"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Meikän örkkejä

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Raivo

Viesti Kirjoittaja Raivo »

Ratovaari kirjoitti:
puolisukeltaja kirjoitti:Etit vaikka jostain askartelukaupasta sopivan kokoisen pensselin (Itse löysin sinooperista pari käyttökelpoista, jonkun 3-4 euroa kappale), ja pohjamaaliksi joko GW:n mustaa pohjamaalia tai jos ei halua kymmentä euroa yhteen purkkiin tuhlata niin mastonin mattamustaa rautakaupasta tai prisman hyllyltä. 3,50 purkki, ei kallista ja tolla maalaa jo ainakin puoli armeijaa.
Joo, pensseliä en päässytkään tänään ostamaan, kun tuli muita kiireitä autonkuljettajille, ja en jaksanut lähteä kävelemään 10-15km päähän paria pensseliä ostamaan. Ja lisäksi:

POHJAMAALIA EN NÄIHIN ÖRKKEIHIN LAITA, MUTTA SEURAAVIIN FIGUIHIN KYLLÄ!

Toivottavasti kaikki huomasivat tuon tekstin.
IMHO sinä olet idiootti joka tuhlaa vanhempiensa rahoja.
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Ratovaari kirjoitti:
puolisukeltaja kirjoitti:Etit vaikka jostain askartelukaupasta sopivan kokoisen pensselin (Itse löysin sinooperista pari käyttökelpoista, jonkun 3-4 euroa kappale), ja pohjamaaliksi joko GW:n mustaa pohjamaalia tai jos ei halua kymmentä euroa yhteen purkkiin tuhlata niin mastonin mattamustaa rautakaupasta tai prisman hyllyltä. 3,50 purkki, ei kallista ja tolla maalaa jo ainakin puoli armeijaa.
Joo, pensseliä en päässytkään tänään ostamaan, kun tuli muita kiireitä autonkuljettajille, ja en jaksanut lähteä kävelemään 10-15km päähän paria pensseliä ostamaan. Ja lisäksi:

Noohjooh. En ala sen suuremmin bashailemaan yms, mutta takerruin muutamaan asiaan. Yleensä noita ohjeita aletaan tulevaisuutta varten, eikä esim. minulle tullut kommenteista mieleen, että sinun pitäisi pohjamaalata nämä. Se olisi suoraansanottuna tyhmää. En tiedä, miten keskellä ei mitään asut, kun paikkakuntasi näyttää joltain muulta, kuin normaalilta kunnalta. Mutta, yleensä ei tarvitse mennä kuin kirja/lelu/pienoismallikauppaan, niin jonkinmoisen paremman pensselin saa. Alku aina hankala lienee sopivin sanonta tähänkin. :)
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

virus kirjoitti:No koskas uusia kuvia tulloo ?
Uusia kuvia ei tullutkaan, kun tuli sähkökatkos ja meni ADSL boksi sekoilemaan ja sitä saatiin loppuilta ohjelmoida uudestaan, kun ei muutamia osoitteita muistettu, no nyt ne on varmuuden varalle ylhäällä.
Blackguard kirjoitti:
Ratovaari kirjoitti:

Noohjooh. En ala sen suuremmin bashailemaan yms, mutta takerruin muutamaan asiaan. Yleensä noita ohjeita aletaan tulevaisuutta varten, eikä esim. minulle tullut kommenteista mieleen, että sinun pitäisi pohjamaalata nämä. Se olisi suoraansanottuna tyhmää. En tiedä, miten keskellä ei mitään asut, kun paikkakuntasi näyttää joltain muulta, kuin normaalilta kunnalta. Mutta, yleensä ei tarvitse mennä kuin kirja/lelu/pienoismallikauppaan, niin jonkinmoisen paremman pensselin saa. Alku aina hankala lienee sopivin sanonta tähänkin. :)
Paikkakunta on Jokioinen. Jokioinen on keskellä ei mitään. Jokioisilla ei ole kirja/lelu/pienoismallikauppoja. Forssa on vieressä. Forssa on maailman keskipiste. Forssassa on kirja/lelu/pienoismallikauppoja. FORSSA ON ISO, jokioinen on pieni.Helsinki on viellä isompi, vatikaani on viellä pienempi.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Sinne Forssaan sitten. :)
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Ratovaari

Blackguard kirjoitti:Sinne Forssaan sitten. :)
Kävin, joskin en pensseliä saanut, kun oli liike mennyt jo kiinni. :\

