"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Paljonko JUURI SINULLA on uponnut rahaa WH:hon?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Höh. PXI stole my answer..

Ajattelin että jos tänneki jotain vastais, ajattelin pistää vaan LIIKAA. mutta PXI keksi liian samanlaisen niin... no, so what:

LIIKAA.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Minulta on kysytty tätä hyvin monesti, enkä ole kertaakaan suostunut laskemaan. Karkea arvioni on jossain 10 000 markan tienoilla, mutta olenkin ostanut aika paljon käytettyjä ukkoja.

EDIT: Unohtakaa tuo arvio. Se on aivan liian alhaalla. Vähintään 12 000 markkaa. Se on se Von Carsteinin n. 1000 mk vuodessa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Ketku

Viesti Kirjoittaja Ketku »

Sen verran että hirvittää mutta luulisin että joku 500e ois menny. Kun enhän ole tätä lajia harrastanu kun jonkun 2 vuotta.
"Ah sitä suloista tuskaa ja kipua viiltävää"
Asdrubael

Viesti Kirjoittaja Asdrubael »

Useampi kymmenen tuhatta (siis markkaa) Tosin olen pelannutkin jostain vuodesta 80-jotain (millonkas se Rogue Trader tulikaan? Tosin rahoista on varmasti 4/5 menny viimesen viiden vuoden aikana (palkkatyö on kyllä hyvä asia!) Samalla elätän myös vaimoa ja kolmea lasta ja maksan asuntoa ja autoa ja opintolainaa. Ja silti jää vielä vähäsen muuhunkin hupailuun. Kuussa menee GW hommiin varmaa noin 100-150 euroo.
Kun haluton laitetaan tekemään tarpeetonta työtä, tuntuu kuin turha työ menisi hukkaan...
The Captain
Valvoja

Asdrubael kirjoitti:Useampi kymmenen tuhatta (siis markkaa) Tosin olen pelannutkin jostain vuodesta 80-jotain (millonkas se Rogue Trader tulikaan? Tosin rahoista on varmasti 4/5 menny viimesen viiden vuoden aikana (palkkatyö on kyllä hyvä asia!) Samalla elätän myös vaimoa ja kolmea lasta ja maksan asuntoa ja autoa ja opintolainaa. Ja silti jää vielä vähäsen muuhunkin hupailuun. Kuussa menee GW hommiin varmaa noin 100-150 euroo.
Osanottoni perheesi takia. Minä olen nähnyt palkkatyötä viimeksi vuonna 1999, sen jälkeen on Kela armossaan rahoittanut minun elämistäni opintotuen muodossa, joten minä saan tuon sinun GW-stuffaan laittamasi summan kuussa elämistä varten. Jos jotain jää yli, se menee sitten tähän harrastustoimintaan.
Asdrubael

Viesti Kirjoittaja Asdrubael »

Näinhän se oli itseellänkin pitkän aikaa. Tosin nyt sitä ihmettelee että miten sitä silloinkin pystyi pelaamaan, mutta kummastipa sitä vain pystyi. Tässähän pätee se vanha totuus että sitä suuremmat menot mitä suuremmat tulot. Eli sillon mulla oli yks armeija ja nytten neljä.
Kun haluton laitetaan tekemään tarpeetonta työtä, tuntuu kuin turha työ menisi hukkaan...
Väinämöinen

Viesti Kirjoittaja Väinämöinen »

Aivan liikaa, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi. :?
JuYu

Viesti Kirjoittaja JuYu »

n. 1400€ + maalit ja muut tarvikkeet. :)
Oon keränny noin 4 vuotta
Kaya

Viesti Kirjoittaja Kaya »

