"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

40k: Örkkejä ja muutama Eldar. Lisää kuvia Avatarista.

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
VileKing
Viesti:

40k: Örkkejä ja muutama Eldar. Lisää kuvia Avatarista.

Viesti Kirjoittaja VileKing »

Viimeksi muokannut VileKing, Ke 25.01.2006 10:48. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
"I am so Straight that, when i buy a House, the first thing i do is to brick up the back door." - Straight Dave
Qazza

Viesti Kirjoittaja Qazza »

ihan jees pelifigutasoa. kumminkin ihan tämmönen perusjuttu kuin valujälkien poisto ois aika hyvä. ainakin mua häiritsee jokainen figu josta ei oo poistettu valujälkiä
voi

Viesti Kirjoittaja voi »

Falcon oli ihan nätti, mutta musta ei oikein sovi Eldareille. Örkit kaipaisivat vähän lisää väriä.
Chuck Norris has already been to Mars; that's why there are no signs of life there.
VileKing
Viesti:

voi kirjoitti:Falcon oli ihan nätti, mutta musta ei oikein sovi Eldareille.
Kyseessä on Ulthwe armeija, joka on väriteemaltaan musta-valkoinen.
"I am so Straight that, when i buy a House, the first thing i do is to brick up the back door." - Straight Dave
Frostyb

Viesti Kirjoittaja Frostyb »

Tuossa örkki kuvassa juuri sillä etummaisella on todella ilkeä valujälki. Brrrr...
BioHazard

Viesti Kirjoittaja BioHazard »

Brrrr.... Inhotta katsoa että örkkien housut ovat flatteja. Harjoittele enemmän örkkien kulttuuria ja muuta fluffia ja sontaa. Se auttaa hieman siirtymistä sivistyneiden eldareiden parista brutaaleihin örkeihin.
Tol Cormp Norz Norz Norz
Gmorq

Viesti Kirjoittaja Gmorq »

Ihan kivoja figuja. Minua häiritsi orkkien hampaat. ne näyttivät siltä, että olisit maalannut bleached bonella (?) mustan päälle ilman mitään "välimuotoa". Laita esim. craveyard earth tai bestial brownia ennen kuin laitat valkosta.

Mutta ihan kivoja orkkeja. Itse en pidä tuollaisista harmaa/mustasta schemestä. Metalliinkin voisi lisätä varjostusta.

Falcon on minusta hienoin näistä. Siinä on ihan kivat kuivaharjaukset yms. Ne valkoiset "salamat" ovat myös hyvin onnistuneet.

Kaikinpuolin hyviä pelinappeja
VileKing
Viesti:

hmm...pitää siis maalata örkkien hampaat uudestaan...pitäisikö laittaa verta örkkien aseisiin? No laitan sitte lisää kuvia kun han oon maalannu uudestaan nuita örkkejä...
Viimeksi muokannut VileKing, Ma 09.01.2006 14:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Makximus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Makximus »

Eldarien ulthwe colur sceme on siisti(etenkin falkonissa olevat valk. salamat.) Örkitkin on jees mutta aseisiin voisit porata tai maalata kans sellasen reiän siihen päähän koska näyttää aika oudolta. MItä ne paukut sitte tulee?! Hampaista en sano mitää...
"Hakkaa päälle Korpikilta!"
Xbox LIVE Gamertag: Makxxximuz

Pelit 2009
WH40K:: WINS: 3 DRAWS: 4 LOSES: 8 :(
WHFB::: WINS: 12 DRAWS: 2 LOSES: 3 :)
VileKing
Viesti:

Slavegiant!! kirjoitti: Örkitkin on jees mutta aseisiin voisit porata tai maalata kans sellasen reiän siihen päähän koska näyttää aika oudolta. MItä ne paukut sitte tulee?!
hmm...helppo homma tehä aseenpiippuihin reiät...katsokaa vaikka yhdessä on jo...
Synnin niittäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Synnin niittäjä »

joo, no beisseihi aikaa voisi hieman kiinnittää niin näyttäisi siistimmältä ja ne poraukset oisi ihan jees, mut kivaa jälkeähän tuo on ;)
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
"Dwarf Man"

