"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

734p:n örkki armeija.

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Vladimir 2

734p:n örkki armeija.

Viesti Kirjoittaja Vladimir 2 »

Black Orc Big boss : Zarag Ironjaw 148p.
Boar, spear, Heavy armor, shield, Porgos Pigstickka,Enchandet shield.

Orc shaman: Glorag Stonehead Lv2 wizard 130p.
Dispel scroll 2x, Lv2.

16 Orc boyz 140p.
Additional hand weapons, full command.

23 Orc boyz 166p.
Shields, full command.

Orc boar chariot 80p.
Scythed wheels.

2 Spear Chukkaa 70p.

= 734p.

Pistäkääs sitte vaan kommenttia tulemaan. Onhan tämä ihan oikea oppinen? Nimittäin ihan eka lista ikinä.
Pecu

ratsu vek

Viesti Kirjoittaja Pecu »

itse ottaisin tuolta bossilta tuon ratsun pois koska se on aika hyvä piste maailitaulu viholliselle yksinään. mieluummin se bossi unittiin.
(olen pelannut örkeillä 2 1/2 vuotta ei vaikuta paljolta mutta olen oppinut sen että ei yksinäistä ratsumiestä (varsinkaan lähitaistelijaa) kentälle yksinään)
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Wizzbang

Viesti Kirjoittaja Wizzbang »

Jep, ratsu poies tilalle vaikka drogs dead ard armour ja gw. (ellet sitten halua kokeilla jotain missä on mielikuvitusta.)
Zekta

Viesti Kirjoittaja Zekta »

Noniin taas...

Eli tuossa Mustassa Pomossa on pisteet laskettu väärin. Oikea pistehinta tällaiselle olisi 154pts. Myös Shamun pisteet on laskettu pieleen. Oikea pistehinta olisi 150pts. Elikkäs näin nopella matematiikalla tuon listan laskee niin hintaa olisi yht. 760pts.

Sitten listasta yleensä.
Onhan se Borc Big Boss ilkeä, mutta tarvitseeko sitä näin pienessä pelissä?
Tavallinen Big Boss kyllä hoitaa homman yhtähyvin ja halvemmalla. Myöskin tuota shamaania voi hieman miettiä. Vastustaja ei välttämättä ota näin pieneen peliin magiaa, mutta jos olette sopineet ottaa magiaa peliin niin sitten. Noilla pisteillä mitä irtoaa niin voisit hankkia lisää örkkejä tuohon 16 unittiin.

- Eipä sitten varmaan muuta. Kiitos.
Vladimir 2

No mulla on huono matikkapää. Mulla on kanssa yks hieman improvisoitu Wolf chariotti mutta se jäi listasta pois eli 60p lisää jos oikein muistan.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Vladimir 2 kirjoitti:No mulla on huono matikkapää.
Tätä varten ihminen keksi laskimen.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Zanfa

Viesti Kirjoittaja Zanfa »

Suosittelisin käyttämään tasa piste määriä se myös tekee armeijjan tekemisestä helpompaa ja jos menee vähän yli niin karsii jotain turhaa pois tai korottaa lähimpään tasa lukuun (hiton epäselvää) Esim 700pts tai 750pts ei 734pts
Voimmeko muuttaa maailmaa? Emme , mutta totta helvetissä voimme aina yrittää.
Vladimir 2

Okei, ja kiitosta palautteesta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”