Horus vs. keisari
Horus vs. keisari
No tästä aiheesta on varmaan jankattu eniten tällä palstalla. But anyway, minkälainen kaksin taistelu oli? Kuinka kauan se kesti ja miten pahasti Horus haavoitti Keisaria ennen tuhoutumistaan? Eräs tuttavani sanoi että Horus repäisi Kerisarin selkärangan selästä irti!!!
Only if Bible were steampunk.
Ei kai se kovin pitkäkestoinen ottelu ollut. Horus muistaakseni (en ole kotona joten lähteet eivät ole lähettyvillä) repäisi ainakin Keisarin toisen käsivarren irti ja korventi tätä jollain psyykkisellä iskulla niin että hänen kasvonsa sulivat osittain ja ainakin toinen silmä tuhoutui. Olisiko repinyt sydämenkin rinnasta. Jotain tällaista ikävää kuitenkin.
Aika useasta lähteestä saa sellaisen kuvan että Keisari olisi voinut iskeä Horuksen hengiltä minä hetkenä hyvänsä, ilman suurempaa työtä, mutta hänen rakkautensa Horusta kohtaan esti häntä. Sitten kun Horus oli jo runnellut Keisarin lähes hengiltä, Keisari näki että Horus ei voi enää kääntyä pois Kaaoksen palvonnasta. Hän kasasi viimeiset voimansa ja niittasi Horuksen.
Aika useasta lähteestä saa sellaisen kuvan että Keisari olisi voinut iskeä Horuksen hengiltä minä hetkenä hyvänsä, ilman suurempaa työtä, mutta hänen rakkautensa Horusta kohtaan esti häntä. Sitten kun Horus oli jo runnellut Keisarin lähes hengiltä, Keisari näki että Horus ei voi enää kääntyä pois Kaaoksen palvonnasta. Hän kasasi viimeiset voimansa ja niittasi Horuksen.
Eräässä versiossa joku epäonninen Verienkeleiden(köhän?) terminaattori eksyi paikalle ja Horus taittoi tältä niskat, näyttäen Keisarille kääntymyksen mahdottomuuden.Strangten kirjoitti:Sitten kun Horus oli jo runnellut Keisarin lähes hengiltä, Keisari näki että Horus ei voi enää kääntyä pois Kaaoksen palvonnasta. Hän kasasi viimeiset voimansa ja niittasi Horuksen.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
- Half-breed
Minun muistini sanoo, että Keisari näki, että Horus oli ajautunut liian pitkälle kaaoksen voimien runtelemaksi ja oli näinollen mahdoton pelastaa, kun tämä niittasi paikalle sattuneen Terminaattorin yhdellä iskulla urheilumielessä.Strangten kirjoitti:Sitten kun Horus oli jo runnellut Keisarin lähes hengiltä, Keisari näki että Horus ei voi enää kääntyä pois Kaaoksen palvonnasta. Hän kasasi viimeiset voimansa ja niittasi Horuksen.
Tosin tämä on omasta muististani ja se on ollut turhan hatara usein.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Half-breed
Juu, näinhän se meni. Horuksen häikäilemätön pahuus/sadistisuus selvisi Keisarille tuossa terminaattorin käristämisessä. Ennen tätä kohtaustahan Keisari luuli voivansa vielä käännyttää tämän takaisin puolelleen, eikä hän siksi tappanut Horusta saman tien.Half-breed kirjoitti:Minun muistini sanoo, että Keisari näki, että Horus oli ajautunut liian pitkälle kaaoksen voimien runtelemaksi ja oli näinollen mahdoton pelastaa, kun tämä niittasi paikalle sattuneen Terminaattorin yhdellä iskulla urheilumielessä.
Tosin tämä on omasta muististani ja se on ollut turhan hatara usein.
- Lihamestari
Itse muistin, että Horus olisi ehkä voitu käännyttää, mutta olisi ollut vielä alttiimpi sille että Kaaos ottaa hänestä vallan uudelleen.
Mene ja tiedä.
Mene ja tiedä.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Ihme, ettekö te teinit nyt mitään nelkytkiloisen parhainta fluffipätkää voi muistaa?
