"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Suuria sankareita

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Somebody

Suuria sankareita

Viesti Kirjoittaja Somebody »

Eli haluasin tietää vähän kaikkien armeejoiden historiasta tai no itseasiassa suurten herojen nimiä ja voisitteko kertoa samalla niiden historiaa vähän, kun minä en ole oikein tutkiskellut warhammer40k historiiaa.
Raivo

Re: Suuria sankareita

Viesti Kirjoittaja Raivo »

Somebody kirjoitti:Eli haluasin tietää vähän kaikkien armeejoiden historiasta tai no itseasiassa suurten herojen nimiä ja voisitteko kertoa samalla niiden historiaa vähän, kun minä en ole oikein tutkiskellut warhammer40k historiiaa.

HAKU
Anteeksi, mutta oli suorastaan pakko pistää tuo.

Joitakin nimiä:
* The Emperor
* Neljä Kaaoksen Jumalaa (Khorne, Slaanesh, Nurgle, ja Tzeentch)
* Abaddon the Despoiler
* Ahriman
* Marneus Calgar
* Ursarkar E. Creed, Lord Castellan of Cadia
* Cypher
* Inquisitor Gregor Eisenhorn
* Commander Farsight
* Fabius Bile
* Colonel-Commissar Ibram Gaunt
* Ghazghkull Mag Uruk Thraka
* Khârn the Betrayer
* Horus
* Lucius The Eternal
* Typhus
* Commissar Yarrick, Commissar, ja Hero of Armageddon
* Inquisitor Czevak

EDIT: Ja vielä... Warhammer Wiki
Viimeksi muokannut Raivo, Pe 30.12.2005 18:18. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
nakki ukko

Viesti Kirjoittaja nakki ukko »

No tässä on suuria nimiä: Marneus Galgar eli ultramarineiden chapter master, Logan Grimnar eli Yksi space wolffien komentajista, Abaddon the Despoiler eli black legionin komentaja, gazghull mag uruk thraka joka komentaa isoa osaa örkeistä armageddonin kolmannessa sodassa. Siinä oli joitakin mutta en jaksa ruveta tekemään luetteloa kaikista. JA HYVÄ IHMINEN KÄYTÄ HAKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!
OneManArmada

Viesti Kirjoittaja OneManArmada »

Kerronpa mitä nämä lapset eivät tiedä

Hive mind, ultimaalinen psyykkinen pulssi, joka ohjaa tyranidien matkaa...

C'tans...The Outsider, The laughing God, Starchild ( elikkäs Emperor ), The Nightbringer, The Deceiver, Nove Dragon....

The ancient ones...Kaela Mansha Khaine, Eldanesh....

Kharn the Betrayer, Huru ukko, teltan tappaja, lähis kuningas joka omaksuu 2+' rollin voiman!

Lucius the Eternal, The Buu, The Vomit-pit, Shirieker of souls....

Ahriman, bookstoler, kirjaston hoitajien kauhu, Wizard of Oz...

Typhus, The Traveller, Host of the destroyer Hive....servatn of the greates chaos god....NURGLE, Thou Shalt Embrace the power of the plaguesword!
Mitenkä kirjoitan? Pistä sähköpostia jos ottaa päähän.
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Eldrad Ulthran, Eldareiden mahtavin psyykkeri, Ulthwén tekomaailman johtaja ja kansansa valo, joka meni kuolemaan Abaddoin 13. ristiretken aikaan.

Ghazghkull Mag Uruk Thraka, ainoa örkkipomo joka on onnistunut saamaan tarpeeksi örkkejä mukaansa aiheuttaakseen oikeaa vaivaa Imperiumille, eritoten Armageddonille.

