"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

uusia käppänöitä 2k

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Akseli

uusia käppänöitä 2k

Viesti Kirjoittaja Akseli »

Eli nyt kun on saatu uus käppänöitten kirja niin oli heti pakko tehä joku lista ja postata tänne sotuun.

characters
Thane 162pts tulipa tästä kallis verrattuna vanhaan
RO preservation
RO stone
RO recistance
MRO breaking
RO speed
shield
gromling armour
oath stone
hand weapon

Runesmith 142pts
2 RO spell breaking
RO stone
RO preservation
shield
gromling armour
hand weapon

Runesmith 147pts
2 RO spell breaking
RO stone
RO furnance
RO preservation
gromling armour
shield
hand weapon

Core

19 warriors 215pts
great weapons
heavy armours
hand weapons
full command

toinen runesmith tähän

24 longbeards 386pts
hand weapons
shield
heavy armours
full command rune standard with
RO battle
RO determination

thane tähän joukkioon. Hiukan pelottaa kun on vain kaksi kunnon blokkia sotilaita

10 Quarrellers 110pts
crossbows
hand weapons
light armours

10 thunderers 140pts
dwarf hand guns
light armours
hand weapons

10 quarrellers 140pts
crossbows
great weapons
hand weapons
light armours
Rangers

Special

12 miners 182pts
great weapons
heavy armours
full command
steam drill

grudge thrower 95pts
with 3 crew members and engineer
crew has light armours
and hand weapons

grudge thrower 95 pts
crew has light armours
and hand weapons

Bolt thrower 85pts
crew has light armours
and hand weapons
RO rune of penetrating
RO burning

Bolt thrower 85pts
crew has light armours
and hand weapons
RO rune of penetrating

yht 1984pts
Sotasuunnitelma:
thundererit ja quarrelit pehmittää vihollisen rykmenttejä
19 warrun edestä.
longbeardsit pärjää kyl yksinäänkin(oath stone on kiva yllätys viholliselle)
rangerit täyttää jonkun viholliselle taktisesti hyvän metsän.
stonarit mettästää mahollisen lohari loordin elei loharia ole listalla niin ampuva kovempia unitteja. bolttikset pulttaa chariotit tuusan nuuskaks.

vastassa örkit ja skavenit

Rakentavaa ja järkevää kritiikiä otetaan vastaan varsinkin niiltä jotka ovat jo ehtineet testata uusia kääpiöitä taistelukentillä.

Uudet Warrujen figut on tosi syvältä, jos haluat niistä edes jotenkin siedettävän näköisiä joudut veistelemään ja stuffaamaan niitä todella
paljon. vanhat oli parempia myös urkutykki on luonnottoman iso verrattuna
kääpiöiden kokoon. tämä ei välttämättä kuulu tähän topikkiin mutta laitoin nyt kuitenkin.
dwarf88

Viesti Kirjoittaja dwarf88 »

Ensinnäkin, uudet warrut on hienoja imo. Sitten itse listaan.
Thane: Laiton.
Runesmiths:Laittomia (ei samaa armour runecombinaatiota armeijaan)
Siinä oli ne laittomuudet jotka huomasin. Sitten itse parannus ehdotuksiin. Enemmän niitä unitteja. Warruilla on nyt 5+ save ja voisin taata, että melkein mikä tahansa antaa niille turpaan, ainakin jos jotain tulee kylkeen. (sulla on 3 jälkaväkiblokkia ja niillähän ei toistensa kylkiä suojata)
24 Longbeardia? Thane sinne oath stonen kanssa? Kai tajuat, että sitten, kun vihollinen haluaa tulla tappelemaan kanssasi jollain vuorolla se ei tee sitä yhden jalkaväkiblokin kanssa suoraan eteen. (ellei nupissa viiraa) Se tulee kylkeen ja eteen ainakin, jos hiukankin osaa pelata. Sitten siinä vaiheessa onkin vähän pakko iskeä se stone maahan. Mitäs sitten tehdään, kun kivi on maassa ja olisit vaikka piessyt ne kaikki viholliset siitä pois. Kääpiöt ovat siinä, se blokki ei saa enää liikkua mihinkään eli 1/3 osa jalkaväestä ja armeijan kenraali istuu paikallaan. Mitään ei jää suojaamaan sotakoneita ja ampujia. Anna nyt hyvä ihminen ampujille kilvet tai ne kuolee jos joku katsoo pahasti päin.

Speciaalista ei ole paljon sanottavaa, mutta mites nuo vastustajat?
Örkit ja skavenit (full magiaa/heavy shoota?) Toisin sanottuna magiapuolustuksen pitäisi olla korkealla (nyt 6 noppaa ja 4 rullaa) Suosittelisin MROBalancea jommalle kummalle sepälle, toisen voisit pyhittää rullille.(eli parhaimmillaan 7 noppaa ja 4 rullaa ja vihulta 1 noppa pois magiasta)
hmm...Noin vähän joukkoja ja vastassa on kaksi horde armeijaa? Tuo ampuminenkin vain naurattaa skaveneita ja kun ne pääsevät tarpeeksi lähelle aukeaa konekiväärit sieltä rottien kyljestä.

Yksinkertaisesti: Enemmän jalkaväkeä, vähemmän ammuntaa(ei koske sotakoneita) Järkevämpi varustelu sekä charactereille, että joukoille. Näillä voisi päästä alkuun ja sitten testipelien kautta voit muokata oman tyylisen armeijasi.
-Ego sum rex Romanus et supra grammaticam-
*Minä olen rooman kuningas ja kieliopin yläpuolella*
Akseli

Viesti Kirjoittaja Akseli »

Millä tavalla thane on laiton en ainakaan hoksannu.

toiselta runesmitiltä löytyy RO preservationin ja RO stonen lisäksi myös RO furnance.

warruja pitäisi kyllä ottaa lisää. Taidan jättää rangerit, oath stonen ja 5 lonb beardia pois. näitä saaduilla pistellä saan 19 warrun blokin hand weaponeilla
ja shieldeillä ja otettua 3 mineriä lisää vaihdan myös alkuperäiste warrujen aseituksen hand weaponeihin ja kilpiin.

ei täällä hetkellä ei ole kirjaa niin en pysty sanomaan tarkasti pisteitä muokkaan listaa huomenna.

Kyllä näillä jo yksi voitto tuli grimgorin hard boyssejä vastaan.

Ja erityis kiitos rakentavasta kommentista nimittäin sitä täällä harvoin saa.

PS:Mutta urku tykki on edelleen liian iso.

PS2:ei minulla viiraa päästa olin vain väsynyt.
dwarf88

Viesti Kirjoittaja dwarf88 »

No sillä tanelilla on 95 pisteen edestä runeja.
Furnace on talismaani rune, stone ja preservation on armour runeja, eli laiton.
-Ego sum rex Romanus et supra grammaticam-
*Minä olen rooman kuningas ja kieliopin yläpuolella*
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”