Horus vs. keisari
- ankara halla
- Valvoja
Blood Angelit nimenomaan puolustivat Keisarillista palatsia, Imperial Fistit saapuivat sinne taisteltuaan muualla Terralla sen jälkeen kun Sanguinius enkeleineen ja uskollisena säilyneen kaartin riippeet vetäytyivät vihdoin itse palatsiin sisälle.
Tämän lisäksi vielä White Scars -legioona puolusti Terralla mm. avaruusportteja.
Tämän lisäksi vielä White Scars -legioona puolusti Terralla mm. avaruusportteja.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
White Dwarf, numero 302 sanoo: 
Eli kyllä ne White Scarssit puolustivat ainakin niitä avaruusportteja eli siitä on ainakin turha tapella?During Horus Heresy the forces of the Great Betrayer besieged Terra itself; armies of traitors and daemons befouling its holy soil with their blasphemous tread. It was time of great darkness and lamentation, the forces of the Emperor were beset by unendind tide of reinforcements coming from enemy fleets in orbit. The bulk of these reinforcements landed at Lion's Gate spaceport and the Liber Imperator describes its recapture from Chaos forces as one of the most famous victories of the White Scars that took place during those dark days.
Voi luoja, kuinka olenkin niin taiteilija
Kiitos täydennyksestä. Olin varma että Imperial Fists liittyi tähän tarinaan.ankara halla kirjoitti:Blood Angelit nimenomaan puolustivat Keisarillista palatsia, Imperial Fistit saapuivat sinne taisteltuaan muualla Terralla sen jälkeen kun Sanguinius enkeleineen ja uskollisena säilyneen kaartin riippeet vetäytyivät vihdoin itse palatsiin sisälle.
- ankara halla
- Valvoja
[sarkastinen pilkunviilaus]
Eipäs puhuta mistään satamista. (Hah! Nehän ovat laivoja varten kun avaruudessa matkataan aluksilla...)
"Alahanka" on näin härmäläisittäin varmastikkin se, mitä tuolla "port" -sanalla haetaan joten kyllä tuo "spaceport" on ehdottomasti, varsinkin tässä asiayhteydessä, "palstatila-alahanka".
[/sarkastinen pilkunviilaus]
Ja sanakirja.net nyt kääntäisi mokoman avaruuskeskukseksi, mutta mistä se muka mitään tietäisi.
Eipäs puhuta mistään satamista. (Hah! Nehän ovat laivoja varten kun avaruudessa matkataan aluksilla...)
"Alahanka" on näin härmäläisittäin varmastikkin se, mitä tuolla "port" -sanalla haetaan joten kyllä tuo "spaceport" on ehdottomasti, varsinkin tässä asiayhteydessä, "palstatila-alahanka".
[/sarkastinen pilkunviilaus]
Ja sanakirja.net nyt kääntäisi mokoman avaruuskeskukseksi, mutta mistä se muka mitään tietäisi.
-
Andromedus
-
world eater
-
hyytelöperuna
- Lihamestari
http://www.thewarp.net/war/stern/emperorvshorus.html
uh oh ja suosikkeihin
uh oh ja suosikkeihin
Jaa, aika p*ska haarniska täytyy olla, jos yhdestä iskusta kaatuu.Half-breed kirjoitti:Minun muistini sanoo, että Keisari näki, että Horus oli ajautunut liian pitkälle kaaoksen voimien runtelemaksi ja oli näinollen mahdoton pelastaa, kun tämä niittasi paikalle sattuneen Terminaattorin yhdellä iskulla urheilumielessä.Strangten kirjoitti:Sitten kun Horus oli jo runnellut Keisarin lähes hengiltä, Keisari näki että Horus ei voi enää kääntyä pois Kaaoksen palvonnasta. Hän kasasi viimeiset voimansa ja niittasi Horuksen.
Tosin tämä on omasta muististani ja se on ollut turhan hatara usein.
Tulee oikein mieleen japanin paperihaarniskat.
OFF TOPICK
- Half-breed
Kaikissa kuvissa tuosta taistelusta Horuksella on 2 Lightning Clawia. Eli Horuksella on mitä 6 hyökkäystä ja osuu kolmosilla, joten 4 osumaa ja strena on 6, eli haavoittaa kakkosilla re-rolleilla, joten 3.9 haavaa ja invu suojaa kolmannekselta, joten 2.6 haavaa menee läpi, joten yhden haavan termis kuolee.Maelis kirjoitti:Oliko Horuksella 2 lightning clawia vai mitä?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Oho, tuollainen olisi kätevää ottaa Chaos SpaceHalf-breed kirjoitti:Kaikissa kuvissa tuosta taistelusta Horuksella on 2 Lightning Clawia. Eli Horuksella on mitä 6 hyökkäystä ja osuu kolmosilla, joten 4 osumaa ja strena on 6, eli haavoittaa kakkosilla re-rolleilla, joten 3.9 haavaa ja invu suojaa kolmannekselta, joten 2.6 haavaa menee läpi, joten yhden haavan termis kuolee.Maelis kirjoitti:Oliko Horuksella 2 lightning clawia vai mitä?
Marine Lordin tilalle.
Niin joo, mitähän asetta keisari käytti?
- ankara halla
- Valvoja
Nimenomaan. *thumbs up*Maelis kirjoitti:http://www.thewarp.net/war/stern/emperorvshorus.html
uh oh ja suosikkeihin
P.S. Bill King on kuningas.
Tänne Sotavasaraan pitäisi saada tällekkin alueelle joku sticky mistä löytyisivät nämä fluffin perusteet joista uudet innoikkaat vasta-alkajamme kysyvät uudestaan ja uudestaan vähintään kolmen kuukauden välein.
- ankara halla
- Valvoja
Lue se linkkiRaivo kirjoitti: Oho, tuollainen olisi kätevää ottaa Chaos Space
Marine Lordin tilalle.
Niin joo, mitähän asetta keisari käytti?
- Half-breed