Minä en näe mitään muovia, ja se mitä on siinä selän mustien kohtien reunoissa, on sinistä maalia.Raivo kirjoitti:Käytitkö vain kahta väriä?hemmo kirjoitti:ja kommentoida saa..
Miksi noissa reunoissa näkyy vähän muovia?
Vaikka nuo ovatkin ensimmäisiä figuurejasi, se ei anna sinulle oikeutta maalata niitä huolettomasti.
mun eka nidi (Kuvia lisätty!)
Fellows, there's a troll among us.
http://tinypic.com/jie047.jpgRautamaha kirjoitti:Minä en näe mitään muovia, ja se mitä on siinä selän mustien kohtien reunoissa, on sinistä maalia.Raivo kirjoitti:Käytitkö vain kahta väriä?hemmo kirjoitti:ja kommentoida saa..
Vaikka nuo ovatkin ensimmäisiä figuurejasi, se ei anna sinulle oikeutta maalata niitä huolettomasti.
Se on muovia, senkin lepakko.
Viimeksi muokannut Raivo, Su 01.01.2006 20:04. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Värejä on 5 erilaista. muovia ei todellakaan näy figussani. Jos luulet , että sen aseen pää on vielä maalaamatta niin se ei ole. Laitoin siihen vähän codex greytä.Raivo kirjoitti:Käytitkö vain kahta väriä?hemmo kirjoitti:ja kommentoida saa..
Jaa toi vai. se on kato mun lampun valoa siinä. on näköjään ollut lamppu liian lähellä. asiallinen huomautus kuitenkin.Raivo kirjoitti:Rautamaha kirjoitti:Minä en näe mitään muovia, ja se mitä on siinä selän mustien kohtien reunoissa, on sinistä maalia.Raivo kirjoitti:Käytitkö vain kahta väriä?hemmo kirjoitti:ja kommentoida saa..
Se on muovia, senkin lepakko.
Siinä reunoissa on kylläkin sinistä maalia.