Sebastian Thor, mies joka pelasti Imperiumin hullun tyranni Vandiren kynsistä ajalla, joka tunnetaan Veren Valtakautena ja Imperiumin mahtavimman sisällissodan aikana.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

OneManArmada kirjoitti:Kerronpa mitä nämä lapset eivät tiedä

C'tans...The Outsider, The laughing God, Starchild ( elikkäs Emperor ), The Nightbringer, The Deceiver, Nove Dragon....
Kerro toki,mutta jos nyt sitten muistaisit että Laughing God ei ole C'tan(ilmeisesti yhdistit Deceiveriin, sillä se tuolta puuttuu), Starchild vielä vähemmän C'tan, ja onnea! Keksit uuden väärän nimen Dragonille! Monet kutsuvat Void Dragoniksi, mutta että Nove Dragoniksi! Siis vau! Ja oikea nimihän oli ihan vaan pelkkä Dragon. Void Dragon on Eldar/Dark Eldar avaruusalus/tankki, nove dragon minullekin uusi tuttavuus.

Edit: oletin että väitit starchildiä ja kumppaneita C'taneiksi kun aloitit tuon sarjan C'tanS ja oli siellä pari oikeaakin C'tania.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

OneManArmada kirjoitti:C'tans...The Outsider, The laughing God, Starchild ( elikkäs Emperor ), The Nightbringer, The Deceiver, Nove Dragon....
Jos ei sentään niputeta Eldarien Nauravaa Jumalaa eikä varsinkaan sitä Keisaria Caatanojen joukkoon.

Ja muuten, yhdessä pisteessä on tarpeeksi. Jatkuva kolmen käyttö näyttää siltä kuin kirjoittaja olisi pilvessä.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
BioHazard

Viesti Kirjoittaja BioHazard »

Ghazkull Mag Uruk Thraka: the mightiest ork in da world!!!!!

lapsuus: Syntyi luultavasti jonkin warbossin jättämästä ihohilseestä mistä syntyi sieni ja pikkuinen ghazkull. Muuten lapssus meni kiusatessa grotteja, tapellessa, ja karkuun juosessa nobeja.

Suri päivä (ja luoti, myöskin gorkin ja morkin valaistuminen hänene mieleessään.): Ghazkull oli jo edennyt nobin asemaan kun häntä osuttiin bolterilla päähän. Kiitos hänen sitkeytensä (ja todella suuren avun jonka hän sai eräältä docilta: adantamiitti päälevyn) Hän älysi että olisi paras perustaa oma klaani: goffit.

Suuret tappelut ja vihamies: Armageddonin 2 invvasio, Armageddonin 3 invaasio. Sun muita kunnon hakkeluksia. Näiden aikana hän sai suurimman vihamiehensä: Comissar Yarrickin.

Siinähän se oli, pienenettynä.
Tol Cormp Norz Norz Norz
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Grimaldus on yksi kovimmista nykyisistä Space Marineista, koska kuolemakaan ei pysäytä häntä.

Neophyyttinäkin eritäin raivoisa Grimaldus vihittiin kappalaiseksi. Armageddonin sodassa keisarin kirkossa tappeli joukkoineen loputtomia örkkejä vastaan, kunnes koko rakennus sorui ja hautasi örkit ja marsut elävältä. Mutta Grimaldus kun olikin niin uskovainen, ei halunnutkaan kuolla vielä siihen vaan kömpi raunioista ylös 3 relicin kanssa haavojen kanssa jotka olisivat tappaneet jopa Deamon Rinssin.

Sai kunniaa, koruja ja kivan arvonimen.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Hän itse kirjoitti:Grimaldus on yksi kovimmista nykyisistä Space Marineista, koska kuolemakaan ei pysäytä häntä.

Neophyyttinäkin eritäin raivoisa Grimaldus vihittiin kappalaiseksi. Armageddonin sodassa keisarin kirkossa tappeli joukkoineen loputtomia örkkejä vastaan, kunnes koko rakennus sorui ja hautasi örkit ja marsut elävältä. Mutta Grimaldus kun olikin niin uskovainen, ei halunnutkaan kuolla vielä siihen vaan kömpi raunioista ylös 3 relicin kanssa haavojen kanssa jotka olisivat tappaneet jopa Deamon Rinssin.

Sai kunniaa, koruja ja kivan arvonimen.
Lord of the rubble?
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Purola

Viesti Kirjoittaja Purola »

Lord of the rubble?
repesin.

