"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

mun piirtämä nidi.

Muut kuvat kuin miniatyyrien kuvat. Piirustukset, maastonpalat, pelipöydät, jne.
Hemmo
Viesti:

mun piirtämä nidi.

Viesti Kirjoittaja Hemmo »

täs ois 10 min piirretty nidi
Kuva

rakentavaa palautetta saa antaa
Spongebob-Väyrynen

Viesti Kirjoittaja Spongebob-Väyrynen »

No ensinnäkin, kannattaa käyttää piirtämiseen enemmän aikaa kuin 10 minuuttia.
Nykyään tämä alue on täynnä noita ~10 minuutissa piirrettyjä rävellyksiä, mitä ei kukaan jaksa kommentoida sen kummemmin.

Käyttäkää piirrosten tekemiseen enemmän aikaa ja tehkää työnne huolellisesti ja koittakaa ottaa semmosia kuvia mistä edes näkisi jotain.
Half-bread kirjoitti:Nyt sitten suosittelen sinua pysymään hiljaa kun aikuiset puhuvat.
Skrixqueek
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

olennossa ei ole syvyysvaikutelmaa, piirteet hyvin lapsekkaat, varjot puuttuu(!).
mitenkäs sattuu, että se kulkee horisontilla?
lisäksi kuvalaatu on huono.

älä laita tänne mitään missä ei ole edes varjostusta. piirtämistaito olisi myös ihan hyvä olla. miniatyyrisivustalle jos kuvan laittaa, pitäisi siihen käyttää joko a) taitoa, b)aikaa c)runsaasti molempia. vaikkapa elfwoodin voit laittaa mitä haluat. palataan asiaan vaikka parin vuoden jälkeen - toivottavasti taso on silloin kohonnut.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

"Kuviteltu asia, joten ei tarvitse suuttua"
hemmo ei osaa piirtää ja ei osaa itse keksiä mikä on huonosti, mikä/mitkä voisi parantaa ja juuri sen vuoksi laittaa tänne tämän kuvan, jotta me "sotun da vinchit (mikä lie)" voimme auttaa häntä hoitamaan kuvansa parempaan suuntaan. Ei täällä tarvitse olla kuvis 10 henkilö joka vain leveilee kuvillaan.

El edit: Niin ja kuva unohtui kokonaan. Eihän tuo ole mikään loistava, mutta alku kumminkin. Kuvaa voisi parantaa jotenkin tuomalla sen pois horisontilta maahan niin kuin Skrixqueek sanoi. Varjot antavat komeutta kunhan ne on edes jotenkin oikeissa paikoissa.

El edit2: Mietityttää vähän myös miten nidi pysyy tasapainossa? Sillähän on jalat takana ja häntä ei näyttäisi kovin paljoa tasaavan tätä, kaikki lihas ja massa jne on etu päässä.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Hemmo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hemmo »

El Capitan kirjoitti:"Kuviteltu asia, joten ei tarvitse suuttua"
hemmo ei osaa piirtää ja ei osaa itse keksiä mikä on huonosti, mikä/mitkä voisi parantaa ja juuri sen vuoksi laittaa tänne tämän kuvan, jotta me "sotun da vinchit (mikä lie)" voimme auttaa häntä hoitamaan kuvansa parempaan suuntaan. Ei täällä tarvitse olla kuvis 10 henkilö joka vain leveilee kuvillaan.
joo, oot oikeessa. mun pitää ruveta itse paremmin kiinnittämään asioihin huomiota.(piirtämisen taidan jättää)

Kaverin kanssa aloitettiin maaston teko.(puita, joki, siltoja,joku mökki jne.)
Budjeti n.25-30€ (mukaanlukien ruohomatto)
eli aika halvalla tehään.Kuvia sotuun tulee ilmestymään vavta kesän puolella(tarttee maastosta tarvikkeita: kiviä,hiekkaa jne)

Meni vähän ohi aiheesta mut ei viitsinyt tehdä uutta keskustelua turhaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maastot ja pelipöydät”