Maailman kartta
Maailman kartta
Osaisiko joku kertoa mistä löydän faba-maailman kartan?
Tällästä tänää,
Huomenna jotain muuta.
Huomenna jotain muuta.
-
Ihmiskilpi
Ja tuossa vielä kartta kokonaisuudessaan, ei pikaisella vilkaisulla pamp-pun linkistä löytynyt.
Kertokaapa työ viisaammat mitä on Dragon isleillä? Ketä siellä asuu jne... Entäs tuolla saarella joka on tuossa Lustrian itäpuolella? Siis sillä saarella minkä yläpuolella on teksti C.1200Ihmiskilpi kirjoitti:Ja tuossa vielä kartta kokonaisuudessaan, ei pikaisella vilkaisulla pamp-pun linkistä löytynyt.
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. 
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Dragon Islellä asuu isoja liskoja ja dinosauruksia, jos muistini oikein pelaa. Muistakseni se Annual 2004:ssa tullut dino -lista oli juuri Dragon Islen kodinturvjoukkojen -lista..
Muistaakseni nuo tummenetut kohdat merkkaavat entisiä ja nykyisiä haltioiden levinnäisyysalueita...
Muistaakseni nuo tummenetut kohdat merkkaavat entisiä ja nykyisiä haltioiden levinnäisyysalueita...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Onko noi "tyhjät" saaret todellakin ihan asumattomia vai onko siellä ihmisten siirtokuntia tai jotain? Esim. noi saaret tuolla Steaming Jungles of Lustrian molemmilla puolilla. Asuuko High Elffit noissa "siirtokunnissa" ympäri maailmaa vai onko sinne eksyny myös Dark Elffejä?
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. 
- Shadow Warrior