"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tomb Kigs pelkällä jalkaväellä?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Agilgar
Viesti:

Tomb Kigs pelkällä jalkaväellä?

Viesti Kirjoittaja Agilgar »

Kannattaako tehdä Tomb Kings-armeija joka koostuu pelkästään jalkaväestä? Pärjäisikö tälläisellä armeijalla kenellekkään/millekkään?
Kulta-Jaska

Viesti Kirjoittaja Kulta-Jaska »

meinaatko siis pelkkää core armeijaa vai normaalia missä on special ja rare valintoja?
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

hilipati kirjoitti:meinaatko siis pelkkää core armeijaa vai normaalia missä on special ja rare valintoja?
No Special- valintoihin sopisi kivasti parikymmentä Tomb Guardia musikantilla ja lipunkantajalla jolla jokin möyheä taikalippu (esim. Undying legion). Kingi mukaan niin johan kestää.
Agilgar
Viesti:

Meinasin armeijaa missä olisi pelkkää jalkaväkeä, en omista armeija kirjaa joten en tiedä tarkkaan mitkä ovat coreja, mitkä specialeja ja mitkä rareja. Meinasin tehdä Tomb Kingsseistä seuraavan armeijan.
Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Nooh... Näin äkkiseltään ajatellen se olisi ainakin HYVIN hidas ja olisiko oikein olettaa, että speciaaliin tulisi silloin vaikka tomb guard ja scorpioneita? Ja rareen katapultteja? Edelleenkin hidas, mutta tunneloi ja ampuu, joten saattaisi jopa jollakin tasolla toimia...
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Jake

Viesti Kirjoittaja Jake »

Stormdaemon kirjoitti:Nooh... Näin äkkiseltään ajatellen se olisi ainakin HYVIN hidas ja olisiko oikein olettaa, että speciaaliin tulisi silloin vaikka tomb guard ja scorpioneita?
Nooh kyllähän sieltä niitä Ushabtejakin löytyy, ja kyllä nekin osaavat mättää :D.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Stormdaemon kirjoitti:Nooh... Näin äkkiseltään ajatellen se olisi ainakin HYVIN hidas ja olisiko oikein olettaa, että speciaaliin tulisi silloin vaikka tomb guard ja scorpioneita? Ja rareen katapultteja? Edelleenkin hidas, mutta tunneloi ja ampuu, joten saattaisi jopa jollakin tasolla toimia...
Kuningas, ehkä prinssi ja pappi tai pari, kaikki loistimassa Mankara's Incantation of Urgencya, niin johan armeija alkaa liikkua. Ainakin sitten, kun ne vastapuolen käärökuskit on otettu hengiltä.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Agilgar
Viesti:

Tuollaista minä vähän ajattelinkin, kiitos vastauksista.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Attila kirjoitti:Kuningas, ehkä prinssi ja pappi tai pari, kaikki loistimassa Mankara's Incantation of Urgencya, niin johan armeija alkaa liikkua. Ainakin sitten, kun ne vastapuolen käärökuskit on otettu hengiltä.
Otettu hengiltä millä? Jalkaväellä?

Tomb king armeijassa kannattaa olla rankattua jalkaväkeä 1-2 blokkia (joista toinen mahdollisesti tomb guardia). Toki jalkaväkeä voi enemmänkin maalata, kyllähän ne hyllyssä näyttävät kivalta.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Archibald

Viesti Kirjoittaja Archibald »

Mikä on jalkaväki? Jalka-väki... eli ei steedejä/kärryjä, entä onko pakko olla monta figua samassa yksikössa? Onko Bone Giant jalkaväkeä?

-a
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Minun sanakirjani mukaan jalkaväki on riveissä kulkevia sokeita pellejä.
zqmfgb
Agilgar
Viesti:

Minun sanakirjan mukaan kaikki mitkä on jalkaisin liikkeellä on jalkaväkeä eli ei kärryjä eikä ratsuilla ratsastavia.
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Paladin on muuten oikeassa, mutta sääntömekaniikka takaa Ketosen tulkinnalle enemmän pohjaa.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

jullevi kirjoitti:
Attila kirjoitti:Kuningas, ehkä prinssi ja pappi tai pari, kaikki loistimassa Mankara's Incantation of Urgencya, niin johan armeija alkaa liikkua. Ainakin sitten, kun ne vastapuolen käärökuskit on otettu hengiltä.
Otettu hengiltä millä? Jalkaväellä?
Huomaa, etten sanonut onnistumisen todennäköisyyksistä halaistua sanaa.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Agilgar
Viesti:

pamp-pu kirjoitti:Paladin on muuten oikeassa, mutta sääntömekaniikka takaa Ketosen tulkinnalle enemmän pohjaa.
Molemmat tavallaan oikeassa.
Mutta jokatapauksessa, kiitos vastauksista vielä toiseen kertaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”