Lord: Spellweaver
-Dispel Scroll
-Wand of Wych Elm
=295
Heroes:Branchwraith
-A Cluster of Radiants
-Magic Level 1
=140
Noble
-Alter Kindred
-Great Weapon
-Stone of the Crystal Mere
-Light Armour
-Shield
=138
Noble
-Alter Kindred
-Great Weapon
-Hail of Doom Arrow
-Helm of the Hunt
-Light Armour
-Shield
=158
Core:8 Dryads
=96
8 Dryads
-Branch Nymph
=108
8 Dryads
-Branch Nymph
=108
10 Glade Guards
=120
5 Glade Riders
-Musician
=129
Special:6 Wild Riders
-Musician
=156
6 Wild Riders
-Musician
-Standard Bearer
-Warbanner
=199
7 Wardancers
-Musician
=133
3 Warhawk Riders
=120
Rare:2x Great Eagles
=100
Army total:2000
Power:5
Dispel:5
Models:68
Tällaista tällä kertaa. Mitään uutta ja mullistavaa lista ei todennäköisesti genreen tuo, mutta kommentoikaa toki.
Metsien keijukaisia 2 kiloa
Metsien keijukaisia 2 kiloa
Viimeksi muokannut Sìlentium, La 31.12.2005 01:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pommiradio. Metallia raa'alla asenteella. /,,/
Tiedät ettei täällä ole ketään.
- GobbladasSquig
Jaahas, että tällaista. Muutama pointti tulee ainakin näin äkkiseltään mieleen, kannattaa tosin tarkastella niitä suht kriittisesti, näin öisin olen aina vähän... sanotaanko vaikka että jäässä.
1) Spellweaver ja dispel pool yleensä. Monet ovat sitä mieltä, että spellweaverin ottaminen on suurta haaskausta jos mukaan ei nappaa Wand of Wych Elmiä. Jo viiden re-rollattavan dispel nopan dispel-vuoro on hyyvin tehokas, miltei varma. Tätä voisi vielä tehostaa nostamalla ´Wraithin ykköstasolle. Sitäpaitsi, 4 rullaa on jo liiallisuutta. Siinäpä sitä sitten magiatonta armeijaa vastaan kärvistelet. Sama ongelma tosin Wandin kanssa. Ehdottaisin siis, että poistat rullista kolme, ja nappaat Wandin. Sitten korotat Wraithin ykköstasolle, voit samalla melkein poistaa Annoyancen, ellet sitten ehdottomasti halua jäynätä vihollisen mättö-charruja.
2)Core-yksiköt. Oletko aivan varma branch nympheistä? Itse olen ehkä enemmänkin joko alastomien 8 yksiköiden tahi sitten 10, jos hakee autobreakkia. Niistä irtoaisi aika kiva määrä pisteitä. Ja tuo 11. glade guardkin taitaa olla vain pisteiden kuluttajana? Oletko muuten edes varma että tarvitset noita glade guardeja tässä listassa? Näin liikkuvaan listaan en näe niitä kovinkaan hyödyllisinä, vaikka hyviähän ne ovat. Aioitko pitää niitä vain maagin suojana? Wardancerit tekevät saman homman helpommin ja paremmin. Ja metsät myös.
3)Special-yksikköjen koot. Sanoisin, että 9 ´danceria on liikaa. 7-8 on ehkä optimi, joku käyttää pienempiäkin. Tuollaisella dispel-varauksella en usko että tulet menettämään niitä loitsuihin, saatika juuri ampumiseen, osaathan nyt pitää ne piilossa. Toisaalta, wild ridereitä pitäisin 6 yksiköissä. Niille yksikkökoon pitäminen yli kahden on elintärkeää, ja voit luottaa että ne keräävät aika paljon huomiota osakseen flankeissa häröillessään. Haukkaratsastajat ovat ihan hyvässä kuosissa.
4)Rare-yksiköt. Mainio valinta. En voi kuin onnitella.
Summa summarum. Näin minä tekisin. Poistaisin 3 rullaa (75), Annoyancen (100), yhden glade guardin ja kolme branch nymphiä (148) ja kaksi wardanceria (184). Tilalle ottaisin Wand of the Wych Elmin (129), magiatason wraithille (79), yhden wild riderin kumpaankin yksikköön (27) ja... Jotain kivaa, mitä sitä nyt keksisi.