Uusia kuvia! Jee!
http://img528.imageshack.us/my.php?imag ... kko4ls.jpg

http://img528.imageshack.us/my.php?imag ... est9yv.jpg

http://img528.imageshack.us/my.php?image=lippu29br.jpg

http://img332.imageshack.us/my.php?image=warru9mb.jpg

Huom: Maalasin 10 figua uudenvuoden aattona puoliunessa, samoin lipun. =D Menin hölmönä tietenkin jo 11.20 nukkumaan, eli silloin lopetin maalamisen. =\

Pakko laittaa viellä kuva Figusalkusta (johon on välilevyt valmisteilla):
http://img332.imageshack.us/my.php?imag ... kku4bp.jpg
http://img332.imageshack.us/my.php?imag ... nsi4ps.jpg

Ei tartte sitten mennä valittamaan siitä että Warrujen vöissä olevat päät on tanned fleshiä, kun en viitsi parin yksityiskohdan takia ostaa kokonaista maalipurkkia.
Viimeksi muokannut Ratovaari, Ti 03.01.2006 23:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Noi uudet kuvat ovat mainioita.

Figut ovat perusaloittelija asteella maalattuja. Tällaisia jokainen varmaan teki ekoilla kerroillaan. Ei muuta kuin maalaat enemmän, ja kokeilet rohkeasti kaikkea uutta. Siitä sitten oppii ja kaikki kehittyy.

Mitäs muuten on seuraavaksi tarjolla, lisää örkkejä?
Ratovaari

hyytelöperuna kirjoitti:Noi uudet kuvat ovat mainioita.

Figut ovat perusaloittelija asteella maalattuja. Tällaisia jokainen varmaan teki ekoilla kerroillaan. Ei muuta kuin maalaat enemmän, ja kokeilet rohkeasti kaikkea uutta. Siitä sitten oppii ja kaikki kehittyy.

Mitäs muuten on seuraavaksi tarjolla, lisää örkkejä?
Mistäs arvasit?
Jahka nämä örkit ovat valmiit, tulee todennäköisesti Adventurers paketin Adventureita.
Ja jossain vaiheessa sitten jotakin muuta, ja Boar Chariotin kun saisi viellä valmiiksi niin...

Todellakaan en tiedä mitä näiden örkkien jälkeen tulee.

Edit:
Tuossa salkun sisällöstä kertovassa kuvassa näkyy muuten sen boar chariotin isoin osa. Salkkukuvassa salkusta oli poistettu valmiit figut.

3dit+:
Pitää nyt kait viellä laittaa kuva Boarista jonka, ihme ja kumma, pohjamaalasin käyttäen Black inkin ja veden sekoitusta.
http://img528.imageshack.us/my.php?image=nassu6mt.jpg
Hieman huonolaatuinen kuva, mutta kun ei tullut siasta otettua enempää kuvia... :\
http://img528.imageshack.us/my.php?image=nassu6mt.jpg

Ai niin: Jos joidenkin örkkien kenkien väri näyttää oudolta, se on Black inkin ja Snakebite leatherin sekoitusta.
Samoin yhdellä örkkiwarriorilla on ruostetta aseessa, tämä taas on jotakin ihmeen halppiskuparia joka ei meinaa lähteä pensselistä (ja sormista) millään irti. Samoin joissain örkeissä olen myös yrittänyt kokeellisesti joitain asioita, hyvä esimerkki kokeillisuudesta on Ûberteurastajaörkki, johon kokeilin varjostusta, veren lisäämistä figuun ja maalin kelpaamista jalustan hieka maalamiseen. Lipussa on muistaakseni Blood Redin ja Snakebite leatherin sekoitusta, ja itse kuviointi on Goblin Greeniä. 3 figuurista puuttuu reunoista hiekkaa, ne tein viimeisenä, ja niistä poistin sen. Pitää tässä nyt ajallaan poistaa muistakin.
Archer

Viesti Kirjoittaja Archer »

Huomattavaa edistystä ensimmäisistä örkeistä. Olet ilmeisesti maalannut karjun ensin ruskealla ja sitten lätkinyt inkkiä siihen? Maalien pysymistä omilla alueillaan pitää vielä ehdottomasti harjoitella mutta kyllä se siitä lähtee. Seuraavaksi voisit kokeilla kuivaharjausta. http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... ivaharjaus Tuolla viisaammat kertovat enemmänkin kuivaharjauksesta.
Ironman

Viesti Kirjoittaja Ironman »

Parannusta on todellakin tapahtunut noissa viimeisimmissä örkeissäsi. Pari pikku vinkkiä, joilla saisit noista vielä huomattavasti paremman näköisiä:

-Maalaa suu ensin kokonaan mustaksi. Sitten koita maalata hampaat valkoisiksi (tai mieluiten bleached bonella), jättäen mustaa näkymään hampaiden väleistä.

