Onneksi olkoon, osoitit, ettet ainakaan sinä kykenisi kontrolloimaan hahmojen power leveliä.Shadow Warrior kirjoitti:Ainahan niitä teoreettisia mahdollisuuksia onAmazing Slug kirjoitti:vahvat-mutta-sellaiset-joita-vastaan-altavastaajilla-on-edes-teoreettisia mahdollisuuksia.
Kuolon areena II ideariihi. Ei ilmoittautumisia.
- Amazing Slug
-
Ar-Senator
Jep, tämän mallisessa turnauksessa olisi hyvä olla jonkinsortin mielivaltainen kontrolli. Toisaalta esim. AnlaShokin järjestämissä laskuriturnajaisissa se idea oli juuri siinä hahmojen täydellisyyteen viilaamisella, mutta nopan ollessa mukana se ei ole enää kivaa. Tällaisen noppaturnauksen hauskuus on nimenomaan oudoissa valinnoissa, fluffissa ja arvaamattomuudessa - ei ultimaattisen tappokoneen tekemisessä, koska se ei kuitenkaan välttämättä toimi.
Itse voisin ehdottaa Slugia tuohon diktaattorin hommaan, vaikkei minun mielipiteeni vaikutakaan vaan turnauksen järjestäjän.
Itse voisin ehdottaa Slugia tuohon diktaattorin hommaan, vaikkei minun mielipiteeni vaikutakaan vaan turnauksen järjestäjän.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Tjaa, ei miulla mitään ole moista vastaan. Mikäli suurin osa tahtoo niin miksi ei. Menee vaan omaa aikaa enemmän ja rahasta en tiennytkään tässä ole olevan kyse, ellette sitten ole oikeasti lyömässä vetoa voittajista
Mielipuolinenhan järjestely ainakin on tähän asti ollut.. Niin ja jos ei meininki miellytä, niin voihan sitten pistää omat areenat pystyyn. Itteä himottaisi joku 128 pelaajan peli "fluffittomana".
-
Ar-Senator
ei tuollaistaKorppi- kirjoitti: Itteä himottaisi joku 128 pelaajan peli "fluffittomana".
itsekkin osallistun tuohon uuteen kuhan mahdollista.. entäs sitten nää armeijan takana olevat charat? (esim: Festering chantor skaveneilla) sun muut..
"You can be king or a streetsweaper but everyone will dance with the grim reaper"
- Druzhina Captain
- Valvoja
Re: Kuolon areena II ideariihi. Ei ilmoittautumisia.
Kiitos ja kummarrus!Korppi- kirjoitti:Antaisi niin rotille kuin käävillekin mahdollisuuksia ym. Keskustelua, perusteluita!
Kertoisitko tarkemmin pelinkulusta. Itseäni kiinnostaa seuraava:
Tarkoittaisiko tuo, että ampuva hahmo menettäisi rynnäkköboonuksen. Vai miten sen olet itse ajatellut? Ja mikä on se rynnäkköboonus on? Ymmärsin niin, että rynnäköivä saa +2 I boonusta, mutta silloinhan se tarkoittaisi, että jos esim. kääpiö hyökkää rottamurhaajaa vastaan, rotta voi heittää tähdet ja vieläpä sen jälkeen lyö ensimmäisenä. Ymmärsinkö oikein?Korppi- kirjoitti:Sankarit aloittavat molemmat rynnäköllä ja taistelujärjestys menee iniativen mukaan.
<snip>
Ei ampumista muuten kuin rynnäkköön reagointina.
Eli peruksena molemmat chargaavat. Mikäli toisen liike on 2 tai enemmän vastustajaa suurempi, vain hän saa oikeuden chargata, josta hän saa +2 iniative sekä peitsibonuksen. Esim cold one delf menettäisi peitsibonuksen bardittomaa helf ratsumiestä vastaan.
Rotta tosiaan pääsee noin tekemään, mutta sille ei voi mitään rottain i:n ollessa varsin korkea. Kääpiöt ovat puolustukannalla aina, kuten myös liskot ja örkit ym. Niihin paljon mainostettuihin taktiikoihin voisi siis lisätä, että hahmo voi halutessaan jäädä paikoilleen ja saada stand&shootit.
Esimerkissäsi tosin rotta voi chargata kääpään ja heittää -1 muuttujalla tähdet ja lyödä vielä ensin..
Rotta tosiaan pääsee noin tekemään, mutta sille ei voi mitään rottain i:n ollessa varsin korkea. Kääpiöt ovat puolustukannalla aina, kuten myös liskot ja örkit ym. Niihin paljon mainostettuihin taktiikoihin voisi siis lisätä, että hahmo voi halutessaan jäädä paikoilleen ja saada stand&shootit.
Esimerkissäsi tosin rotta voi chargata kääpään ja heittää -1 muuttujalla tähdet ja lyödä vielä ensin..
