"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

GW:n suunta....

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
jago

GW:n suunta....

Viesti Kirjoittaja jago »

Siirrympä suoraan asiaan eli: tässä on tullu puolen vuoden tauko figuilusta ja (etenkin) lotrailusta ja haluiaisin tietää että mihinkä suuntaan lotrissa on menty eli onko uudet "päivitykset" käyttäjä ystävällisempiä vai sooloileeko GW (eli tuleeko lotrista toinen Warhammer)?

Eli eipä kummempia.

-jago
"Brush-licking makes you a better painter"
Githoniel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Githoniel »

Ei säännöt nyt niin ratkaisevasti ole menneet Wh:iin päin. Itseasiassa, jos esim. nykyään häviää Broken testin jollakin modellilla, se lähtee koko loppupelistä pois. Shamaaneiden suosio pahoilla, ja hyvillä 12 tuuman stad fast superheroen suosio on ehkä aavistuksen noussut.
Siinäpä jotain..
Sieni ei ole kasvi.
jago

Joo joo, eli ei mitään uutta auringon alla?
Niin että mun puolesta tän topicin voi poistaa...
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Onhan tässä tulossa vaikka mitä (kaksi suplementtia, joista olet varmasti kuullut eli Shadow in the East ja Fall of the Necromancer).Säännöissä on tullut päivitystä lähinnä juuri noissa courage asioissa, mutta myös figujen stateissa on tullut muutoksia.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
SMusta

Viesti Kirjoittaja SMusta »

Mikä on toi Fall of the Necromancer?
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. ;)
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Fall of Necromancer on supplementti, jossa tulee itse Nercromancer (en tiedä oikein mikä se on), jotakin Dol Guldurin vartioita ja hämä-hämä-häkkejä.Hyviksiä tulee haltioiden muodossa eli muovisia Mirkwood haltioita ja joitakin heroja (kunten Galadriel uuden figun kanssa) sekä muuta haltia sälää, joista en tarkemmin tiedä.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Putte

Viesti Kirjoittaja Putte »

Fall of the Necromancer käsittelee pääasiassa tapahtumia, joista Gandalf mainitsee (muistaakseni) Hobitin loppupuolella. Valkoinen neuvosto (Istari eli velhot ja eldarin viisaimmat, kuten Gandalf, Saruman, Radagast, Elrond, Galadriel ja Celeborn) ajoi Noidan (siis tämä Necromancer), joka osoittautui itse Sauroniksi eikä yhdeksi sormusaaveista, tämän Synkmetsän-linnoituksesta Dol Guldurista.
jago

Elrohir kirjoitti:Onhan tässä tulossa vaikka mitä (kaksi suplementtia, joista olet varmasti kuullut eli Shadow in the East ja Fall of the Necromancer).Säännöissä on tullut päivitystä lähinnä juuri noissa courage asioissa, mutta myös figujen stateissa on tullut muutoksia.
Shadow in the East???
Empä ole kuullu, onko jokin kiva painoskin, eli mihin keskittyy vai tuleeks taas vaihteeks dwarffeja?
Korjatkaa jos olen väärässiä mutta eiks ole jo sellainen painos Shadow of the East, tää kyllä on vain villi veikkaus mutta kirjoitimpa silti....

Eli eipä kummempia

Ainiin kyllähän on tai siis.. öh tuli oikosulku no kirjoitan sen sitte edittiin jos tulee mieleen... ;)

jago edit:

No_Ni tulihan se juttusieltä syövereistä eli miten voi parinvuoden takainen vanha tuttu 1 ja 2 age projekti, onko valmis vai vielä kesken eräinen???
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Taidat nyt sekoittaa Shadows in the East:n siihen aikoja sitten tulleeseen ensimmäiseen lisäosaan, eli Shadow & Flame:en

SitE keskittyy idässä asuviin pahiksiin, luvassa on muoviset itäläiset ja metalliset khandilaiset. Lisäksi SitE:n mukana tulee hieman uusia heroja hyviksille, ainakin Gondor, Rohan ja kääpiöt saavat jotain uutta.
jago

Garoth kirjoitti:Taidat nyt sekoittaa Shadows in the East:n siihen aikoja sitten tulleeseen ensimmäiseen lisäosaan, eli Shadow & Flame:en
Jep just toi Shadow & Flame menin sekottaa ton siihen....
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”