Edit.Kuten on neuvottu mie oon laittanut kuvani "fotoämpäriin" http://photobucket.com/albums/d114/Neuk ... meeja1.jpg
Faba Örkkeja JA Squiggoht (piiros)
Faba Örkkeja JA Squiggoht (piiros)
I`m Back
! Olen Palannut takaisin Lyijykynään ja tussiin. Ekassa Kuvassa Faba Örkki Armeeja Valmistautuu Hyökkäykseen Ja tokassa Kuvassa on Squiggoht.Risut ja Ruusut.
Edit.Kuten on neuvottu mie oon laittanut kuvani "fotoämpäriin" http://photobucket.com/albums/d114/Neuk ... meeja1.jpg
Viimeksi muokannut Neukku, Pe 06.01.2006 22:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
All Orks is equal, but some Orks are more equal dan others.
-Goff Warboss Bugrat Skumdreg
Heh ikään kuin Egyptiläis tyyliin piirettyjä Örkkejä
Ainakin jalka osat. Ihan hassu
- Cheer up, the worst is yet to come. -
Sotun iloinen Tarina kuvittaja (tauolla)
Sotun iloinen Tarina kuvittaja (tauolla)
Raivo kirjoitti:Sanoo mies, joka ei edes pysty pitämään kynää kädessään.King lizard kirjoitti:Squigi oli ihan siisti mutta nyt taas pakko muistuttaa: Etkö voisi h******i soikoon jo oppia että örkeillä on kyyry jalat?
Hieno työ, btw.
Kiitos
-
Mr. Tabasco
- Rectunator
Olisit King Lizard kerrankin hiljaa, ketään ei kiinnosta. Ja puhun nyt isomman ihmisjoukon puolesta.
Työstä. En tiedä kuinka vanha olet joten en ala mitään "hyvä/huono 12-vuotiaan piirtämäksi" kommentteja laittamaan. Tuo ei ole sinäänsä hyvä, mutta siinä on ainekset hyvästä ja selvä suunta. Tulevaisuudessa lisää varjoja ym. Kannattaa myös mittasuhteita harjoitella. Ja siis harjoittelemalla harjoitella. Itse tein varjostuksien ja ihmisen piirtämisen kanssa juuri näin. Tarpeeksi piirtelet samaa asiaa tietyllä tapaa niin kyllä se sieltä hahmottuu.
Työstä. En tiedä kuinka vanha olet joten en ala mitään "hyvä/huono 12-vuotiaan piirtämäksi" kommentteja laittamaan. Tuo ei ole sinäänsä hyvä, mutta siinä on ainekset hyvästä ja selvä suunta. Tulevaisuudessa lisää varjoja ym. Kannattaa myös mittasuhteita harjoitella. Ja siis harjoittelemalla harjoitella. Itse tein varjostuksien ja ihmisen piirtämisen kanssa juuri näin. Tarpeeksi piirtelet samaa asiaa tietyllä tapaa niin kyllä se sieltä hahmottuu.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"
Kynä-ääliö
Kynä-ääliö
- Teonanacatl
Eikös sitä nyt saa piirtää miten haluaa? Jos joku osa työstä (Olkoon vaikka piirustus tai figu) ei miellytä, siitä voi kohteliaasti huomauttaa eikä tarvitse ruveta riehumaan.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
- Corgimaster
hahahMetsuri kirjoitti:Ei tarvitse. Siinä on jo tarpeeksi helvettiä kun lukee noita sinun kommenttejasi.
no mutta siis, onko olemassa todenmukaisia örkkejä...ajattele nyt...."todenmukaisia örkkejä"....ei sovi samaan lauseeseen.
kaikilla omat visionsa siitä miltä örkki näyttää
niin by the way, kuvat ei näy tällä hetkellä, valittaa bandwidthin ylittämisestä, vaihda kuvat http://www.photobucket.com , helppokäyttöinen ja luotettava, ei valita heti bandwidhtistä
"vi vi ***** dry dry drybr brushaa gob gob goblin gg greenillä"
Mitä ne ees on? Mulla on yks (tai kolme) Sivua jäissäKousa kirjoitti:hahahMetsuri kirjoitti:Ei tarvitse. Siinä on jo tarpeeksi helvettiä kun lukee noita sinun kommenttejasi.erittäin hyvin sanottu
no mutta siis, onko olemassa todenmukaisia örkkejä...ajattele nyt...."todenmukaisia örkkejä"....ei sovi samaan lauseeseen.
kaikilla omat visionsa siitä miltä örkki näyttää
niin by the way, kuvat ei näy tällä hetkellä, valittaa bandwidthin ylittämisestä, vaihda kuvat http://www.photobucket.com , helppokäyttöinen ja luotettava, ei valita heti bandwidhtistä
- Corgimaster
- Rectunator
King Lizard, kasva jo saakuli aikuiseksi. Tuo sinun iän ikuinen nillittäminen ja egoaminen alkaa pikkuhiljaa ottamaan päähän. Jos olisin tämän sivuston admin olisin heittänyt sinulle perm-bannit jo monesti ja pistänyt palkkatappajan perääsi. Mutta en ole admin joten voin vain möykätä ja huutaa vihaisena. KUOLE POIS! Tai jos et sitä niin mene helvetti edes itseesi ja jätä tämä foorumi ikuisiksi ajoiksi. Tuota turhaa nillitystä ei jaksa enää kuunnella. Meidän muiden käyttäjien ei tarvitse sietää tuota paskaa ja meillä on oikeus nauttia foorumista ilman sinua. Joten muuta asennettasi tai jätä tämä foorumi. Toivon että ylläpito antaa sinulle pitkää jäähyä tai edes kovan moraalisen saarnan. Itse pistäisin palkkatappajan perääsi. Kiitos.
Tässä tämän viikon avautuminen.
Hieno piirrustus, sanoi King Lizard mitä tahansa. Millekkään ei ole sitä yhtä ainutta oikeaa tapaa millä se pitäisi piirtää.
Tässä tämän viikon avautuminen.
Hieno piirrustus, sanoi King Lizard mitä tahansa. Millekkään ei ole sitä yhtä ainutta oikeaa tapaa millä se pitäisi piirtää.
Viimeksi muokannut Rectunator, Pe 06.01.2006 20:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"
Kynä-ääliö
Kynä-ääliö