"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Uudet eldar rangerit

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Wow. Nyt on vihdoinkin jokin muu hyvä syy aloittaa Alaitoc kuin Ranger Distruption...
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Roizo

Viesti Kirjoittaja Roizo »

Cool. Voisi ostaa muutaman vaikka en Alatoicilla pelaakaan.
"Pain is an illusion of the senses, despair is an illusion of the mind."
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Heh

Armageddon tuolla oikaisikin minua. Piti oikein codexista tarkistaa. Niinpä nuilla ryökäleillä on pistooli ollut ennenkin. Joku höperö ei vain ole sitä ikinä muistanut käyttää. Kukahan sitten lienee?
Mutta mutta. Eihän sitä Alaitoccia ole pakko pelata, jos rangereita haluaa. Vai lieko siinä ne jotenkin kovempia? Ei tarvi vastata, tarkistan ite joskus, kunhan kerkeän.
Luumumehu on soturien juomaa
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

Aseiden koko on ainakin kasvanut, liekö sitten tehot samassa suhteessa?
Vaikka olivathan nuo jo imperiumin vastaavia jytymmät ennestäänkin.
(ot. mainittiin uudet bansheet. missähän näitä on esillä?)
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

dead flesh penalty kirjoitti: (ot. mainittiin uudet bansheet. missähän näitä on esillä?)
OT: Mitään uusia Bansheetä ei ole tullut. Huru-Ukko vain valitti näistä uusista Bansheistä. OT loppu.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Niin taisin ilmaista asian hieman epätarkasti. "Uusilla" bansheilla tarkoitin niitä, jotka nyt ovat kaupassa. Uusia verrattuna edellisiin, ei ihkauusia. Pahoittelen sekaannusta.
Luumumehu on soturien juomaa
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

On se hyvä, että Alaitoc-pelaajille annetaan edes jotain hyvää. Kun kerran lista on niin paska, niin onpahan edes hienot figut, joilla pelata.

Ei vaan, totuushan on, että jos vanhat merkit GW:n uudistusten osalta pitävät paikkansa, Alaitocilla ei enää ensi edikassa tee mitään.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Olen kuullut täysin luotettavasta lähteestä, että kuva on feikki. Nuo eivät ole uusia Eldar Rangereita. (Siis enhän minä nyt asista voi olla täysin varma, mutta lähteeni oli.)

Itse en asiaan kommentoi tämän enempää tavalla enkä toisella. (Lähinnä sillä ettei asia liikuta henk.koht. minua millään tavalla.)
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

Mjaa. No sen näkee sitten, vaan mikäpä on tuo lainauksessa mainittu Cities of Death? Seuraava 40k megakamppanja? Vai uusittu cityfight-codex?
??
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Uusi codexsi, koska eikö se joku Dark Crusade ole seuraava kampanja.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Kyllä se Cities of Death = Cityfight 2
Sauron

Viesti Kirjoittaja Sauron »

The Captain kirjoitti: Ei vaan, totuushan on, että jos vanhat merkit GW:n uudistusten osalta pitävät paikkansa, Alaitocilla ei enää ensi edikassa tee mitään.
Juu, mutta saattaa olla, että tekevät mieluummin Ulthwésta heikomman, on noiden muun mualiman turneetilastojen perusteella Ulthwé pärjännyt paremmin. Mutta mistä sitä ikinä tietää...

Ja takaisin aiheeseen. Ovathan nuo ihan hienoja, yksityiskohdista silmään pisti ehkä eniten kypärässä oleva tähtäin, mukava pieni lisä. Yleisesti ottean hyvää työtä...heh!
sortaja

Viesti Kirjoittaja sortaja »

hmm. Tyylikkäitä ovat kyllä nuo, mutta jotenkin pistää silmään tuo "guardianit-viitta-päällä-look". Ei minun mielestäni kauhean fluffikaan näköistä, ottaen huomioon rankkureiden taustan. Mutta mitäs turhia valittamaan, ovat hienoja joka tapauksessa.
Matti Niemelä kirjoitti:Olen kuullut täysin luotettavasta lähteestä, että kuva on feikki. Nuo eivät ole uusia Eldar Rangereita.
Ja nyt kun tarkemmin katsoi niin toden totta, Näyttävät pahasti konvertoiduilta. Eikä kuvakaan ole "GW-tasoa". Ärsyttävää.

Kuitenkin täällä tunnutaan olevan kovin varmoja rangereiden aitoudesta, joten
jäämme innolla odottamaan totuutta.
Qazza

Viesti Kirjoittaja Qazza »

Matti Niemelä kirjoitti:Olen kuullut täysin luotettavasta lähteestä, että kuva on feikki. Nuo eivät ole uusia Eldar Rangereita. (Siis enhän minä nyt asista voi olla täysin varma, mutta lähteeni oli.)

Itse en asiaan kommentoi tämän enempää tavalla enkä toisella. (Lähinnä sillä ettei asia liikuta henk.koht. minua millään tavalla.)
Niin no tällä viestillä on painoarvoa 0%. Minkäännäkösiä perusteluita tai esim sitä et mistä tämä kuva sitten on ei ole. Eikä myöskään tätä aina niin "luotettavaa" lähdettä :D

Upeita figuja. Melkeen harmittaa että alotin justiinsa nidit :P
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Helpostippa ainakin parille noista kahdelle vaihtaa paljaat haltiapäät
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Shortseer

Viesti Kirjoittaja Shortseer »

No niin, uudet Rangerit on olleet kaupassakin jo jonkun aikaa. Olen joutunut jo hankkimaan kaksi pakettia, joten pidän kyllä. Mites muut? Väriteema askarruttaa, jotenkin nuo on enemmän yhtenäisen yksikön tuntuisia kuin aikaisemmat, joista niistäkin pidin (ja pidän edelleenkin) aika tavalla.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Eiköhän täällä Yleisissä ole jo riittävästi eldar-ketjuja, tätä yli-ikäistä tuskin tarvitsi herättää yhden yksikön kommentoinnin vuoksi. Uusia eldareita nuo ovat siinä missä muutkin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”