-Älä maalaa silmiä lainkaan.
Ratovaari

Archer kirjoitti:Huomattavaa edistystä ensimmäisistä örkeistä. Olet ilmeisesti maalannut karjun ensin ruskealla ja sitten lätkinyt inkkiä siihen? Maalien pysymistä omilla alueillaan pitää vielä ehdottomasti harjoitella mutta kyllä se siitä lähtee. Seuraavaksi voisit kokeilla kuivaharjausta. http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... ivaharjaus Tuolla viisaammat kertovat enemmänkin kuivaharjauksesta.
No miten sitten kuvittelit että laitoin ruostetta yhden örkki warriorin aseeseen? Ihan kuivamaalaamalla se oli. Ja ei, en ole maalannut karjua ensin ruskealla ja sitten inkillä, olen maalannut sen inkin ja ruskean sekoituksella. Pohjamaalina käytin mustaa inkkiä.
Ironman kirjoitti:Parannusta on todellakin tapahtunut noissa viimeisimmissä örkeissäsi. Pari pikku vinkkiä, joilla saisit noista vielä huomattavasti paremman näköisiä:

-Maalaa suu ensin kokonaan mustaksi. Sitten koita maalata hampaat valkoisiksi (tai mieluiten bleached bonella), jättäen mustaa näkymään hampaiden väleistä.

-Älä maalaa silmiä lainkaan.
Ei, kyllä ne silmät täytää saada maalata, ilman niitä örkit on kuin... vihreäsilmäisiä örkkejä.

Inkillä vai maalilla? Ja entä jos suussa on kieli, maalaanko sen kielen mustaksi vai valkoiseksi?
Samuli.H

Viesti Kirjoittaja Samuli.H »

Ensin se suu ihan normi mustalla, ei millään inkillä. Tämän jälkeen hampaat valkoisella, ei hampaan välejä. Sitten jos suussa on kieli niin luonnollisesti sitteen maalat sen kielen. Jos tuntuu hankalalta, ei auta kuin harjoitella.

Tämä siis siitä suun/hampaiden maalaamisesta.
zezuz

Viesti Kirjoittaja zezuz »

et oo tainnu minuuttia kauempaa yhtä ukkoa maalata...pohjamaalauskin näyttäis puuttuvan. ja en haluas loukata mutta todella törkeää jälkeä :D maalia on levinnyt ihan minne sattuun
i'm back !
Hirôka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hirôka »

Kyllähän nuo paremmilta näyttävät, mutta baset tökkii. IMO reunoja myöten menevät hiekat/ruohot/flockit eivät ole kovinkaan hienoja. Menöö yli äyräiden. Ja joissakin kohdin jotkin värit lässähtävät pahasti niille kuulumattomille alueille.
Suicide is the proof of life.
Ratovaari

zezuz kirjoitti:et oo tainnu minuuttia kauempaa yhtä ukkoa maalata...pohjamaalauskin näyttäis puuttuvan. ja en haluas loukata mutta todella törkeää jälkeä :D maalia on levinnyt ihan minne sattuun
Pohjamaalaus todella puuttuu, mutta todellakin olen minuuttia kauemmin maalannut. Osissa örkeissä on mustaa inkkiä ihonvärin alla ja päälle vedetty goblin greeniä, siis niissä joiden iho on hieman muita tummempaa.
SamuliH kirjoitti:Ensin se suu ihan normi mustalla, ei millään inkillä. Tämän jälkeen hampaat valkoisella, ei hampaan välejä. Sitten jos suussa on kieli niin luonnollisesti sitteen maalat sen kielen. Jos tuntuu hankalalta, ei auta kuin harjoitella.

Tämä siis siitä suun/hampaiden maalaamisesta.
Ainoa vika tässä on se, että se minun käytössäni oleva musta on sitä laatua, ettei sitä voi suositella minkään figujen maalaamiseen, sillä se ei ole edes figumaalia, vaan jotakin koottavamaalia pienessä metallisessa purkissa.
HellRaizer WereWolf kirjoitti:Kyllähän nuo paremmilta näyttävät, mutta baset tökkii. IMO reunoja myöten menevät hiekat/ruohot/flockit eivät ole kovinkaan hienoja. Menöö yli äyräiden. Ja joissakin kohdin jotkin värit lässähtävät pahasti niille kuulumattomille alueille.
Ei menö kaikissa. Poistan ne tässä kyllä, jahka jaksan.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Hei, kato kummaa, pääsit taas askeleen kauemmas rumista figuista. Näitähän voi jo kutsua hienoiksi kun maalaa siististi suun ja hampaat (ei pitäisi olla yli voimaista) ja silmät, mitä se örkki tekee......itkee verta? Niin ja sitten myös joissain housuissa on piikkejä jotka voisi maalata vaikkapa chainmaililla. Niin ja ei saa unohtaa basea, mitä edes teet niille kun näyttäisivät olevan jotenkin sulaneita?

