deep strike
- chaosmaster92
deep strike
saako deep striken jälkeen esim mennä klosiksee tai ampua ??
pelasin kaveria vastaan ja deep strikasin lictorin armeijan taakse ja hän ampui sen reikiä täyteen!! ja väittä että deep striken jälkeen ei saa liikkua eikä tehä mitää, onko kaveri väärässä vai oikeassa
pelasin kaveria vastaan ja deep strikasin lictorin armeijan taakse ja hän ampui sen reikiä täyteen!! ja väittä että deep striken jälkeen ei saa liikkua eikä tehä mitää, onko kaveri väärässä vai oikeassa
olen puhunut
- ankara halla
- Valvoja
Sääntökirja s. 84, Deep Strike kertoo selvästi, että
eli kaverisi on oikeassa. On kuitenkin joitain yksiköitä jotka voivat tehdä assaultin, mutta ne ovat poikkeuksia.Troops arriving via Deep Strike may not move or assault on the turn they arrive. They may shoot as normal, but count as having moved.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Re: deep strike
chaosmaster92 kirjoitti:saako deep striken jälkeen esim mennä klosiksee tai ampua ??
ja sama suomeksi eli häviät vedon, kaverisi oli oikeassa liikkumisen suhteen.Sääntökirja sivu 84, kohta Deep strike kirjoitti:Troops arriving via Deep Strike may not move or assault on the turn they arrive. They may shoot as normal, but count as having moved.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
- chaosmaster92
MacKeke kirjoitti:Kaverisi oli oikeassa deep strikestä, mutta Lictorilla on omat säännöt, se saa liikkua ja assaultoida deep striketettyään maastonpalaan (toisin kuin perusdeepstrikellä kuolee jos scatteraa maastoon).
Eli Lictori olisi voinut liikkua ja assaultoida.
no kiva tietää sillä olisin saanu tapettuu kivasti porukkaa !!
olen puhunut
-
world eater
-
world eater
Niin siis käsittääkseni deep strike kosahtaa vain josMacKeke kirjoitti:Kaverisi oli oikeassa deep strikestä, mutta Lictorilla on omat säännöt, se saa liikkua ja assaultoida deep striketettyään maastonpalaan (toisin kuin perusdeepstrikellä kuolee jos scatteraa maastoon).
Eli Lictori olisi voinut liikkua ja assaultoida.
a) scatteroi impassable terrainiin (difficultiin saa pudota ihan rauhassa)
b) scatteroi toisien modeleitten päälle
c) scatteroi ulos kentältä
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul