independent characters joining units
- Kardinaali
- Viesti:
independent characters joining units
noniin.. tälläinen pikku pohdinta iski että katsottuani the big black bookista että missään kohdassa ei kielletä etteikö kaksi ic:tä saisi joinata samaan unittiin.
Siis esim. olisi mukavaa: warboss, big mekki KFF:llä ja 18 skarboizzia samaan battle wagoniin.
Olenko väärässä?
Siis esim. olisi mukavaa: warboss, big mekki KFF:llä ja 18 skarboizzia samaan battle wagoniin.
Olenko väärässä?
- Kardinaali
- Viesti:
- The Captain
- Valvoja
-
vompovompatti
Mistä dexistä on toi lainattu, koska eri kirjat väittävät eri juttuja mitä tulee tohon medi-päkkiin? Joissakin ainakin olen lukenut b2b, ja niin olen itse pelannut. Ja Huom! Locked ja Engaged ovat eri asiaa kun puhutaan lähäristä...daider kirjoitti:Apteekkari ei saa olla "Falling Back, Locked in close combat, or Pinned".
Apteekkari on Locked jos ryhmä johon hän kuuluu on lähitaistelussa vihollisen kanssa.
Apteekkarin toiminta on lainattu Codex Space Marineista.
Sääntökirjan mukaan "The unit that the models belong to is then said to be LOCKED ( as in locked in close combat )."
Sääntökirjan mukaan "The unit that the models belong to is then said to be LOCKED ( as in locked in close combat )."
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"