Kaikki kysymykset koskien Avatareita (kuva nimen alla)

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Goblinisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

Itsellänikin samaa ongelmaa. Alkuun näkyivät vallan mainiosti, mutta nyt ovat hävinneet.
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Loistavaa. Taas yksi syy IE käyttäjille vaihtaa parempaan.
Slaughter Master

Viesti Kirjoittaja Slaughter Master »

HP Image zonella saa loistavasti pienennettyä kuvan kokoa, eikä siitä tule edes kovin suttuisen näköinenkään. (ks. avatarini)
Matti N
Ylläpitäjä

Slaughter Master kirjoitti:HP Image zonella saa loistavasti pienennettyä kuvan kokoa, eikä siitä tule edes kovin suttuisen näköinenkään. (ks. avatarini)
No ei varmasti kuvasi näytä suttuiselta kun minulle siitä näkyy mustasta kaksi himmeästi erottuvaa sinistä aluetta.
Slaughter Master

Viesti Kirjoittaja Slaughter Master »

Matti Niemelä kirjoitti:
Slaughter Master kirjoitti:HP Image zonella saa loistavasti pienennettyä kuvan kokoa, eikä siitä tule edes kovin suttuisen näköinenkään. (ks. avatarini)
No ei varmasti kuvasi näytä suttuiselta kun minulle siitä näkyy mustasta kaksi himmeästi erottuvaa sinistä aluetta.
Avatarini nyt muutenkin on hyvin tumma.
exe ds

Viesti Kirjoittaja exe ds »

tämä kysymys ei kyllä tavallaan koske avatareja, mutta miksi sigissä ei saa olla kuvaa/kuvia?
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

exe ds kirjoitti:tämä kysymys ei kyllä tavallaan koske avatareja, mutta miksi sigissä ei saa olla kuvaa/kuvia?
Miksi sigissä pitäisi sallia kuvat?

Kuvien kielto signatureissa perustuu ymmärtääkseni foorumin luettavuuteen ja ulkoasuun. Mietipä foorumia jossa jokaisen "ihan hienoja" -kommentin jälkeen tulisi sivunlevyinen sigi-kuva. Ei kiitos.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
exe ds

jullevi kirjoitti:
exe ds kirjoitti:tämä kysymys ei kyllä tavallaan koske avatareja, mutta miksi sigissä ei saa olla kuvaa/kuvia?

Kuvien kielto signatureissa perustuu ymmärtääkseni foorumin luettavuuteen ja ulkoasuun. Mietipä foorumia jossa jokaisen "ihan hienoja" -kommentin jälkeen tulisi sivunlevyinen sigi-kuva. Ei kiitos.
en minä sitä, mutta kun ei saa laittaa edes ihan pieniä kuvia...
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

exe ds kirjoitti:
jullevi kirjoitti:

en minä sitä, mutta kun ei saa laittaa edes ihan pieniä kuvia...
Noi kuvat ei yleensä hyödytä ketään, lähinnä ärsyttää.
The small boys have come to see me hang
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

exe ds kirjoitti: en minä sitä, mutta kun ei saa laittaa edes ihan pieniä kuvia...
Koska raja on vedettävä johonkin, se on helpointa vetää nollan kohdalle, koska siinä on vähiten tulkinnanvaraa.

Minua rasittaa suuresti lukea foorumeita, joissa jokaisen turhan käyttäjän one-linerin perässä on 640*480-kokoinen kuva sigissä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Sitä paitsi eikö avatar mukaa kelpaa pieneksi kuvaksi?
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
exe ds

The Captain kirjoitti:
exe ds kirjoitti: en minä sitä, mutta kun ei saa laittaa edes ihan pieniä kuvia...
Koska raja on vedettävä johonkin, se on helpointa vetää nollan kohdalle, koska siinä on vähiten tulkinnanvaraa.

Minua rasittaa suuresti lukea foorumeita, joissa jokaisen turhan käyttäjän one-linerin perässä on 640*480-kokoinen kuva sigissä.
onhan avatareissakin koko rajoitukset.

mutta ei sitten kun ei kerran saa, onhan niitä muitakin foorumeita laitetaan sinne.
nakki ukko

Viesti Kirjoittaja nakki ukko »

Minä en saanut kuvaani millään 2 kt kokoiseksi png:llä mutta jpg:llä sain heti kun käytin batch converteria.
Every Nakki ukko has a story.
Matti N
Ylläpitäjä

Avatareiden koon voi ohjelmallisesti rajoittaa tiettyihin mittoihin, sigikuvia ei.

Kuvia sigeihin ei tule ikinä eikä koskaan, eikä siitä asiasta kannata enää keskustella.
RosemondHill

Viesti Kirjoittaja RosemondHill »

entää nuo tuollaiset pienet animaatiot? (tai miksi niitä nyt sanotaankaan..)
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

RosemondHill kirjoitti:entää nuo tuollaiset pienet animaatiot? (tai miksi niitä nyt sanotaankaan..)
Ei.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Ruoska

Viesti Kirjoittaja Ruoska »

Ne on kyllä kaikista hirveimpiä kun lukee noita ulkomailsia foorumeita missä jokaisella on sivun kokoinen kuva viestinsä jälkeen..luojankiitos täällä on tiukka linja tän suhteen.
Tas

Viesti Kirjoittaja Tas »

Miksi muuten sotu ei salli png. kuvia avatareihin? Konfronetissä tämä ainakin onnistuu.
Tämä ärsyttää, sillä avatarini ei mahdu jpg. muodossa, mutta png. :nä taas mahtuu.
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Huh?

Ainakin pikaisen klikkauksen perusteella Kapun muotokuva vastaa osoitteesta http://www.sotavasara.net/keskustelu/im ... a5302e.png .
Kuva
(PNG image, 55x64 pixels)

On se hyväksynyt ja pitäisi hyväksyä nytkin. Bitti saattaa tietysti olla vinossa, mutta ihmettelen suuresti.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Tas

Viesti Kirjoittaja Tas »

On se hyväksynyt ja pitäisi hyväksyä nytkin. Bitti saattaa tietysti olla vinossa, mutta ihmettelen suuresti.
Minulle ainakin tuli teksti "vain jpg. kuvat" , kun yritin laittaa png. avaani sisään.

EDIT: sotun avatar-ohje sanoo:
Näyttää pienen graafisen kuvan tietojesi alla viestiruudussa. Vain yksi Avatar kerrallaan, jonka leveys ei voi olla suurempi kuin 64 pixeliä, ja korkeus ei voi ylittää 64 pixeliä ja tiedoston koko korkeintaan 2 kB. Tiedoston tyyppi voi olla vain JPG.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”