Tomb Kigs pelkällä jalkaväellä?
Tomb Kigs pelkällä jalkaväellä?
Kannattaako tehdä Tomb Kings-armeija joka koostuu pelkästään jalkaväestä? Pärjäisikö tälläisellä armeijalla kenellekkään/millekkään?
-
Kulta-Jaska
- Stormdaemon
Nooh... Näin äkkiseltään ajatellen se olisi ainakin HYVIN hidas ja olisiko oikein olettaa, että speciaaliin tulisi silloin vaikka tomb guard ja scorpioneita? Ja rareen katapultteja? Edelleenkin hidas, mutta tunneloi ja ampuu, joten saattaisi jopa jollakin tasolla toimia...
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Kuningas, ehkä prinssi ja pappi tai pari, kaikki loistimassa Mankara's Incantation of Urgencya, niin johan armeija alkaa liikkua. Ainakin sitten, kun ne vastapuolen käärökuskit on otettu hengiltä.Stormdaemon kirjoitti:Nooh... Näin äkkiseltään ajatellen se olisi ainakin HYVIN hidas ja olisiko oikein olettaa, että speciaaliin tulisi silloin vaikka tomb guard ja scorpioneita? Ja rareen katapultteja? Edelleenkin hidas, mutta tunneloi ja ampuu, joten saattaisi jopa jollakin tasolla toimia...
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Otettu hengiltä millä? Jalkaväellä?Attila kirjoitti:Kuningas, ehkä prinssi ja pappi tai pari, kaikki loistimassa Mankara's Incantation of Urgencya, niin johan armeija alkaa liikkua. Ainakin sitten, kun ne vastapuolen käärökuskit on otettu hengiltä.
Tomb king armeijassa kannattaa olla rankattua jalkaväkeä 1-2 blokkia (joista toinen mahdollisesti tomb guardia). Toki jalkaväkeä voi enemmänkin maalata, kyllähän ne hyllyssä näyttävät kivalta.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Henri Ketonen
Huomaa, etten sanonut onnistumisen todennäköisyyksistä halaistua sanaa.jullevi kirjoitti:Otettu hengiltä millä? Jalkaväellä?Attila kirjoitti:Kuningas, ehkä prinssi ja pappi tai pari, kaikki loistimassa Mankara's Incantation of Urgencya, niin johan armeija alkaa liikkua. Ainakin sitten, kun ne vastapuolen käärökuskit on otettu hengiltä.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.