Vielä loppukatsaus. Nätti lista, erittäin liikkuva ja hyvänä päivänä eittämättä wood elf armeija parhaimmillaan. Ensin vaivaa selkeiden nyrkkien puute, mutta combi-chargaamalla saat kyllä palasiksi yksikön kuin yksikön. Onnea!
1) Spellweaver ja dispel pool yleensä. Monet ovat sitä mieltä, että spellweaverin ottaminen on suurta haaskausta jos mukaan ei nappaa Wand of Wych Elmiä. Jo viiden re-rollattavan dispel nopan dispel-vuoro on hyyvin tehokas, miltei varma. Tätä voisi vielä tehostaa nostamalla ´Wraithin ykköstasolle. Sitäpaitsi, 4 rullaa on jo liiallisuutta. Siinäpä sitä sitten magiatonta armeijaa vastaan kärvistelet. Sama ongelma tosin Wandin kanssa. Ehdottaisin siis, että poistat rullista kolme, ja nappaat Wandin. Sitten korotat Wraithin ykköstasolle, voit samalla melkein poistaa Annoyancen, ellet sitten ehdottomasti halua jäynätä vihollisen mättö-charruja.
2)Core-yksiköt. Oletko aivan varma branch nympheistä? Itse olen ehkä enemmänkin joko alastomien 8 yksiköiden tahi sitten 10, jos hakee autobreakkia. Niistä irtoaisi aika kiva määrä pisteitä. Ja tuo 11. glade guardkin taitaa olla vain pisteiden kuluttajana? Oletko muuten edes varma että tarvitset noita glade guardeja tässä listassa? Näin liikkuvaan listaan en näe niitä kovinkaan hyödyllisinä, vaikka hyviähän ne ovat. Aioitko pitää niitä vain maagin suojana? Wardancerit tekevät saman homman helpommin ja paremmin. Ja metsät myös.
3)Special-yksikköjen koot. Sanoisin, että 9 ´danceria on liikaa. 7-8 on ehkä optimi, joku käyttää pienempiäkin. Tuollaisella dispel-varauksella en usko että tulet menettämään niitä loitsuihin, saatika juuri ampumiseen, osaathan nyt pitää ne piilossa. Toisaalta, wild ridereitä pitäisin 6 yksiköissä. Niille yksikkökoon pitäminen yli kahden on elintärkeää, ja voit luottaa että ne keräävät aika paljon huomiota osakseen flankeissa häröillessään. Haukkaratsastajat ovat ihan hyvässä kuosissa.
4)Rare-yksiköt. Mainio valinta. En voi kuin onnitella.
Summa summarum. Näin minä tekisin. Poistaisin 3 rullaa (75), Annoyancen (100), yhden glade guardin ja kolme branch nymphiä (148) ja kaksi wardanceria (184). Tilalle ottaisin Wand of the Wych Elmin (129), magiatason wraithille (79), yhden wild riderin kumpaankin yksikköön (27) ja... Jotain kivaa, mitä sitä nyt keksisi.
Vielä loppukatsaus. Nätti lista, erittäin liikkuva ja hyvänä päivänä eittämättä wood elf armeija parhaimmillaan. Ensin vaivaa selkeiden nyrkkien puute, mutta combi-chargaamalla saat kyllä palasiksi yksikön kuin yksikön. Onnea!
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
Hyviä pointteja.GobbladasSquig kirjoitti:Monet ovat sitä mieltä, että spellweaverin ottaminen on suurta haaskausta jos mukaan ei nappaa Wand of Wych Elmiä. Jo viiden re-rollattavan dispel nopan dispel-vuoro on hyyvin tehokas, miltei varma. Tätä voisi vielä tehostaa nostamalla ´Wraithin ykköstasolle. Sitäpaitsi, 4 rullaa on jo liiallisuutta. Siinäpä sitä sitten magiatonta armeijaa vastaan kärvistelet. Sama ongelma tosin Wandin kanssa. Ehdottaisin siis, että poistat rullista kolme, ja nappaat Wandin. Sitten korotat Wraithin ykköstasolle, voit samalla melkein poistaa Annoyancen, ellet sitten ehdottomasti halua jäynätä vihollisen mättö-charruja.
3 rullaa poistuu siis suoraan pois, tilalle siis Wych Elm. 4 rullaa oli siis ehkä hieman liioiteltuja, ajattelin niiden pysäyttävän vastustajan magian pariksi vuoroksi.
