VC Blood Dragons 2k
VC Blood Dragons 2k
Lords:
Vampire Lord lvl3 444pts
-full plate, shield, gw
-Heart Piercing, Master Strike, Crown Of The Damned, Black Periapt
Heroes:
Necromancer lvl2 150pts
-Book Of Arkhan, Dispel Scroll x1
Necromancer lvl2 150pts
-Dispel Scroll x2
Core:
Ghouls x6 58pts
-ghast
Ghouls x7 66pts
-ghast
Skeletons x18 223pts
-full command, light armour, shield, spear
Dire Wolves x5 50 pts
Dire Wolves x5 50pts
Special:
Grave Guard x19 322pts
-full command, Banner Of Barrows
-heavy armour, shield, hand weapon
TAI
Black Knights x10 315pts
-full command, Banner Of The Dead Legion
-heavy armour, shield, barding, lance, hand weapon
Grave Guard x19 327pts
-full command, Banner Of Doom
Fell Bats x4 80pts
Fell Bats x4 80pts
yht: 2000pts
Elikkäs kenraali menee grave guardeihin joilla on banner of doom ja wight lord menee grave guardeihin joilla on banner of the barrows, necrot menee skeleryhmään aluks ja loikkii sieltä muualle tilanteen mukaan, tai kasvattaa ryhmää.
Olen tällä armeijalla pärjännyt kavereitani vastaan ihan hyvin mutta haluaisin kuulla muiden pelaajien mielipiteitä, listaa en ole muuttamassa ennen kuin törmään pelaajaan jota vastaan häviän sillä, mutta perusteltuja parannus ehdotuksia otetaan vastaan.
Vampire Lord lvl3 444pts
-full plate, shield, gw
-Heart Piercing, Master Strike, Crown Of The Damned, Black Periapt
Heroes:
Necromancer lvl2 150pts
-Book Of Arkhan, Dispel Scroll x1
Necromancer lvl2 150pts
-Dispel Scroll x2
Core:
Ghouls x6 58pts
-ghast
Ghouls x7 66pts
-ghast
Skeletons x18 223pts
-full command, light armour, shield, spear
Dire Wolves x5 50 pts
Dire Wolves x5 50pts
Special:
Grave Guard x19 322pts
-full command, Banner Of Barrows
TAI
Black Knights x10 315pts
-full command, Banner Of The Dead Legion
-heavy armour, shield, barding, lance, hand weapon
Grave Guard x19 327pts
-full command, Banner Of Doom
Fell Bats x4 80pts
Fell Bats x4 80pts
yht: 2000pts
Elikkäs kenraali menee grave guardeihin joilla on banner of doom ja wight lord menee grave guardeihin joilla on banner of the barrows, necrot menee skeleryhmään aluks ja loikkii sieltä muualle tilanteen mukaan, tai kasvattaa ryhmää.
Olen tällä armeijalla pärjännyt kavereitani vastaan ihan hyvin mutta haluaisin kuulla muiden pelaajien mielipiteitä, listaa en ole muuttamassa ennen kuin törmään pelaajaan jota vastaan häviän sillä, mutta perusteltuja parannus ehdotuksia otetaan vastaan.
Viimeksi muokannut j00geli, To 29.12.2005 20:49. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Re: VC Blood Dragons 2k
Sinulla on yksi(1) Character liikaa, koska Vampire Lord vie Lord- ja Hero- paikan.
Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että http://www.puppulausegeneraattori.fi parantaa reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.
- Iron-Father
Toi vampire loordi vie yhden loordi ja yhden hero slotin. Countti vie vaan loordin. Niin ja listasta ehkä minä poistaisin toisen grave guard rykmentin ja pistäisin tilalle yhden tai kaksi black knight rykmenttiä. Vois tietenkin noi lepakotkin jakaa kahteen yksikköön. Saisivat häröiltyä kaksinverroin enemmän.
Ja mahollisesti perus skelejä lisätä. Ei ole kirjaa käsissä niin ei paljon enempää saa lisäiltyä.
"Taisi erehtyä, syökää minut sitten..."
Korjasin listaa hieman, mutta loordista ei tingitä
. Ja knightit saavat aina nenäänsä pienilukuisina, tosin olen käyttänyt isoa kasaa knightejä vaihtoehtona toiselle grave guard ryhmälle, riippuen siitä mitä on vastassa. Skelejä saa lisää taikomalla jos tarvii, ryhmällä ei juuri muuta virkaa ole kuin suojata maageja pari ekaa vuoroa vihollisen ampujilta ja taioilta. Lisää kommentteja vaan
.
Toisen graveguard porukan voisi todellakin pudottaa pois ja tilalle yksikkö black nihtejä. Samoin molemmista ghouli porukoista ghastit pois, koska ghasti upgraden hinnalla saat yhden lisä ghoulin ja jää vielä paripistettä yli.
"Ne jotka ylenpalttiseen taikuuteen sortuvat ovat itse juustossa kieriteltyjä juuston makuisia juustopalloja justoliemessä." -Omenapoika
Fell Batit on isoissa yksiköissä koska mulla on huonoja kokemuksia pienistä yksiköistä, ne tuppaa kuolemaan lian herkästi jos ne on vaan kolmen kokosissa. Ja ghastien idea on lähinnä että saa enemmän hyökkäyksiä ulos jos koko ryhmä ei pääse kiinni taisteluun.
