"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hhj

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
TranssiApina

Hhj

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

blearhg
Viimeksi muokannut TranssiApina, Su 08.10.2006 17:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"If it bleeds, we can kill it."
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Enpä usko että tohon löytyy suoraa vastausta keneltäkään. Mieti itse minkä värinen iho sopisi niille. Mä varmaan lähtisin kehittelemään jotain sairaaloisen valkoista tai harmaata. Niin joo, älä drybrushaa...Varsinkaan figun kasvoja.
And they wonder how he dealt with stress so well..
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Graa
Viimeksi muokannut TranssiApina, Su 08.10.2006 17:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"If it bleeds, we can kill it."
Ninnu
Viesti:

Re: Dark Eldareiden ihot?

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

TranssiApina kirjoitti:Nii et kui maalaan dark eldareiden ihot? Oon ennen vaan maaalannu ne snakebitellä ja sit drybrushhia tummalla ja vaaleella ihonväril- ei hyvä.
Et mite ne kannattaa maaalata? Ninnu? Kerros ratkaisu tähän onkelmaan :twisted:

Ooo... Oonko mä joku auktoriteetti?

Itseasiassa sanoisin että esimerkiksi VJ:llä on luultavasti minua enemmän kokemusta ihon maalauksesta. Vertailkaa huviksenne hänen ja minun figuja ihon suhteen... I suck doods... :-D

Tämän ramblingin jälkeen joku kalmankalpea sopii hyvin minusta dark eldareille, etenkin jos muu väritys on kovin tumma (luo valoisuuskontrastia). GW:n väreistä leikkisin ehkä elf fleshillä, pallid fleshillä ja dwarf fleshillä shadet. Ainakin ihan hyvä kokeilu jos maalit löytyy hyllystä. voi kyllä tulla vähän liian punainen, jos niin käy kokeile keltasävyisemmillä väreillä. :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Minä maalasin kalpeat kasvot Ghostly Greyllä mustan päälle. Minusta tuli ihan hienoja.
zqmfgb
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”