Varmaankin jotain 100-150 € on kulunut...Piti erään nimeltä mainitsemattoman kaverin kanssa ostaa kahteen pekkaan tuo 5ed aloitus boxi, mutta eipä poika viimehetkellä maksanutkaan vaikka olin jo tilannut boxin fantsusta ja avannut sen 8O. No eipä se oikeastaan loppujen lopuksi haitannut kun sain myytyä ne liskomiehet pois, mutta silti. :evil:
A man who has no imagination, has no wings.
-Mohamed Ali
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

paljon siihen verrattuna, etten tienaa vielä rahaa ite. Joku tuhat euroa vois olla aika lähellä.. en tiiä. Ei kyl välttämättä niin paljon, mutta silti, paljon siihen verrattuna, paljonko sitä rahaa on joskus ollut.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Komrad Chipmunk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Komrad Chipmunk »

Kaippa sitä tuossa jotain 4500 - 5500 mk on mennyt. Neljässä vuodessa.
It's me! Stupidity in person! (aka. Kezmale)
Kerpele

Viesti Kirjoittaja Kerpele »

Kun viisas johtaja näkee että sotajoukko on valmis niin ei kulu enää pronssihippustakaan. :wink:
The Captain
Valvoja

Kerpele kirjoitti:Kun viisas johtaja näkee että sotajoukko on valmis niin ei kulu enää pronssihippustakaan. :wink:
Mitä tarkoittaa "valmis"? Olen kerännyt Blood Angeleita kohta 10 vuotta, eikä niistä valmista saa, ei sitten millään.
J.K.

Viesti Kirjoittaja J.K. »

No arviolta 1000 euroa kaikki tarvikkeet ja maalit mukaan laskettuna...
"Fear Me Mortals For I Am The Anointed Favoured Son Of Chaos.."
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Paljon.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
C0ltrane

Viesti Kirjoittaja C0ltrane »

...Uskaltaakohan edes arvioida :?
Nooh...
I-vuonna semmoset...500 markkaa
II-vuonna about 1000 markkaa (kuului mm. rykementti imperialguardseja catachan jungle fightersejä)
III-vuonna jotain 2000mk (pari isoa örkki mopoa, 1 on 100mk)
IIII-vuonna tuli sitten enemmän...noin 2500mk (tähän kuului kaksi rykmenttiä nighgoblinseja, 2 spear chukkaa, 6 goblin piruetteja, black coach, 1 rykmentti skeletoneja, Inquisitor...jne.
IIIII-vuosi onneksi ei vielä paljoa :o

Elikkä jotain 7000mk :o Vooih...
"Suffering should be creative. Should give birth to something good and lovely"
migsula

Viesti Kirjoittaja migsula »

NIIN uskomattomalta ku se kuulostaakin,ni olne todennäköisesti aika lailla plus miinus nolla tilanteessa!!
Karsean määrän rahaa oon fantasiapeleihin raahannu,mutta kun möin tossa hiljattain yhden armeijoistani,elikä melkeen 3000pojoo DIY woffeja,niin sainpa sitä roppakaupalla takasinki!

Sit ku kelaa miten paljon oon tästä harrastuksesta saanu nauttia,ni riisto firma nyt ei oo eka sana mielessä. Onneks ne osaa bisnes puolen ja on vielä pystyssä!!!
☠️
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

migsula kirjoitti:Sit ku kelaa miten paljon oon tästä harrastuksesta saanu nauttia,ni riisto firma nyt ei oo eka sana mielessä. Onneks ne osaa bisnes puolen ja on vielä pystyssä!!!
Hyvä, lisää ihmisiä jotka ei GW:tä bashaa. En usko että kukaan tätä harraisi ja figuja ostaisi jos harrastuksesta ei saisi mitään irti ja figut olisivat liian kaliita. :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.

Viesti Kirjoittaja Avatar »

en tiedä
"Gobboja yössä, Gobboja työssä"
J.K.

Viesti Kirjoittaja J.K. »

Laitoin tossa aiemmassa viestissäni että 1000e mutta ny laskeskeltuani 2500-3500 euroa on mennyt kaikkeen mitä olen fantsusta+muista figuliikkeistä ostanut..(mm.kaksi Englannin reissua on Gw:n kaupassa käydessä verottanut lompakkoa vähän liikaa 8O )
"Fear Me Mortals For I Am The Anointed Favoured Son Of Chaos.."
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”