tummissa väreissä, ellei todella tiedä mitä on tekemässä.
Silmät on maalattu asiallisesti. Kiva huomata että jaksat panostaa noihinn yksityiskohtiin. Samalla kun maalaat armeijallisen silmiä noin kehittyy maalaustaitosi huomattavasti. Itse olisin ehkä maalannut kuitenkin ne hiukan eri tavalla, mutta tiedät varmaan itse parhaiten millaiset silmät sinusta näyttää hyviltä noilla.
Aseen metallit on näköjään drybryshattu, ei näytä kauhean hyvältä mulle. Jos haluat, voit kokeilla vaihtoehtoisesti metalliosien maalaamista kokonaan metallimaalilla ja varjostamista mustalla inkillä. Tällä hetkellä mä maalaan metallit pelifiguihin ensin boltgunmetallilla. Sitten musta inkki 2:1 vedellä laimennettuna. Sen jälkeen highlightit/kevyehkö drybrush chainmaililla ja mithril silverillä ja lopuksi vielä se samainen inkki 1:1 vedellä laimennettuna. Inkatessa kannattaa kuitenkin varoa ettei modeliin muodostu suuria inkkilätäkköjä koska niissä tahroittumisen riski on suuri.
Noista highlighteista vielä sen verran että itse aloittaisin maalaamalla koko ukon dark angels greenillä (siten että figun peittää tasainen värikerros). Sen jälkeen melkein koko figu paitsi ehkä syvimmät kohdat snot greenillä. Näin saadaan aikaan darklinet ja syvimmät varjot figuun. Sen jälkeen teräviin kulmiin reunustukset glazeina gobbo greenillä ja lopuksi ehkä jollain niistä citadelin vaaleimmista vihreistä todella ohuesti ja vain yläreunoihin.
Tulipas taas kirjoitettua..
Highlighteissä on jo yritystä, mutta silti ne rajoittuvat vain kapeisiin reunoihin ja niissäkin ne näyttävät liian teräviltä. IMHO ei välttämättä kannata alkaa mennä ihan sinne valkoiseen highlighteissä, varsinkaan tummissa väreissä, ellei todella tiedä mitä on tekemässä.
Silmät on maalattu asiallisesti. Kiva huomata että jaksat panostaa noihinn yksityiskohtiin. Samalla kun maalaat armeijallisen silmiä noin kehittyy maalaustaitosi huomattavasti. Itse olisin ehkä maalannut kuitenkin ne hiukan eri tavalla, mutta tiedät varmaan itse parhaiten millaiset silmät sinusta näyttää hyviltä noilla.
Aseen metallit on näköjään drybryshattu, ei näytä kauhean hyvältä mulle. Jos haluat, voit kokeilla vaihtoehtoisesti metalliosien maalaamista kokonaan metallimaalilla ja varjostamista mustalla inkillä. Tällä hetkellä mä maalaan metallit pelifiguihin ensin boltgunmetallilla. Sitten musta inkki 2:1 vedellä laimennettuna. Sen jälkeen highlightit/kevyehkö drybrush chainmaililla ja mithril silverillä ja lopuksi vielä se samainen inkki 1:1 vedellä laimennettuna. Inkatessa kannattaa kuitenkin varoa ettei modeliin muodostu suuria inkkilätäkköjä koska niissä tahroittumisen riski on suuri.
Noista highlighteista vielä sen verran että itse aloittaisin maalaamalla koko ukon dark angels greenillä (siten että figun peittää tasainen värikerros). Sen jälkeen melkein koko figu paitsi ehkä syvimmät kohdat snot greenillä. Näin saadaan aikaan darklinet ja syvimmät varjot figuun. Sen jälkeen teräviin kulmiin reunustukset glazeina gobbo greenillä ja lopuksi ehkä jollain niistä citadelin vaaleimmista vihreistä todella ohuesti ja vain yläreunoihin.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Hehee. Tää o hyvä et meitä o jo kaks säännöllisesti antamassa näitä pitkiä kritiikkejä. :-)VJ kirjoitti:Tulipas taas kirjoitettua..
Paras tapa opetella maalaamaan ja saada pelifiguistakin parempia on ajan kanssa opetella tärkeimmät maalaustekniikat ja sen miten valot ja varjot figussa kannattaa korostaa. Näitä soveltamalla saa helposti nopeaa jälkeä pelifiguihinkin. :-)
Jag känner en bot
Mulla ittelläni on melkein samanlaisia DE woruja, ei nyt kuvaa ole mutta mä tein silleen että panssariosat vaan dark angels greenillä loput mustilla ja kypärä kanssa da grenillä. Se oli pohjaväri sitten maalasin viellä 2 high littia päälle. Niin kyllä ne mun mielestä näytti tosi hyviltä kun paljon on. Ja sit mustalle en viittiny mitään tehä ku se voi pilata sen mustan värin kokonaan ku sitä rupeasisin korotelemaan harmaalla.
"Summon my army Lich"
-
TranssiApina
-
TranssiApina