Ja kuten sanoinkin, toisen grave guard ryhmän tilalla käytän joskus knightejä, mutta se riippuu vastuksesta, pelaan useimmiten kääpiöitä ja empireä vastaaan jolloin knightit ovat vähän turhan helppo kohde tykeille. Mutta lisään tuon vaihtoehdon tuohon listaan, kun siitä on niin paljon huomautettu
.
Ja kuten sanoinkin, toisen grave guard ryhmän tilalla käytän joskus knightejä, mutta se riippuu vastuksesta, pelaan useimmiten kääpiöitä ja empireä vastaaan jolloin knightit ovat vähän turhan helppo kohde tykeille. Mutta lisään tuon vaihtoehdon tuohon listaan, kun siitä on niin paljon huomautettu
Ei ole mitään Lord- ja Hero- Slotteja. Ne rajoitukset ovat samanlaisia kuin Temple Guardissa( 0-1 per Slann) tai Steam Tankissa( 0-1 per 2000 points).j00geli kirjoitti:Eipäs olekkaan, koska 2000 pisteen armeijassaon 4 hero slottia ja 1 lord slotti ja max characters 4 elikkäs tulee 4 charrua jotka täyttää 4 hero slottia ja yhden lord slotin. Ellen sitten ole ymmärtänyt jotakin todella väärin.
Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että http://www.puppulausegeneraattori.fi parantaa reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.
- Iron-Father
Eikös toinen noista fell bat ryhmistä voisi vaihtaa esim susiin ja jakaa toinen fell bat ryhmä kahteen osaan. Kuoleehan ne silloin helpommin, mutta eihän niitä reiluihin tappeluihin ole tarkoituskaan pistää. Susilla taas sais sitten kiusattua vihollisten flankia. Pomon laittaminen Grave Guardeihin saattaa olla huono idea kun se ei saa silloin nostatettua väkeä ryhmäänsä. Mutta jos tolleen toimii niin ei siinä mitään.
"Taisi erehtyä, syökää minut sitten..."
Pörrö: Juu tuon jo korjasinkin, olen siis pelannut hetken aikaa ylimääräsellä herolla, mutta sillä ei onneksi ole ollut suurta vaikutusta, tuo wight lord jonka karsin ei nimittäin ole saanut mitään aikaan 2/3 osassa peleistä (1/3 peleistä lyönyt ohi lähes joka ainoan iskun ja 1/3 peleistä kärsinyt onnekkaasta(?) kanuunan tai vastaavan kudista)
Iron-Father: Varteen otettava idea nuo sudet, voisinkin muokata listaa tuollaiseksi. Ja grave guardeihin olen päätynyt, koska skelet ja zombit on liian heikkoja. On meinaan pariin otteeseen käynyt niin että kenraalin skeletoni ryhmä on kaikonnut yhdessä vuorossa vihun taika- ja ampumisvaiheissa
. Ja kyseessä on aina ollut jokin 24+ kokoinen ryhmä.
Iron-Father: Varteen otettava idea nuo sudet, voisinkin muokata listaa tuollaiseksi. Ja grave guardeihin olen päätynyt, koska skelet ja zombit on liian heikkoja. On meinaan pariin otteeseen käynyt niin että kenraalin skeletoni ryhmä on kaikonnut yhdessä vuorossa vihun taika- ja ampumisvaiheissa
Lista näyttää melko peruspätevältä, paitsi tuo lordi. Lordissa ei sinänsä mitään vikaa ole paitsi, että se on jalkaisin. Voit olla varma, että kukaan ei tule lähellekkään lordin grave guardeja. Joten pistäppä sille jotain pyllyn alle jos haluat siitä olevan jotain hyötyä.
Ghouleista voisi muuten poistaa championit. niistä ei ole oikein mitään hyötyä koskaan ja joskus jopa haittaa.
Jaaniin. Lordilla on black periapt, mutta muistelisin, että blood dragon vampyyreilla ei saisi olla arcane itemeitä. Korjatkaa jos olen väärässä.
Ghouleista voisi muuten poistaa championit. niistä ei ole oikein mitään hyötyä koskaan ja joskus jopa haittaa.
Jaaniin. Lordilla on black periapt, mutta muistelisin, että blood dragon vampyyreilla ei saisi olla arcane itemeitä. Korjatkaa jos olen väärässä.
- Lighthammer
- Peliporukkavalvoja
Juu tuo lordi on peruksena jalkaisin, mutta jos vastassa on jotain joka vaatii että vaihdan tuon toisen grave guard ryhman blackknighteihin, niin silloin kenraali on siellä, mutta erikseen en ala laittamaan hepalle, koska silloin se on vähän turhan näkyvä kohde. Mutta esimerkiksi kääpiöitä vastaan (joita vastaan usein pelaan) tuo jalkaisuus ei haittaa, ja yleensä kaverit ovat tuoneet jotain kovaa tuonne lähistölle, kun eivät muuten saa kaadettua tuota ryhmää kenraaleinen
, ja ainahan tuolta voi chargeta ulos, jos tarve vaatii
.