Branchwraithin korottaminen ykköstasolle olisi tietenkin mukava juttu, silloin minulla olisi 6 noppaa dispellaamiseen.Toisi jopa omaan magiointiin hieman lisäpotkua. Mahtaisiko 5:llä magialevelillä saada paljoakin aikaan? Jos nostaisi Spellweaverin tasoon 4.
Annoyancella ajattelin ahdistella mättöheroja. Tosin, kaikki odottavat 'wraithilta Annoyancea, jolloin väistelevät sitä jokatapauksessa.
Itse tykkään Branch Nympheistä. Skirmaajat saavat kuitenkin resolutioninsa vain tapoilla ja kikkailulla, joten minusta tuo yksi lisähyökkäys on enemmän kuin tarpeen. Lisäksi sillä voi haastaa kaikenmaailman big bosseja. 8 dryadia Branch Nymphillä on minulla ainakin toiminut ihan kohtuullisen hyvin.Oletko aivan varma branch nympheistä? Itse olen ehkä enemmänkin joko alastomien 8 yksiköiden tahi sitten 10, jos hakee autobreakkia. Niistä irtoaisi aika kiva määrä pisteitä. Ja tuo 11. glade guardkin taitaa olla vain pisteiden kuluttajana? Oletko muuten edes varma että tarvitset noita glade guardeja tässä listassa? Näin liikkuvaan listaan en näe niitä kovinkaan hyödyllisinä, vaikka hyviähän ne ovat. Aioitko pitää niitä vain maagin suojana? Wardancerit tekevät saman homman helpommin ja paremmin. Ja metsät myös.
Glade Guardia on vain siksi, että mehtähaltioilla kuuluu olla yksi ryhmä jousiampujia. Ja siksi että minulla on noille figut ^^.
Juu, pisteiden täyttöähän ne ovat. Eipä niillä tule paljoa tehtyä, mutta pysykööt nyt listassa, ainakin toistaiseksi.
Tanhuajia on 9, koska... tuota noin.. koska se oli 5:n ja 15:a välissä? En mä tiedä, yhdeksää on tullut käytettyä, mutta en koskaan ole saanut selville miksi. Noh, ainahan niitä voi irkkuna lähteviin d6 str4 boltteihin kuolla. Tiputetaans niistä muutama pois.Sanoisin, että 9 ´danceria on liikaa. 7-8 on ehkä optimi, joku käyttää pienempiäkin. Tuollaisella dispel-varauksella en usko että tulet menettämään niitä loitsuihin, saatika juuri ampumiseen, osaathan nyt pitää ne piilossa. Toisaalta, wild ridereitä pitäisin 6 yksiköissä. Niille yksikkökoon pitäminen yli kahden on elintärkeää, ja voit luottaa että ne keräävät aika paljon huomiota osakseen flankeissa häröillessään. Haukkaratsastajat ovat ihan hyvässä kuosissa.
Noh, nyt on ainakin syy tiputtaa Annoyance pois, saa pisteet Wild ridereihin.
Olen itsekin ylpeä.Rare-yksiköt. Mainio valinta. En voi kuin onnitella.
Heihei, siellä on vain 2 branch Nymphiä ^^.Summa summarum. Näin minä tekisin. Poistaisin 3 rullaa (75), Annoyancen (100), yhden glade guardin ja kolme branch nymphiä (148) ja kaksi wardanceria (184). Tilalle ottaisin Wand of the Wych Elmin (129), magiatason wraithille (79), yhden wild riderin kumpaankin yksikköön (27) ja... Jotain kivaa, mitä sitä nyt keksisi.
Jospa nuo 3 scrollia poistaisi, tilalle Wand, samoin Wardancereille miinusta muonavahvuuteen. Annoyance hiiteen.
Mutta 11. Glade Guardia en haluaisi tiputtaa. Ju nou, perinteistä pitää pitää kiinni
Kiitos. Ja kiitän sinua loistavan kommentin antamisesta.Vielä loppukatsaus. Nätti lista, erittäin liikkuva ja hyvänä päivänä eittämättä wood elf armeija parhaimmillaan. Ensin vaivaa selkeiden nyrkkien puute, mutta combi-chargaamalla saat kyllä palasiksi yksikön kuin yksikön. Onnea!
Ja ilmeisesti onnistuin tavoitteessani, nopeaa liikettä oli tarkoituskin hakea.
Edit 1.
Kyyneliä! 11. Glade Guard oli poistettava!
Pommiradio. Metallia raa'alla asenteella. /,,/