Eldarien Phoenix Lordit, Asurmen, Fuegan, Maugan Ra jne...
Luin uudelleen ensimmäisen viestin ja historiaakin pitäisi osata kertoa.. Jätän jollekkin viisaammalle :P
Voi luoja, kuinka olenkin niin taiteilija
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Ei saa unohtaa IG heroista suurta Colonel Schafer ja catachanien omat pojat sly marbo ja colonel "iron hand" stracen

Kirjoitusasu on heikko kun torkahtelee tässä istuessa.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Hän itse kirjoitti:Grimaldus on yksi kovimmista nykyisistä Space Marineista, koska kuolemakaan ei pysäytä häntä.
Mietis mitä Angron oikein teki. Siinä vasta onkin kova sälli, nuo Grimalduksen koettelemuksethan ovat aivan pieniä siihen verrattuna.
- Kynä-ääliö
Air Defence

Viesti Kirjoittaja Air Defence »

Lihamestari kirjoitti:Veren Valtakautena ja Imperiumin mahtavimman sisällissodan aikana.
[köh] Horus Heresy [/köh köh]

Ja primarkithan ovat kaikki suuria sankareita, mutta heistä enemmään tuolta: http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =primarchs
Neukku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neukku »

King lizard kirjoitti:Ghazkull Mag Uruk Thraka: the mightiest ork in da world!!!!!

lapsuus: Syntyi luultavasti jonkin warbossin jättämästä ihohilseestä mistä syntyi sieni ja pikkuinen ghazkull. Muuten lapssus meni kiusatessa grotteja, tapellessa, ja karkuun juosessa nobeja.

Suri päivä (ja luoti, myöskin gorkin ja morkin valaistuminen hänene mieleessään.): Ghazkull oli jo edennyt nobin asemaan kun häntä osuttiin bolterilla päähän. Kiitos hänen sitkeytensä (ja todella suuren avun jonka hän sai eräältä docilta: adantamiitti päälevyn) Hän älysi että olisi paras perustaa oma klaani: goffit.

Suuret tappelut ja vihamies: Armageddonin 2 invvasio, Armageddonin 3 invaasio. Sun muita kunnon hakkeluksia. Näiden aikana hän sai suurimman vihamiehensä: Comissar Yarrickin.

Siinähän se oli, pienenettynä.
Tämä "eräs" Doci on itse Mad Dok Grotsnik joka korjasi Ghazkuli pipin pään ;) . Ja Grotznik on Kaikkein Tunnetuin Mad Doc.
All Orks is equal, but some Orks are more equal dan others.

-Goff Warboss Bugrat Skumdreg
Hän itse

Thelacan kirjoitti:
Mietis mitä Angron oikein teki. Siinä vasta onkin kova sälli, nuo Grimalduksen koettelemuksethan ovat aivan pieniä siihen verrattuna.
Noh, Primarkit ovat aivan omaa luokkaansa. Eikös kaikki primarkit ollut aika kovia sällejä mihin tahansa verrattuna?
BioHazard

Viesti Kirjoittaja BioHazard »

Parasta pitää tämäkin topicci auki. Kohtahan se gw vuoden 2006 kunniaksi älyää tehdä black templareille
a.) Oman primarkin

b.)Tyypin joka on jopa marneus calgaria mahtavempi.

Takuulla tekee, uskokaa vaan.......
Tol Cormp Norz Norz Norz
Hän itse

King lizard kirjoitti:Parasta pitää tämäkin topicci auki. Kohtahan se gw vuoden 2006 kunniaksi älyää tehdä black templareille
a.) Oman primarkin

Second Foundingeilla ei voi olla omaa priimakkia...
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Hän itse kirjoitti:
King lizard kirjoitti:Parasta pitää tämäkin topicci auki. Kohtahan se gw vuoden 2006 kunniaksi älyää tehdä black templareille
a.) Oman primarkin

Second Foundingeilla ei voi olla omaa priimakkia...
Niin kuin se GW:tä pysäyttäisi.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Konrad Curze! Ja Codexeista löytyy joitain muita pikkumiehiä/-naisia...

Edit: Nimi alunperin väärä minulle syötetyn väärän tiedon takia...
Viimeksi muokannut Stormdaemon, Su 01.01.2006 18:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”