Viesti Kirjoittaja "Dwarf Man" »

Mielestä todella hyvin maalattu etenkin örkit muuten kerään itsekkin joten... Olen kateellinen noista maalaustaidoista :)
Hemmo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hemmo »

ainakin minun mielestäni hyvää jälkeä. Tosin ne kuvat on hieman suttuisia
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

hemmo kirjoitti:Tosin ne kuvat on hieman suttuisia
Heh. :) Minä olen syypää kuvien suttuisuuteen, koska otin kuvat. Mutta siis Trooperin figuja ne ovat.
Viimeksi muokannut JmM, Ke 18.01.2006 21:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Neukku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neukku »

Ihan Hyvää Tasoo noi sun Örkit.Kannattais Maalata noi Slugan piipu mustaksi ;) tuo metalli väri ei oikein "toimi" :D
All Orks is equal, but some Orks are more equal dan others.

-Goff Warboss Bugrat Skumdreg
voi

Viesti Kirjoittaja voi »

JmM kirjoitti:
hemmo kirjoitti:Tosin ne kuvat on hieman suttuisia
Heh. :) Kiittäkää minua, minä nuo kuvat otin. Mutta siis Trooperin figuja ne ovat.
On se kyllä niin hienoo ku jmM:ällä on kamera. Mutta ei sitä tarvitse silti hehkuttamaan.
Kyseessä on Ulthwe armeija, joka on väriteemaltaan musta-valkoinen.
Joo, tiedän, mutta tarkoitin vain että se teema ei sovi niille. En tarkoittanut että olin tyhmä :D
Chuck Norris has already been to Mars; that's why there are no signs of life there.
Runetotem

Viesti Kirjoittaja Runetotem »

Kaikki muut oli hienoja paitsi avatar ja falcon oli loistavia :)
VileKing
Viesti:

En mää ketään tuntematonta henkilöä tyhmänä pidekkään...aattelin vaan jos joku joka ei ole perehtynyt eldar armeijaan, niin tietää sitte että en minä ole itse keksinyt tuota väriteemaa...

PS.ei kannata suuttua jos joku mainitsee omistavansa kameran ja olevansa syypää suttuisiin kuviin...ja kiitos niille kaikille jotka kehuivat figuureitani hienoiksi / loistaviksi...
GauntGhost

Viesti Kirjoittaja GauntGhost »

En ymmärrä miten joku voi olla kateellinen tuollaisille orkeille. Ne ovat niin yksinkertaisesti maalattuja, että huhhuh! Metallissa ei ole korostuksia eikä hampaatkaa ole hyviä. Mustaan on kuivaharjattu harmaata (kuinka omaperäistä). Ihokin on ruma. Et ole tarpeeksi korostanut. Kokeile blendaamista, jos taitoa löytyy... Kuivaharjaus on rumaa. IMO

Tässä on hienoja orkkeja. http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=48150

Harjoittele lisää ennen kuin nolaat itsesi uudestaan...
Periatteet on perseestä. Jos haukun teitä se johtuu siitä että teette sen väärin.
GauntGhost

Viesti Kirjoittaja GauntGhost »

En ymmärrä miten joku voi olla kateellinen tuollaisille orkeille. Ne ovat niin yksinkertaisesti maalattuja, että huhhuh! Metallissa ei ole korostuksia eikä hampaatkaa ole hyviä. Mustaan on kuivaharjattu harmaata (kuinka omaperäistä). Ihokin on ruma. Et ole tarpeeksi korostanut. Kokeile blendaamista, jos taitoa löytyy... Kuivaharjaus on rumaa. IMO

Tässä on hienoja orkkeja. http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=48150

Harjoittele lisää ennen kuin nolaat itsesi uudestaan...
Periatteet on perseestä. Jos haukun teitä se johtuu siitä että teette sen väärin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”