Muumi-limonadia lapsille? Totuushan on että kuka tahansa isä tekee mitä tahansa lastensa hyväksiGrond kirjoitti:lahjapullon
Tarinakisa 2006?
Tiedätkös, Skarsnak, ehkei ihan mitä tahansa...
Ja Andromedus, sinut olen toki muistanut, kun olen pelolla odottanut, että tulet ja toteutat uhkauksesi viedä kaiken omaisuuteni ja mukiloida minut, kun kerran viime kisassa (väitän edelleenkin, että kyseessä oli vahinko) näennäisesti varastin ideasi.
Tervehdys taas!
Ja minkähänlainen pullo olisi Grondille mieleen?
Ja Andromedus, sinut olen toki muistanut, kun olen pelolla odottanut, että tulet ja toteutat uhkauksesi viedä kaiken omaisuuteni ja mukiloida minut, kun kerran viime kisassa (väitän edelleenkin, että kyseessä oli vahinko) näennäisesti varastin ideasi.
Kynä-ääliö
Vierailkaamme siis veljiemme luona Suomenlahden eteläpuolella ennen tarinakisan äänestyksen alkamista. Se on sitä valkeeta, eikö?Grond kirjoitti:ISOWolfenchild kirjoitti:Ja minkähänlainen pullo olisi Grondille mieleen?. Ja sen prosenttimerkin edessä mahdollisimman suuri numero
.
No joo... Olikos se niin, että Captaini vei viime kisan FB-puolen voiton?
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Kelpaisiko jäänesto?Grond kirjoitti:ISOWolfenchild kirjoitti:Ja minkähänlainen pullo olisi Grondille mieleen?. Ja sen prosenttimerkin edessä mahdollisimman suuri numero
.
Nyt kyllä alkaa hiljalleen hiipiä paniikki puseroon, sillä ei oikein tule ideoita. No, jos ei muu auta niin kirjoitan pari Slaaneshtarinaa.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
-
Hollo
- Sotavasaran WHFB-tarinamestari
Olisin minä voinut, sinulle Grond, tulla valkeat pärskäyttämään jo tänään, jos olisit pitänyt kännysi esilläGrom kirjoitti:Vierailkaamme siis veljiemme luona Suomenlahden eteläpuolella ennen tarinakisan äänestyksen alkamista. Se on sitä valkeeta, eikö?Grond kirjoitti:ISOWolfenchild kirjoitti:Ja minkähänlainen pullo olisi Grondille mieleen?. Ja sen prosenttimerkin edessä mahdollisimman suuri numero
.
No joo... Olikos se niin, että Captaini vei viime kisan FB-puolen voiton?
Mutta joo, kaksi sivua valmiina faba-tarinasta. Tiedä sitten mitä nelkytkoohon keksisi. Ëi kumminkaan kehtaisi Slaaneshia tunkea siihenkin
Dalamar: Totta... Me suremme.
Olisit tullut. Känny lienee anoppilassa äänettömällä. Ei ole ainakaan kotona. Oisit kokeillut emännän numeroa, oottelin vaseliinin kanssa koko päivän.huussi kirjoitti:Olisin minä voinut, sinulle Grond, tulla valkeat pärskäyttämään jo tänään, jos olisit pitänyt kännysi esillä
Ja hei oikeasti - jos tämä off-topikin välttely ei lopu, niin laitan lukkoon ja peruutan koko kisan!
-
Andromedus
Selvä, tämän odotinkin olevan luonnollisin ratkaisu.Grond kirjoitti:Face-to-face, ja lahjotaan samalla juomisilla - varma tapa menestyäAndromedus kirjoitti:Eli tarina(t) lähetetään Grondin sähköpostiin/yveehen/postilaatikkoon/kerrotaan face-to-face?Kukaan ei toisaalta varmaan muista minua enää täältä :/
. Postilaatikkoonkin käy, tarinan voi kirjoittaa siihen käärepaperiin johon pakkaatte sen lahjapullon.
Tervehdys vaan sinnekin! Mikäs se olikaan se ideanvarastus juttu? Niin pitkä aika on että olen päässyt pölyttymäänWolfenchild kirjoitti:Tiedätkös, Skarsnak, ehkei ihan mitä tahansa...
Ja Andromedus, sinut olen toki muistanut, kun olen pelolla odottanut, että tulet ja toteutat uhkauksesi viedä kaiken omaisuuteni ja mukiloida minut, kun kerran viime kisassa (väitän edelleenkin, että kyseessä oli vahinko) näennäisesti varastin ideasi.Tervehdys taas!
No pakko kait se on kisaan osallistuttava. Ja tuttuun tapaan voitte odottaa minulta mitä vain(pääsin ensimmäisessa kisassa jopa kolmanneksi huumoritarinalla
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
- Sly Cooper
Jahans..
Sen verran kovan luokan lahjuksia ja uhkailuja näyttää olevan ilmassa, että täällä ei rehellisellä pelillä voida voittaa..
Tämähän muuttuu ihan Suomalaiseksi urheiluksi.
Hiiteen kunnia ja maine, olen niin mukana kilpailussa.
Sen verran kovan luokan lahjuksia ja uhkailuja näyttää olevan ilmassa, että täällä ei rehellisellä pelillä voida voittaa..
Tämähän muuttuu ihan Suomalaiseksi urheiluksi.
Hiiteen kunnia ja maine, olen niin mukana kilpailussa.
CASKET
11.8. @ Pellavarock /w Amorphis, Moonsorrow, Stam1na, etc.
http://www.casketband.com / http://www.myspace.com/casketband
- Death Metal with Hardcore flavour -
11.8. @ Pellavarock /w Amorphis, Moonsorrow, Stam1na, etc.
http://www.casketband.com / http://www.myspace.com/casketband
- Death Metal with Hardcore flavour -
-
Merrywinds
-
Andromedus
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
-
Andromedus
-
Hollo
- Sotavasaran WHFB-tarinamestari
Haiseeko täällä voitonvarmuus ja itsekehu? Nakkimakkarat aineskin tuoksahtavat.Mestari Tikku kirjoitti:eih, tarinani uhkaa paisua yli 10 sivun, vaikka on vasta alussa!
pakko editoida hyvää matskua pois.
Muuten, tässähän samalla kuitenkin kisataan myös siitä, miten saadaan rakennettua hyvä tarina sellaiseen pikkutuhmaan ja söpöön kokoon. Kumminkaan mitään romaaneja olla tässä tekemässä. Tosin novellin raja on aina kyseenalainen. Tuollainen 10 sivuinen kuitenkin saattaisi saada minulta jopa hieman miinusta.
Viimeksi muokannut Hollo, Ke 28.12.2005 18:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
-
Rotten sound
Noooo... Ota vain pois ne sinun ylimääräset tunnekuvaukset hömpötykset ja enemän taisteluaMestari Tikku kirjoitti:ääh, pakko kai luopua suuresta hahmogalleriasta. ja editoida pois taistelukohtaus jos toinenkin...
ja, ei, en yrittänyt kehuskella itseäni. mielestäni vain taustat ja juonen kannalta turhat taistelukohtaukset oli minun tasooni nähden melko näppärästi kirjoitettuja.
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
- Blackguard