Hyvää Joulua!
- Stormdaemon
Jeesus ei syntynyt jouluna eikä vuona 0. Jouluna oli joku pakanoiden juhla ja sitä alettiin sillon juhlia, ainakin tälläistä olen kuullut. Eli tämä on vain surkea kaupallinen joulu!Lateksimajava kirjoitti:Hilpeää Jeesuksen syntymäjuhlaa. Menen syömään kinkun.
Hyvää joulua nyt teille kaikille. Syökää kinkkua, saunokaa, juokaa (kokista!) ja leikkikää uusilla lahjoillamme (kissamme sai kivan lahjan, matokuurin).
No pain no gain.
- Prof. Leadhead
Joulua, hyvää sellaista mikäli luoja suo.
Ja hyvää uutta vuotta jne.
Ja hyvää uutta vuotta jne.
Viimeksi muokannut Prof. Leadhead, Ke 28.12.2005 23:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
An unicorn killed my father.
With kindness.
With kindness.
Hyvää joulua vain kaikille!
Joulu oli alunperin aurinkojumalan syntymän juhla. (Jumala aina kuoli halloweenina ja jälleensyntyi jouluna.) Jeesuksen syntyajankohtaa ei tallennettu aluksi, koska sitä ei pidetty tärkeänä. Kun myöhemmin kuitenkin haluttiin lisätä kirkkovuoteen juhla Jeesuksen syntymälle, niin valittiin joulu, koska se on vuoden pimeintä aikaa, jonka jälkeen valon määrä alkaa kasvaa. Tämä symboloi Jeesuksen tuloa kun pimeys oli vahvimmillaan, mutta hän tuo valon mukanaan ja voittaa pimeyden.Drago^ kirjoitti:Jeesus ei syntynyt jouluna eikä vuona 0. Jouluna oli joku pakanoiden juhla ja sitä alettiin sillon juhlia, ainakin tälläistä olen kuullut. Eli tämä on vain surkea kaupallinen joulu!
- Iron-Father
Oih. Koko päivä jatkuvalla syötöllä erilaisia jouluruokia. Nyt meinaa tulla takas ylös.
Mut sainhan ainakin Dryad rykmentin. Hirveesti muuta kamaa ei näin "isolle pojalle" tullut mutta rahaa sen verran että eiköhän tästä vielä uudenvuoden jälkeen figumyymälään mennä. Jännää kun sukulaiset jo pyytävät esiintymään joulupukkina suvun juhlissa pienempien lasten iloksi. Enhän minä edes uskonut ettei joulupukkia olisi olemassa.
Hyvää joulua kuitenkin vielä uudestaan. Ja tällä kertaa myös hyvää uutta vuotta.
"Taisi erehtyä, syökää minut sitten..."