Miksi edes maalaat arrereita? Ei niistä ole mihinkään pelissä ja maaliasi vain tuhlaat. Jousi katki ja kilpi käteen niin siinä on sulla choppa+kilpi örkki.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Ratovaari

El Capitan kirjoitti:Hei, kato kummaa, pääsit taas askeleen kauemmas rumista figuista. Näitähän voi jo kutsua hienoiksi kun maalaa siististi suun ja hampaat (ei pitäisi olla yli voimaista) ja silmät, mitä se örkki tekee......itkee verta? Niin ja sitten myös joissain housuissa on piikkejä jotka voisi maalata vaikkapa chainmaililla. Niin ja ei saa unohtaa basea, mitä edes teet niille kun näyttäisivät olevan jotenkin sulaneita?

Miksi edes maalaat arrereita? Ei niistä ole mihinkään pelissä ja maaliasi vain tuhlaat. Jousi katki ja kilpi käteen niin siinä on sulla choppa+kilpi örkki.
Koska tämä on warhammerin 2 pelaajan aloittelijanpaketin armeijan örkkipuoli ja en omista örkkiarmybookkia enkä edes tiedä alanko örkkejä keräämään joten minulla ei ole sääntöjä muihin ja muutenkin pitäisi alkaa pisteet laskemaan uudestaan sun muuta turhaa.

Ja mitä tulee örkkien housuihin: Vain harvoilla örkeillä on housut, ja niilläkin joilla on, ei ole todellakaan mitään piikkejä housuissa. Ne piikit on vyössä, kaulakorussa ja panssarissa. Ja based teen näin: Aluksi sivelen baseen liimaa, sitten lykkään sen sellaiseen pussiin missä on hyvin pieniä kiviä, ja hyvin paljon. Näiden kivien sekoitusta jotkut tyhmät kutsuvat hiekaksi. Otan melkein heti sen jalustan pois hiekasta, ja ravistelen etä irtokivet irtoo, ja otan sen pois pussista. Jahka liima on kuivunut, värjään hiekan Black inkillä. Yllättävän hienon näköistä on.
Hakkelus

Viesti Kirjoittaja Hakkelus »

Elä huoli, oon nähnyt vielä astetta rumempia figuja, joita sain postista. Eli siis ne olivat vielä rumempia.

Ja toivon että kun minun figuista ottaa lähikuvan ne eivät näytä tuolta, ei siis millään pahalla. Mutta harjoitus tekee mestarin vai miten se menikään. Minkä ikäinen muuten olet? (en tiedä ehkä yksityistä yms. mutta antaisia myös vähän kuvaa siitä minkä "tason" alottelija olet)
Ratovaari

Hakkelus kirjoitti:Elä huoli, oon nähnyt vielä astetta rumempia figuja, joita sain postista. Eli siis ne olivat vielä rumempia.

Ja toivon että kun minun figuista ottaa lähikuvan ne eivät näytä tuolta, ei siis millään pahalla. Mutta harjoitus tekee mestarin vai miten se menikään. Minkä ikäinen muuten olet? (en tiedä ehkä yksityistä yms. mutta antaisia myös vähän kuvaa siitä minkä "tason" alottelija olet)
Minä tunnen täältä seudulta vain yhdyn Warhammeristin, ja sen figut on rumempia kuin minun, eli minulla on hyvät mahdollisuudet verrata figuja.

Näyttääkö ne sinun figut viellä pahemmilta lähikuvassa mitä minun?

Ja ikää on 14 ja ½ vuotta.

SAIN EILEN PENSSELIN! Maalaan taas tässä joskus kun jaksaa.
Somebody

Viesti Kirjoittaja Somebody »

Jos et halua haukkuja täällä niin älä laita tänne vasta sitten kun ne on hienoja tai keskivertoisia. Mutta pliide ettet laittaisi tuollaisia töherryksiä sori vaan, mutta tätä mieltä minä olen.
Pikku töherryksiäni löydät osoitteesta: http://galleria.sotavasara.net/galleria/165/
Main Army: Necrons
Second: Eldars
Third: Space Marines ( Myymässä pois,kysykää lisätietoa YV:llä)
Ratovaari

Somebody kirjoitti:Jos et halua haukkuja täällä niin älä laita tänne vasta sitten kun ne on hienoja tai keskivertoisia. Mutta pliide ettet laittaisi tuollaisia töherryksiä sori vaan, mutta tätä mieltä minä olen.
Oot vähä, koht on.

Edit:
Oottakaahan kun tämän örkin saan valmiiksi, alkaa näyttään jo paremmalta...
Lukittu

Palaa sivulle “Galleria”