1500pts isonnettuja avaruusjalkaväen sotureita.
- Hands_of_blue
Itse en yhtään pidä valkoisesta noin isoissa määrin, mutta ei käy kieltäminen etteivätkö nämä olisi aivan upeita figuja valkoisuudesta huolimatta. Yleensä on ollut tapana keksiä jotain negatiivista kaikista figuista mutta nyt en viitsi edes yrittää.
Ja vielä 1500 pts oot jaksanu vääntää, ei voi muuta kuin nostaa hattua.
ps. kuvat voisi tosin olla hieman isompia, näistä kun tuskin löytyy pahemmin moitittavaa vaikka kuinka läheltä katsoisi.
Ja vielä 1500 pts oot jaksanu vääntää, ei voi muuta kuin nostaa hattua.
ps. kuvat voisi tosin olla hieman isompia, näistä kun tuskin löytyy pahemmin moitittavaa vaikka kuinka läheltä katsoisi.
Tajusin nyt vasta miten samanlainen värimaku meillä on noiden marineiden maalaamisen suhteen. Tuolla hyllyssä olisi pienehkö läjä likaisia vaaleanharmaita marineita.
Kyä nuo ovat yhtiä vaikuttavimpia marineita mitä vastaan on kävellyt, varsinkin nyt kun niitä on se koko armeija. Kerta kaikkiaan, toimiva (ja realistinen, nam) väriteema ja mielenkiintoiset, hyvännäköiset ukot ja konversiot. Pistähän kuvia tuosta grand masterista kun saat maalattua, pirun hyvännäköinen konversio.
Kyä nuo ovat yhtiä vaikuttavimpia marineita mitä vastaan on kävellyt, varsinkin nyt kun niitä on se koko armeija. Kerta kaikkiaan, toimiva (ja realistinen, nam) väriteema ja mielenkiintoiset, hyvännäköiset ukot ja konversiot. Pistähän kuvia tuosta grand masterista kun saat maalattua, pirun hyvännäköinen konversio.
Viimeksi muokannut raven, To 04.08.2011 10:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- OneManArmada
Ei haittaa. Täsmälleen samalla skemellä marine armeija, merkit ja kaikki, kasvaa jo yhdysvalloissa. Kyllä nää originaalit on kuitenkin aika tunnistettavia omalla tyylilläni.Thorgal kirjoitti:Upeita figuja! Mulla on samanlainen variteema mun Werewolves/ chapterilla. Ei kai haittaa jos kaytan sita mun mariineissa?
☠️