Tarinakisa 2006?
-
hyytelöperuna
Oih, täällähän on jo aloitettu. Kiitos lakanalle kun hän ilmoitti tästä suuresta ihmeestä.
Tarinakisa kuulostaa hassulta, voisi kokeilla kirjottaa kello 2 yöllä psykedeelisen musiikin tahdissa jonkun ovelan pätkän tekstiä. Tekotaiteelista vierasta tahdikasta pömppöturinaa. Ehkä osaan ja ylitän itseni täten sanoeni.
Voisi kyl eka mennä lukemaan sääntöjä.
Tarinakisa kuulostaa hassulta, voisi kokeilla kirjottaa kello 2 yöllä psykedeelisen musiikin tahdissa jonkun ovelan pätkän tekstiä. Tekotaiteelista vierasta tahdikasta pömppöturinaa. Ehkä osaan ja ylitän itseni täten sanoeni.
Voisi kyl eka mennä lukemaan sääntöjä.
-
hyytelöperuna
Hahahe, kyllä tuli taas illalla pää täyteen ideoita... Pitäisi keskellä yötä vaan nousta kirjoittamaan ja tehä se mestariteos. Päivällä on fiilikset jo poissa
. Hoho... hih....
...kuka hiton reiska, en oo ikinä kuullukkaan./
Tiedän punapukusen lenkkeilijän, jonka nimi on jukka.
...kuka hiton reiska, en oo ikinä kuullukkaan./
Tiedän punapukusen lenkkeilijän, jonka nimi on jukka.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
-
Merrywinds
Ah, kuinka tekosi olikaan jalo,Rune kirjoitti:Tapsan kiinni sain, ja hänet tänne hain.
Tarinoita kirjoittamaan, ja shittiä taasen jauhamaan.
Sitähän te halusitte, eikö niin?
Minä tehtäväni suoritin... öö, omena?
syttyi sieluni liekki ja sisäinen palo.
Kun jälleen taistoon sanaiseen,
käy joukko vanhojen kynien... kera Tapsan.
-
Andromedus
Voisinhan minäkin varmaan joulun kunniaksi osallistua vaikka. Jos saan siis juonen yms. valmiiksi siihen mennessä. Eli tarina(t) lähetetään Grondin sähköpostiin/yveehen/postilaatikkoon/kerrotaan face-to-face?
Kukaan ei toisaalta varmaan muista minua enää täältä :/
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Can't forgetAndromedus kirjoitti:Eli tarina(t) lähetetään Grondin sähköpostiin/yveehen/postilaatikkoon/kerrotaan face-to-face?Kukaan ei toisaalta varmaan muista minua enää täältä :/
Ääh, deadlinea edeltävälle päivälle se kirjoittaminen jää minulla kuitenkin ja siten kisaan tulee lähetettyä taas astetta heikompi tekele.pamp-pu kirjoitti:Kannattaisiko lopettaa skeidanjauhanta ja kirjoittaakin vaihteeksi ? Jää sitten enempi aikaa hioa tekstistä voittaja.
Terve Tapsa!
-
Andromedus
Sellaista varmaan tulee minullakin olemaan. Ilmeisesti meidät molemmat on Tapsan kanssa summonoitu tänne, ottamaan viimeisen kerran yhteen muiden kirjoittajien kanssa(nyt kuulostaa eeppiseltä). Joo, eihän Gromia tai Tapsaa voi unohtaa myöskään
.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Nyt näyttää hyvälle tämä wanhojen veteraanien ilmestysmäärä. Pakkohan teidän on tulla hankkimaan voitto joka kerta, eihän tarinakisa ole mitään ilman teikäläisiä.
Mahtaisikohan Coriduskin provosoitua tästä viestistä ja kirjoitella jotain pitkästä aikaan.
Ja Terminator kun vielä heräisi.
Ja...
Niin no minun turinoilta ei nyt pahemmin kannata odottaa mitään :).
Mahtaisikohan Coriduskin provosoitua tästä viestistä ja kirjoitella jotain pitkästä aikaan.
Ja Terminator kun vielä heräisi.
Ja...
Niin no minun turinoilta ei nyt pahemmin kannata odottaa mitään :).
- Kynä-ääliö
Älä sure, ei minunkaan. =P Olenhan minä aika paljon kirjoitellut suht. hyvääkin stuffia tuonne Risingin puolelle, mutta sielläkin on nyt ollut vähän tämmöistä kankeampaa kautta. Ehkä nyt joululomalla vielä saan jotain aikaiseksi, mutta sitten voi olla että en saa.Thelacan kirjoitti:Niin no minun turinoilta ei nyt pahemmin kannata odottaa mitään.
Idea kyllä on jo...
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Face-to-face, ja lahjotaan samalla juomisilla - varma tapa menestyä :). Postilaatikkoonkin käy, tarinan voi kirjoittaa siihen käärepaperiin johon pakkaatte sen lahjapullon.Andromedus kirjoitti:Eli tarina(t) lähetetään Grondin sähköpostiin/yveehen/postilaatikkoon/kerrotaan face-to-face? :D Kukaan ei toisaalta varmaan muista minua enää täältä :/