Rackham: Predator of Blood
Rackham: Predator of Blood
Moi, tämmöinen otus tuli maalattua.
Epätoivoiset NMM yritykseni jätin tällä kertaa suosiolla pois ja maalasin figun hilemaaleilla.
Muutama ilta meni tätä maalaillessa, eipä tässä muuta, saa kommentoida.
Edit/
Parempia kuvia.
Epätoivoiset NMM yritykseni jätin tällä kertaa suosiolla pois ja maalasin figun hilemaaleilla.
Muutama ilta meni tätä maalaillessa, eipä tässä muuta, saa kommentoida.
Edit/
Parempia kuvia.
Viimeksi muokannut Lunastaja, Ke 04.01.2006 16:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
En ikinä ala kerätä rachamia, kun kaikki figut, joita olen nähnyt on tuollaista tasoa. Enkä kestä maalaamattomiakaan figuja.
Tuo bodarijellona on hieno.
Tuo bodarijellona on hieno.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
-
hyytelöperuna
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
Otin vaihteeksi kuvia joista ehkä pitäisi saada jotain selvääkin.
http://img463.imageshack.us/img463/958/ ... ood2gj.jpg
http://img463.imageshack.us/img463/958/ ... ood2gj.jpg
Nätti on. Oikkein perinteistä Lunastaja -tyyliä jälleen kerran, ei siis todellakaan mitään huonoa. Tykkäsin kanssa erityisesti tuosta harjasta, antaa hyvin valoa (perinteisesti) tummahkolle teemalle. Metalleihin laittaisin lisää valoa 8)
"Parhaita motivointikeinoja ovat uhkailu ja katteettomat lupaukset..."
Hirvittävästi JPG artefaktaa noissa kuvissa vieläkin, eivätkä ole erityisen tarkkoja (ehkä korkeasta kompressiosta johtuen).
Ihan mielenkiintoinen valinta tuo harja ja ihan mukavan poikkeuksellinen, mutta eniten ehkä häiritsee tuo violetti, joka sellaisenaan hohtaa ehkä turhan vahvasti tuosta figusta... se ei värimaailmaltaan tunnu oikein olevan tasapainossa... tuota violettia tasapainottamaan voisi keltaista olla enemmän... ehkä haaleankeltainen lannevaate, jolloin ei tarvitsisi paeta tuota violetti-keltainen vastavärisyyttä?
Voi olla toki makuasiakin jossain määrässä, mutta kommentoin nyt ainakin asiasta, joka pisti silmääni.
Ihan mielenkiintoinen valinta tuo harja ja ihan mukavan poikkeuksellinen, mutta eniten ehkä häiritsee tuo violetti, joka sellaisenaan hohtaa ehkä turhan vahvasti tuosta figusta... se ei värimaailmaltaan tunnu oikein olevan tasapainossa... tuota violettia tasapainottamaan voisi keltaista olla enemmän... ehkä haaleankeltainen lannevaate, jolloin ei tarvitsisi paeta tuota violetti-keltainen vastavärisyyttä?
Voi olla toki makuasiakin jossain määrässä, mutta kommentoin nyt ainakin asiasta, joka pisti silmääni.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!