Keisari ei voinut tappaa Horusta suoraan, sillä hän ei tahtonut uskoa että hänen rakas poikansa voi olla niin paha. Siinä vaiheessa kun puna-keltainen termiitti töpötti sisään ja joutui Horuksen teurastettavaksi tajusi Keisari tämän pahuuden. Keisarin ollessa niin pahasti rampautettu, hän karkoitti hempeät tunteensa warppiin, keräsi kaiken voimansa ja loi psyykkisen vasaman jolla iski Horuksen kanveesiin. Kaaosjumalat pakenivat Horuksesta, tajuten tappionsa. Horus tokeni, tajusi tekonsa, Keisari näki vanhan lapsensa silmistä tämän palautuneen, mutta tajusi ettei häntä voisi jättää henkiin. Kukaan muu ei olisi uudestaan pysäyttämässä Horusta jos ja kun hänet riivattaisiin uudestaan, Horus myös ymmärsi tämän ja nyökkäsi Keisarille joka läjäytti Horuksen atomeiksi.
Keisari ei voinut tappaa Horusta suoraan, sillä hän ei tahtonut uskoa että hänen rakas poikansa voi olla niin paha. Siinä vaiheessa kun puna-keltainen termiitti töpötti sisään ja joutui Horuksen teurastettavaksi tajusi Keisari tämän pahuuden. Keisarin ollessa niin pahasti rampautettu, hän karkoitti hempeät tunteensa warppiin, keräsi kaiken voimansa ja loi psyykkisen vasaman jolla iski Horuksen kanveesiin. Kaaosjumalat pakenivat Horuksesta, tajuten tappionsa. Horus tokeni, tajusi tekonsa, Keisari näki vanhan lapsensa silmistä tämän palautuneen, mutta tajusi ettei häntä voisi jättää henkiin. Kukaan muu ei olisi uudestaan pysäyttämässä Horusta jos ja kun hänet riivattaisiin uudestaan, Horus myös ymmärsi tämän ja nyökkäsi Keisarille joka läjäytti Horuksen atomeiksi.
- Kynä-ääliö
- Half-breed
Se oli melkein täydellinen versio. Mutta unohdatte, että sitä ennen Sanguinius oli antanut sen mahdollisuuden, sillä hän oli onnistunut saamaan aikaan pienen halkeaman Horuksen haarniskassa. Ja tähän Keisari iski, iski kaikella voimallaan. Kunnia olkoon Hänen, ja Hänen Poikiensa.Thelacan kirjoitti:Ihme, ettekö te teinit nyt mitään nelkytkiloisen parhainta fluffipätkää voi muistaa?
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Ja sinulla on tästä varma tieto, yhtä varma tieto siitä, että minkävärinen se onneton termiitti oli joka käppäili sisään?Dalamar kirjoitti:Mutta unohdatte, että sitä ennen Sanguinius oli antanut sen mahdollisuuden, sillä hän oli onnistunut saamaan aikaan pienen halkeaman Horuksen haarniskassa. Ja tähän Keisari iski, iski kaikella voimallaan.
- Kynä-ääliö
Itse asiassa Adeptus Custodit eivät teleportanneet Horuksen alukselle.Purola kirjoitti:itse olen kuullut kaksi versiota termospullon väristä. Custodes tai Blood Angel. Mene ja tiedä.
Eli termiitti voi olla joko punainen tai keltainen, mutta teleporttauksessa on omat riskinsä, ja kaksi termiittiä on voineet fuusioitua yhteen, tästä siis puna-keltainen termiitti. Loogista, eikö?
- Kynä-ääliö
-
nakki ukko
-
BioHazard
Termiksen tarina: olipa kerran yksi Imperial fistien termis joka lähti keisarin kanssa tappamaan horuksen paskiaisia. Kun se oli teleportissa sitä ammuttiin oudosti ja itsekäs kun oli pölli blood angelilaiselta kamultaan osat jotka olivat menneet itseltään rikki. BA raukka kuoli mutta tappoi sitä ennen 10,000 kaaos maraa. Nytten IF termis lähti etsimään keisria periäkseen rästiin jääneet palkkansa. Mutte se näkikin horuksen ja päätti pyytä tältä. Mutta horus vittuuntui tähän ja tappoi sen. Keisari sitten huusi: ''SE OLI MUN TAPPO!!!!'' Ja nisti horuksen. Loppu hyvin kaikki hyvin.
Tol Cormp Norz Norz Norz
Hyvä K Lizard englantia!Thelacan kirjoitti:Oikeasti, King Lizard, hanki sitä tietoa ennenkuin yrität päteä yhtään mistään.
Eikös se ollut Imperial Fists jotka juuri tuona hetkenä olivat keisarin palatsissa aika lähellä kaksikkoa?aivan korjaan edelliseen lausahdukseeni, Imperial Fist tai Blood Angel