"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Night gobbojen lippu

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Apotti

Night gobbojen lippu

Viesti Kirjoittaja Apotti »

Kannattaako 20-30 night goblinin yksikölle ostaa lippua? Vastassa on enimmäkseen delffit ja Chaos...
Kelf

Viesti Kirjoittaja Kelf »

Nt.gobboja käytetään yleensä vain fanaatikkojen kuljettajana, ja ovat sen jälkeen hyödyttömiä. En suosittele, itse olen saanut ainakin helpot 100VP niistä. ;)
Mr. Tabasco

Viesti Kirjoittaja Mr. Tabasco »

Itsekin käytän N. Gobboja pelkästään Fanaticcejen kuljettamiseen. Tämän jälkeen ne luultavasti kuolevat...
Moi.
flagu

Viesti Kirjoittaja flagu »

Lippu on vähän riskisijoitus juuri niitten sadan voittopisteen takia.
Ja kyllä niistä goboista ON muuhunkin kun niiden fanejen kuskaukseen. Tarpeeksi iso yksikkö ja täydet netterit tekevät häijyä ainakin keskiverto ritari yksikön hyökkäystä vastaan.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
blurred

Viesti Kirjoittaja blurred »

Ja kyllä niistä goboista ON muuhunkin kun niiden fanejen kuskaukseen. Tarpeeksi iso yksikkö ja täydet netterit tekevät häijyä ainakin keskiverto ritari yksikön hyökkäystä vastaan.
Mjoo. Tällöin joukkoon joutuu tosin panostamaan vähän enemmän pisteitä. Itse en ikinä laittaisi pisteitä yksikköön jonka LD on ruhtinaalliset 5 ja panssaria ei nimeksikään.

Kaksikymmentäviisi night goblinia musikantilla ja kahdella fanaatikolla on kokoonpano jota itse yleensä käytän. Pärjäävät pienille jalkaväkiryhmille 5+ CC-saven ja kokonsa avulla, sekä pitävät ritarit ym. loitolla fanaatikoilla. Shamaanitkin tykkäävät, kun goboista saa muutama kuolla ennenkuin magia-nopat alkavat vähentyä.

Ja ei tosiaan lippua mukaan. :)
...and hell came with him...

"The ability to quote is a serviceable substitute for wit." - William Somerset Maugham
flagu

Viesti Kirjoittaja flagu »

Jos otetaan vaikka 5 netteriä niin yksikköön tulee huimat 10 pistettä lisää. Hui hirveätä. Nyt 50 pts + fait maksaa 60 pts + fanit. Sitä paitsi juuri nämä ld 5 ja huonohko save saattavat vastustajan ajattelemaan, helpponakki. Mutta sitten kun netterit on hoitanut asian, niin vastustajalle saattaa tulla mieleen klassinen lause; "Oliko tämä nyt viisasta"....

No, myönnetään, ei ne netterit välttämättä NIIN kovia oli mutta kokeilun arvoisia.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”