umm..... en tiedä tälle kysymykselle oikeaa paikkaa
- Darfen Makuro
umm..... en tiedä tälle kysymykselle oikeaa paikkaa
No nyt on silla lailla että mä oon alkanut maalaan kaamoksen ukkoja omalla tavallani, eli siis siihen tulee tin bitzia ja blood redia kaikkiin jänniin paikkoihin, laittelen varmaan kuvan/kuvia tuonne galleriaan....
Niin nyt sitten itse asiaan... Onko mahdollista laittaa niille omat... umm... niinku... miten sen sanoins... no esim. Iron warriorit saa ottaa heavyja kaks enemmän mutta ne menettää siitä 2 fastia... ja niillä ei ole obliviteittoreilla rajoja.... siis niinkuin pohjaa....?
Niin nyt sitten itse asiaan... Onko mahdollista laittaa niille omat... umm... niinku... miten sen sanoins... no esim. Iron warriorit saa ottaa heavyja kaks enemmän mutta ne menettää siitä 2 fastia... ja niillä ei ole obliviteittoreilla rajoja.... siis niinkuin pohjaa....?
Eternity is just a matter of an opinion.....
- Half-breed
- Darfen Makuro
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Kaveripeleissä hyväksytään että armeija on maalattu vaikka pinkiksi (ei ole slaanesh) ja pelaa jollain muilla säännöillä, kunhan vastustaja tiedostaa minkä armeijan säännöillä ollaan pelaamassa.
Eli voit maalata ne vaikka karnevaali väreihin, kunhan vastustaja tietää millä armeijalla pelaat.
Turnauksissa tämä on aika tilanne kohtaista enkä uskalla sanoa niistä yhtään mitään.
Eli voit maalata ne vaikka karnevaali väreihin, kunhan vastustaja tietää millä armeijalla pelaat.
Turnauksissa tämä on aika tilanne kohtaista enkä uskalla sanoa niistä yhtään mitään.
- Darfen Makuro
- Half-breed
Ei ole mahdollista tällähetkellä (Odotellaan jos sitten joskus kaukaisessa tulevaisuudessa ilmestyvällä uudessa Kaamos codexissa olisi marsujen lainen Traitti-systeemi.), muuta kuin kaveripeleissä voitte sopia tuollaisesta. Mutta turnauksissa turha kuvitellakaan.donkey kirjoitti:Siis että voiko niille tehä omat säännöt omilla miinuksillaan ja plussillaan
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Darfen Makuro
- ankara halla
- Valvoja
Siis tottakai voit pelata ihan mikäläisilla säännöillä kuin haluat, kunhan vastustajasi myös ne hyväksyy ensin.
Turnauskelpoisena armeijaasi ei silloin tosin voida pitää eikä muutenkaan kannata lähteä ehdottamaan pelejä vähääkään tuntemattomien ihmisten kanssa. Monet eivät yleensä lämpene ajatukselle itse tehdyistä säännöistä (varsinkaan kun vaikuttaa, ettet kovin hyvin hallitse vielä edes pelin perussääntöjä...).
Mutta saat kyllä maalata armeijasi juuri sellaiseksi kuin haluat, se on kuitenkin sinun armeijasi, ja sitten pelata sillä millä tahansa jo löytyvillä säännöillä esim. Iron Warriors, Black Legion, Thousand Sons, jne. jne. kunhan vain kerrot aina ennen peliä minkä sääntöjä käytät.
Turnauskelpoisena armeijaasi ei silloin tosin voida pitää eikä muutenkaan kannata lähteä ehdottamaan pelejä vähääkään tuntemattomien ihmisten kanssa. Monet eivät yleensä lämpene ajatukselle itse tehdyistä säännöistä (varsinkaan kun vaikuttaa, ettet kovin hyvin hallitse vielä edes pelin perussääntöjä...).
Mutta saat kyllä maalata armeijasi juuri sellaiseksi kuin haluat, se on kuitenkin sinun armeijasi, ja sitten pelata sillä millä tahansa jo löytyvillä säännöillä esim. Iron Warriors, Black Legion, Thousand Sons, jne. jne. kunhan vain kerrot aina ennen peliä minkä sääntöjä käytät.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
- Darfen Makuro
mustiksia mä kerään ja maalaan omalla tavallani, tusina pojat on aikas tylsiä ja kuorsaajia en jaksa alkaa maalaan.... nörttejä taas ei jaksa koska ne on aika rumia(oma mielipide)
kivoja noi mun omakeksimät nimet kaamoksen uskonnoille
nurgle=nörttit
Khorne= kuorsaajat
Thousend sons= tusinapojat
Black legion= mustikset
nurgle=nörttit
Khorne= kuorsaajat
Thousend sons= tusinapojat
Black legion= mustikset
Viimeksi muokannut Darfen Makuro, Su 01.01.2006 12:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eternity is just a matter of an opinion.....