- Druzhina Captain
- Valvoja
Roger!
BTW siivosin hienovaraisesti ketjun ilmoittautumisista. Tämä ketju nyt tästä eteenpäin pysyy puhtaana ilmoittautumisista ja seuraavaksi kaikki viestit, jotka sisältävät ilmoittautumisen lähtevät kokonaan armotta pois olipa siellä muuta asiaa tai ei.
HUOM niille, jotka ehtivät lähettää ilmoittautumisen tähän ketjuun. Se on nyt poissa ja sinun täytyy ilmoittautua uudestaan silloin kun ilmoittautuminen alkaa. Korppi- voisi tiedottaa tarkemmin miten se tehdään ja milloin se alkaa!
BTW siivosin hienovaraisesti ketjun ilmoittautumisista. Tämä ketju nyt tästä eteenpäin pysyy puhtaana ilmoittautumisista ja seuraavaksi kaikki viestit, jotka sisältävät ilmoittautumisen lähtevät kokonaan armotta pois olipa siellä muuta asiaa tai ei.
HUOM niille, jotka ehtivät lähettää ilmoittautumisen tähän ketjuun. Se on nyt poissa ja sinun täytyy ilmoittautua uudestaan silloin kun ilmoittautuminen alkaa. Korppi- voisi tiedottaa tarkemmin miten se tehdään ja milloin se alkaa!
-
Rotten sound
??Korppi- kirjoitti:... bardittomaa helf ratsumiestä vastaan.
Rotten sound, eikö olisikin epäloogista, että ne ratsut vain seisoskelisivat siinä aikansa kuluksi sankarien mättäessä toisiaan palasiksi?
Minä voisin järjestää tuollaisen 64/128 pelaajan turnauksen pienellä fluffilla. Eli tarvittaessa minä keksisin fluffin, jos osallistuja ei itse jaksaisi. Voisi sitä fluffi-puolta sitten korostaa finaaliin päin mentäessä. Jos halukkaita tarpeeksi löytyy, niin voin ruveta pistämään tämän turnauksen jälkeen topicia pystyyn.. Jos taas Korppi- ja Druzhina ei hyväksy enempää keskustelua tästä nyt tässä, niin laitan nyt jo tuollaisen keskustelun pystyyn.
Ja Slugin ehdotus oli hyvä, Jacolin ahne serkku voisi eksyäkin sinne, jos Jacol itse ei päätä pysyä elossa..
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
- Lihamestari
- Half-breed
Kaiketi tätä voisi soveltaa tuohon:Lihamestari kirjoitti:Mites hoidetaan, jos hahmolla on käytössään kerran käytettävä Re-Rolli?
esim. Rune of Luck.
Korppi- kirjoitti:* Kaikki yhden tempun maagiset aseet latautuvat taas seuraavaan otteluun
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Lihamestari
Lähinnä tarkoitin, että missä vaiheessa se käytetään? Vai päättääkö hahmon pelaaja esim. "Käytetään re-roll ensimmäisen mokattuun armour saveen." tai "Re-rollataan jos vihu on yhdessä woundissa ja woundaaminen epäonnistuu ekalla kerralla."Half-breed kirjoitti:Kaiketi tätä voisi soveltaa tuohon:Lihamestari kirjoitti:Mites hoidetaan, jos hahmolla on käytössään kerran käytettävä Re-Rolli?
esim. Rune of Luck.
Korppi- kirjoitti:* Kaikki yhden tempun maagiset aseet latautuvat taas seuraavaan otteluun
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Re-reroll kamojen käytön voisi sällyttää hahmon "taktiikkaan". Eli kirjoitat sitten hahmoa ilmoittaessa mihin re-rollit tulee käyttää tyylii: Mikäli vastustaja yhdessä woundissa, re-roll to-wound heittoon. Mikäli itse yhdessä woundissa re-roll omaan as tai ward jne.
Voin vaikka järjeestää kuolon areena kahden sinun turnauksen jälkeen tjsp.
@Druzhina Captain: Kiitos topicin selventämisestä!
Pistä vain omakin pystyyn, niin pääsee itsekin osallistumaanMinä voisin järjestää tuollaisen 64/128 pelaajan turnauksen pienellä fluffilla. Eli tarvittaessa minä keksisin fluffin, jos osallistuja ei itse jaksaisi. Voisi sitä fluffi-puolta sitten korostaa finaaliin päin mentäessä. Jos halukkaita tarpeeksi löytyy, niin voin ruveta pistämään tämän turnauksen jälkeen topicia pystyyn.. Jos taas Korppi- ja Druzhina ei hyväksy enempää keskustelua tästä nyt tässä, niin laitan nyt jo tuollaisen keskustelun pystyyn.
@Druzhina Captain: Kiitos topicin selventämisestä!