Kaikki kysymykset koskien Avatareita (kuva nimen alla)
-
Goblinisti
- Viesti:
- Slaughter Master
- Slaughter Master
Avatarini nyt muutenkin on hyvin tumma.Matti Niemelä kirjoitti:No ei varmasti kuvasi näytä suttuiselta kun minulle siitä näkyy mustasta kaksi himmeästi erottuvaa sinistä aluetta.Slaughter Master kirjoitti:HP Image zonella saa loistavasti pienennettyä kuvan kokoa, eikä siitä tule edes kovin suttuisen näköinenkään. (ks. avatarini)
Miksi sigissä pitäisi sallia kuvat?exe ds kirjoitti:tämä kysymys ei kyllä tavallaan koske avatareja, mutta miksi sigissä ei saa olla kuvaa/kuvia?
Kuvien kielto signatureissa perustuu ymmärtääkseni foorumin luettavuuteen ja ulkoasuun. Mietipä foorumia jossa jokaisen "ihan hienoja" -kommentin jälkeen tulisi sivunlevyinen sigi-kuva. Ei kiitos.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
en minä sitä, mutta kun ei saa laittaa edes ihan pieniä kuvia...jullevi kirjoitti:Miksi sigissä pitäisi sallia kuvat?exe ds kirjoitti:tämä kysymys ei kyllä tavallaan koske avatareja, mutta miksi sigissä ei saa olla kuvaa/kuvia?
Kuvien kielto signatureissa perustuu ymmärtääkseni foorumin luettavuuteen ja ulkoasuun. Mietipä foorumia jossa jokaisen "ihan hienoja" -kommentin jälkeen tulisi sivunlevyinen sigi-kuva. Ei kiitos.
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Noi kuvat ei yleensä hyödytä ketään, lähinnä ärsyttää.exe ds kirjoitti:en minä sitä, mutta kun ei saa laittaa edes ihan pieniä kuvia...jullevi kirjoitti:Miksi sigissä pitäisi sallia kuvat?exe ds kirjoitti:tämä kysymys ei kyllä tavallaan koske avatareja, mutta miksi sigissä ei saa olla kuvaa/kuvia?
The small boys have come to see me hang
- The Captain
- Valvoja
Koska raja on vedettävä johonkin, se on helpointa vetää nollan kohdalle, koska siinä on vähiten tulkinnanvaraa.exe ds kirjoitti: en minä sitä, mutta kun ei saa laittaa edes ihan pieniä kuvia...
Minua rasittaa suuresti lukea foorumeita, joissa jokaisen turhan käyttäjän one-linerin perässä on 640*480-kokoinen kuva sigissä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Teonanacatl
onhan avatareissakin koko rajoitukset.The Captain kirjoitti:Koska raja on vedettävä johonkin, se on helpointa vetää nollan kohdalle, koska siinä on vähiten tulkinnanvaraa.exe ds kirjoitti: en minä sitä, mutta kun ei saa laittaa edes ihan pieniä kuvia...
Minua rasittaa suuresti lukea foorumeita, joissa jokaisen turhan käyttäjän one-linerin perässä on 640*480-kokoinen kuva sigissä.
mutta ei sitten kun ei kerran saa, onhan niitä muitakin foorumeita laitetaan sinne.
-
nakki ukko
- RosemondHill
Huh?
Ainakin pikaisen klikkauksen perusteella Kapun muotokuva vastaa osoitteesta http://www.sotavasara.net/keskustelu/im ... a5302e.png .

(PNG image, 55x64 pixels)
On se hyväksynyt ja pitäisi hyväksyä nytkin. Bitti saattaa tietysti olla vinossa, mutta ihmettelen suuresti.
Ainakin pikaisen klikkauksen perusteella Kapun muotokuva vastaa osoitteesta http://www.sotavasara.net/keskustelu/im ... a5302e.png .
(PNG image, 55x64 pixels)
On se hyväksynyt ja pitäisi hyväksyä nytkin. Bitti saattaa tietysti olla vinossa, mutta ihmettelen suuresti.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Minulle ainakin tuli teksti "vain jpg. kuvat" , kun yritin laittaa png. avaani sisään.On se hyväksynyt ja pitäisi hyväksyä nytkin. Bitti saattaa tietysti olla vinossa, mutta ihmettelen suuresti.
EDIT: sotun avatar-ohje sanoo:
Näyttää pienen graafisen kuvan tietojesi alla viestiruudussa. Vain yksi Avatar kerrallaan, jonka leveys ei voi olla suurempi kuin 64 pixeliä, ja korkeus ei voi ylittää 64 pixeliä ja tiedoston koko korkeintaan 2 kB. Tiedoston tyyppi voi olla vain JPG.