LOTR minatyyreja.
-
Easterling
LOTR minatyyreja.
siinä pari kuvaa. en osaa oikein vielä maalata kasvoja enkä hailaitteja mut harjoitus tekee mestarin.
http://www.ii2.org/user.php?nick=OneMan ... did=954465
http://www.ii2.org/user.php?nick=OneMan ... did=954465
Viimeksi muokannut Easterling, Ma 23.01.2006 21:04. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Stormdaemon
Linkki ei toimi ainakaan minulla. Tulee vanha tuttu:
The requested URL could not be retrieved
Edit: No nyt toimii...
The requested URL could not be retrieved
Edit: No nyt toimii...
Viimeksi muokannut Stormdaemon, To 29.12.2005 18:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
- Osqillator
- OneManArmada
-
Mr. Tabasco
- Stormdaemon
Sama täällä. Ihan kuin kasvoja ei olisi tehty ollenkaan. Mistä johtuu? Siitäkö ettet osaa vielä kunnolla maalata kasvoja? Tekemällä oppii.Stormdaemon kirjoitti:...elf näytti kasvottomalta...
Haltian haarniska vaikutti parhaalta kohdalta viitan kanssa. Jotenkin niin yksinkertaisen hieno, vaikkei olekkaan NMM.
Hukan ihon melkein tunsi kumiseksi, ehkä jotain tummuutta siihen lisää niin parempi tulee. Valkoinen turkki oli kiva idea... Nazgulista en kommentoi, koska kuvasta en valitettavasti saanut selvää.
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
-
Easterling
Kuten tuolla ylhäällä olen jo maininnut en vielä osaa maalata noita kasvoja niin kamalan hyvin. Aloitin maalamisen vuosi sitten ja kun saa maalattua jonkun LOTR figun hienosti ja lopuksi alkaa maalaamaan kasvoja ja sitten kun ne silmät törröttää eri suuntiin tai jotain vastaavaa niin kyllä siinä aika pitkä lista niitä kirosanoja sieltä suusta paljastuu.
Warhammer 40, 000 aloitin hetki sitten ja vaikutta että niille on paljon helmopi maalata kasvonpiirteet. Mutta kiva että tykkäätte joistain kohdista tai figuista. Olen tuon highlightauksen aloittanut vasta nyt.
Harjoitus tekee aloittelijan.
Warhammer 40, 000 aloitin hetki sitten ja vaikutta että niille on paljon helmopi maalata kasvonpiirteet. Mutta kiva että tykkäätte joistain kohdista tai figuista. Olen tuon highlightauksen aloittanut vasta nyt.
Harjoitus tekee aloittelijan.