Necron teemailua

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Hands_of_blue

Necron teemailua

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Eli ajattelin tässä joulun kunniaksi ottaa itseäni niskasta kiinni ja uudistaa necron armeijani. Väriteema on pyörinyt päässä jo kauan mutta nää on ensimmäiset kokeilut. Kuvat on taas vähän mitä on, mutta erityisesti toivoisin kommenttia RUOSTEESTA eli miten se on onnistunut ja miten sopii necroneille.

http://i24.photobucket.com/albums/c8/th ... G_0224.jpg

http://i24.photobucket.com/albums/c8/th ... G_0223.jpg

http://i24.photobucket.com/albums/c8/th ... G_0225.jpg

Siinä kuvia, Kommentoikaa!
sisu

Viesti Kirjoittaja sisu »

Kyllähän se ruosteelta näyttää aika selvästi, mutta ei mun mielestä ole hyvän näköisiä noi ukot. Eli siis, ruoste on minun mielstäni onnistunut hyvin, väriteema taas ei... Ai niin, alustat on komiat.
Minä olen posteljooni Jobin,
profeetta epämyönteisen ajattelun opin.
-YUP
raven

Viesti Kirjoittaja raven »

Kyä tuo ruoste ruosteelta näyttää, tosin sitä on ehkä liikaa. Voisit sipaista pari metallinaarmua ympäri herroja tai muuten vaan keskittää tuota ruostetta vain tietyille alueille mihin sitä luonnollisestikin kehittyy (katsele kuvia ja jotain ruosteisia esineitä), voisi parantaa lopputulosta kovasti. Mutta juu, ei noista oikein muuta voi sanoa :P
MacKeke

Viesti Kirjoittaja MacKeke »

Jos ruostetta käyttäisi vähän hillitymmin, eikä suoraa täysruostenecroneita, saattaisi näyttää paremmalta. Vaikka perusnecromteema pohjalle, ja sitte siihen ruosteilua.

Ruoste oli hienosti tehty.
Mika

Viesti Kirjoittaja Mika »

Kyllähän tuo ruosteelta näyttää, jos jätät täysin paljasta mustaa rautaa ulos säiden armoille pariksi vuodeksi niin se voisi näyttää tuollaiselta. Pelifiguiksikin ehkä hieman liian yksitoikkoisia, joten minäkin suosittelisin kevyttä kuivaharjausta chainmaililla ja tämän jälkeen mithril silverillä.
Kerosiini-KAlle

Viesti Kirjoittaja Kerosiini-KAlle »

Rumia
Faba on elämä
Githgulcag

Viesti Kirjoittaja Githgulcag »

Kerosiini-KAlle kirjoitti:Rumia
Sinun pitäisi lukea tämä, ennen kuin menet kommentoimaan.

Minäkin olen toisten kanssa samaa mieltä, että nuo ovat liian yksitoikkoisia. Tee niistä vähän mielenkiintoisemman näköisiä.

Voisitko kertoa minulle kuinka sinä teit tuon ruosteen. Se näyttää kieltämättä aika hyvältä.
Hirôka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hirôka »

Kyllä, ruosteelta tuo näyttää. Ovat raukat jääneet veteen liian pitkäks aikaa. Mutta liika on liikaa. Kuten edellä on sanottu, hillitympi ruosteenkäyttö olis suositeltavaa.
Suicide is the proof of life.
Lumppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

no eipä voi kuin lainata muilta että ehkä enemmän metallin väristä..koska eihän ne vihut vedellä niitä ammu ;) joten ehkä hieman hilitymmin..muuten..en ole huomannut ettänoitte necroneitte jalat menee vähä yli..mut heipä hei :P
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Arvostan rehellisyyttäsi, mutta haukkuminen on taidetta vain kun sen tekee oikein, siis voisit vähän perustella.

No kuitenkin sotavasara on puhunut ja minä kuuntelen. Ei kai sitten auta muu kuin alkaa suunnittelemaan uutta väriteemaa. Palaan aiheeseen kun jotain saan aikaiseksi.
Ruoska

Viesti Kirjoittaja Ruoska »

Draven kirjoitti:
Arvostan rehellisyyttäsi
Äläpä suotta arvosta, toi heppuhan on selkeä trolli. Kato ton pojan juttuja, luulen että se vaan testailee pitkäänkö saa kirjoitella nonsenseä täällä saamatta bannia.

Itse figusta, Sotussa oli joskus tapana että kukaan ei uskaltanu sanoa figuista mitään negaa, aina vaan "aika paksut maalit". Tässä tapauksessa homma nyt kuitenkin on niin, eli laiskan miehen toteutus ja ne surullisen kuuluisat paksut maalit. Rehellisesti sanoen toi väritys ei näytä kauheasti ruosteelta, enemmänkin krapulaoksennukselta (se pasta-annos siitä taksitolpan snagarilta).

En tiedä miten koko figun saisi toimivasti näyttämään ruosteelta mutta jos haluat nopeasti tehdä hienoja figuja niin kelaa pari sivua taaksepäin tätä Galleriaa ja eti sieltä ne dipatut Necronit ja lue siitä threadista niitä dippaus-linkkejä.
OneManArmada

Viesti Kirjoittaja OneManArmada »

Ruoste on hyvin maalattu, mutta en pitänyt väristä siliti tippaakaan....aivan liian räikeä, muista itsehillintä! loved the base btw ;)
Mitenkä kirjoitan? Pistä sähköpostia jos ottaa päähän.
Koala

Viesti Kirjoittaja Koala »

Mielestäni tuo ruoste on erittäin hieno luomus. Se on kieltämättä hieman räikeää ja näyttää jopa siltä krapula oksennukselta, mutta omasta mielestäni se tekee sen vain koska sitä on kaikkialla.

Niinkuin on todettu, muuta tuo ruosteväri tehokeinoksi, ei teemaksi. Mutta vielä kerran, mielestäni todella hieno ja onnistunut ruosteen väri.
Hena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hena »

Sanoisin että liikaa ruostetta. Ensimmäinen vilkaisu ja tuli mieleen terracotta armeija. Muuten mielenkiintoinen ratkaisu. Mutta huom. ruostetta ei ole nivelissä tai ne ei oikeen käänny...
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

erittäin hienoja, näyttävät vähän siltä että olisivat olleet merenpohjassa muutaman vuoden....
big or small,we loot it all.hmph..
Routasydän

Viesti Kirjoittaja Routasydän »

tuo ruoste on kyllä ihan hienoa jälkeä mutta ase saisi ehkä olla erivärinen (tylsä kun koko figu samalaine)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”