Kaaoksen uskonnot? Kaaoksella on 4 jumalaa, Nurgle, Khorne, Slaanesh ja Tzeentch, joilla on sitten eri kaaosmariineitten joukkoja palvojinaan, mutta kaikki heistä palvovat kaaosta, joka on heidän uskontonsa, eli ei nuo mitään uskontoja ole. Muutenkin tusinapojat on yhdyssana.donkey kirjoitti:mustiksia mä kerään ja maalaan omalla tavallani, tusina pojat on aikas tylsiä ja kuorsaajia en jaksa alkaa maalaan.... nörttejä taas ei jaksa koska ne on aika rumia(oma mielipide)
nurgle=nörttit
Khorne= kuorsaajat
Thousend sons= tusina pojat
Black legion= mustikset
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
- Darfen Makuro
- The Captain
- Valvoja
Neljä heavya, eli yhden enemmän kuin normaalisti. Tämän takia uhrataan kaksi fast attack slottia, eli fasteja saa vain yhden. Toisaalta ilman demoneita ei tarvita paljon niitä mopojakaan viemään summonoijaa perille.donkey kirjoitti:Esim Iron Warriorit eivät palvo mitään jumalaa, eivätkä siksi saa demoneita armeijaan, mutta heidän etunsa on se että he saavat 2 heavyä... ja obliviteittoreita niin paljon kuin lystää......
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Darfen Makuro
Basiliskeja... mutta jooh, laita toki joskus nämä oman armeijasi säännöt näkyviin niin tiedetään millaiset plussat ja miinukset olet keksinyt. Mistä päin muuten olet, jos joskus tulee tilaisuus tätä armeijaasi vastaan pelata...Daniel kirjoitti:jolloin myös he saavat vindikaattoreita ja baskaliskejä
Lisäys: hei älkää sitten ihmetelkö nimen vaihtoa..... Arvoni nousi juuria aasista.... no miksi mun nimi nyt on
"I will not let this Republic that has stood for 1000 years be split in two. My negotiations will not fail"
- Darfen Makuro
- OneManArmada
TURNAUKSIEN VIRALLINEN SÄÄNTÖ ON....
" Kunhan jokainen armeijan miniatyyri käsittää merkin, ( värin,logon,sloganin..esm...) joka osoittaa mille osapuolelle armeija kuuluu"
ESIMERKIKSI....
khorne on maalattu vihreäksi, okei, kunhan siinä on khornen merkki, mielellään jotain punaistakin maalia, ei figujen tarvitse olla punaisia, kunhan niistä vieläkin näkee että ne kuuluvat kyseenalaiselle osapuolelle, PISTE!
" Kunhan jokainen armeijan miniatyyri käsittää merkin, ( värin,logon,sloganin..esm...) joka osoittaa mille osapuolelle armeija kuuluu"
ESIMERKIKSI....
khorne on maalattu vihreäksi, okei, kunhan siinä on khornen merkki, mielellään jotain punaistakin maalia, ei figujen tarvitse olla punaisia, kunhan niistä vieläkin näkee että ne kuuluvat kyseenalaiselle osapuolelle, PISTE!
Mitenkä kirjoitan? Pistä sähköpostia jos ottaa päähän.
uosta esimerkistä tulikin mieleen että mitä jos tulee vaikka kaksi samalla tavalla maalattua khorne armeijaa toisiaan vastaan niin miten tässä sitten on tarkoitus ne toisistaan erottaa?OneManArmada kirjoitti:TURNAUKSIEN VIRALLINEN SÄÄNTÖ ON....
ESIMERKIKSI....
Se on ihan sama teetkö vaikka sateenkaaren värisiä kaaosmariineita joilla on fab five logo, ja pelaat khornen säännöillä, kunhan ne ei näytä miltään muulta legioonalta. Eli minkä tahansa näköisilä/värisillä saa pelata minä tahansa, kunhan ne ei näytä miltään muulta. MYÖS turnauksissa. Eli Saat pelata vaikka niillä vihreillä khorneilla, mutta jos niillä on esim. slaneshin merkki saat käyttää niitä vaan slaaneshina.
To be Ulverized...
Minkäs turnauksen virallinen sääntö tuo on, koska omat punaiseksi maalatut kaaosmarinet eivät sisällä mitään mainintaan mistään merkistä ja samassa armeijassa samanlailla maalattu biker-yksikkö on khornen merkillä loppujjen ollessa moculla varustettuja. Kertaakaan ei ole tullut sanomista yhdessäkään turnauksessa.OneManArmada kirjoitti:TURNAUKSIEN VIRALLINEN SÄÄNTÖ ON....
ESIMERKIKSI....
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
- Half-breed
Kyllä sitä maalari oman porukkansa tunnistaa.grey knight hero kirjoitti: uosta esimerkistä tulikin mieleen että mitä jos tulee vaikka kaksi samalla tavalla maalattua khorne armeijaa toisiaan vastaan niin miten tässä sitten on tarkoitus ne toisistaan erottaa?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.