"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Rackham: Predator of Blood

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Lunastaja

Rackham: Predator of Blood

Viesti Kirjoittaja Lunastaja »

Moi, tämmöinen otus tuli maalattua.
Epätoivoiset NMM yritykseni jätin tällä kertaa suosiolla pois ja maalasin figun hilemaaleilla.
Muutama ilta meni tätä maalaillessa, eipä tässä muuta, saa kommentoida.

Edit/
Parempia kuvia.
Viimeksi muokannut Lunastaja, Ke 04.01.2006 16:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lemon

Viesti Kirjoittaja Lemon »

Mitä tuosta nyt sanoisi... Ainakin se on hyvin maalattu jne. Silmät kyllä näyttävät oudoilta edestäpäin.
©_©
Ironman

Viesti Kirjoittaja Ironman »

Kuvat ovat hieman tummia, mutta mitä noista selvää sain niin näyttäisi varsin kelpo figulta. Väriteema on aika omaperäinen ja varsin hyvin toteutettu. Ihon ja turkin väreistä en nyt ollut täysin vakuuttunut, mutta saattaa johtua kuvistakin. Varsin onnistunut figu kaikenkaikkiaan.
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

En ikinä ala kerätä rachamia, kun kaikki figut, joita olen nähnyt on tuollaista tasoa. Enkä kestä maalaamattomiakaan figuja.

Tuo bodarijellona on hieno.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Saitpas tämän nopeasti maalattua valmiksi. Oikein mainiota jälkeä. Eniten tykkään tuosta harjasta, ja liilasta. Itsekkin kohta tahtoisi maalata susia.
Skrixqueek
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

ei tämä kyllä wolfenilta näytä...

mutta se ei tarkoita, etteikö se olisi hieno. iho on mukavan tumma ja kynnet ja hampaat on onnistuneet. harja on myös oikein bueno.

hienoa!
Lunastaja

Viesti Kirjoittaja Lunastaja »

Otin vaihteeksi kuvia joista ehkä pitäisi saada jotain selvääkin.
http://img463.imageshack.us/img463/958/ ... ood2gj.jpg
roku

Viesti Kirjoittaja roku »

Nätti on. Oikkein perinteistä Lunastaja -tyyliä jälleen kerran, ei siis todellakaan mitään huonoa. Tykkäsin kanssa erityisesti tuosta harjasta, antaa hyvin valoa (perinteisesti) tummahkolle teemalle. Metalleihin laittaisin lisää valoa 8)
"Parhaita motivointikeinoja ovat uhkailu ja katteettomat lupaukset..."
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Hirvittävästi JPG artefaktaa noissa kuvissa vieläkin, eivätkä ole erityisen tarkkoja (ehkä korkeasta kompressiosta johtuen).

Ihan mielenkiintoinen valinta tuo harja ja ihan mukavan poikkeuksellinen, mutta eniten ehkä häiritsee tuo violetti, joka sellaisenaan hohtaa ehkä turhan vahvasti tuosta figusta... se ei värimaailmaltaan tunnu oikein olevan tasapainossa... tuota violettia tasapainottamaan voisi keltaista olla enemmän... ehkä haaleankeltainen lannevaate, jolloin ei tarvitsisi paeta tuota violetti-keltainen vastavärisyyttä?

Voi olla toki makuasiakin jossain määrässä, mutta kommentoin nyt ainakin asiasta, joka pisti silmääni.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”