Orc Shaman
Aivan loistava, kelpaisi hyvin örkkejen codexsiin esim.
Olen kateellin tuollaisille taidoille, olisi itsekkin mukava osata maalata noin.
Voittaisi missä tahansa kilpailussa, no ehkä ei jokaisessa.
Olen kateellin tuollaisille taidoille, olisi itsekkin mukava osata maalata noin.
Voittaisi missä tahansa kilpailussa, no ehkä ei jokaisessa.
Pikku töherryksiäni löydät osoitteesta: http://galleria.sotavasara.net/galleria/165/
Main Army: Necrons
Second: Eldars
Third: Space Marines ( Myymässä pois,kysykää lisätietoa YV:llä)
Main Army: Necrons
Second: Eldars
Third: Space Marines ( Myymässä pois,kysykää lisätietoa YV:llä)
-
Mr. Tabasco
Re: Miekka
Metallimaaleja on siis käytettyAissi kirjoitti:Miekka on maalattu boltgun metalilla, inkeillä ja mithril silverillä.
Annetaanpas sitten vielä yksi kommentti:
Figuurihan itsessään on aivan mahtava, tekniikat ovat kaikin puolin onnistuneita.
Niinkuin jo sxrixqueek(vai mikä se oli) jo totesi, että figuuri vaan "hehkuu" Raikkautta/puhtautta.
Örkkimäisyyttä ehkä? korostaisi se, että figuuri näyttäisi hieman likaiselta, tai ainakin minä pyrin tuomaan Night Goblineihini sellaista ns. Lika-efektiä.
Figuurihan itsessään on aivan mahtava, tekniikat ovat kaikin puolin onnistuneita.
Niinkuin jo sxrixqueek(vai mikä se oli) jo totesi, että figuuri vaan "hehkuu" Raikkautta/puhtautta.
Örkkimäisyyttä ehkä? korostaisi se, että figuuri näyttäisi hieman likaiselta, tai ainakin minä pyrin tuomaan Night Goblineihini sellaista ns. Lika-efektiä.
Sieni ei ole kasvi.
Komea Shamaani. Olen yhtä hienon shamaanin kerran elämässäni nähnyt.
Siitä viis oikein komea. Tarkkaa käsityötä ja maaliakaan ei ole roiskunut.
Antaisin tälle 10 kouluasteikolta joten täydet pisteet Jatka näitä tykkään katsoa ja oppia näistä
Kiitos.
Basea ei kukaan katso
kun minä tämmöin basen tarkastelia olen niin voin sanoa että aivan sur......Loistava!
Siitä viis oikein komea. Tarkkaa käsityötä ja maaliakaan ei ole roiskunut.
Antaisin tälle 10 kouluasteikolta joten täydet pisteet Jatka näitä tykkään katsoa ja oppia näistä
Kiitos.
Basea ei kukaan katso
Rahaa on kuin roskaa, roska on kuin paskaa ja paska ei lopu koskaan
-Galleriassa ylenpaattinen basennussia
-Galleriassa ylenpaattinen basennussia