Kiitoksia kaikille palautteesta!
Skrixqueek kirjoitti:ite oon hidastunu ja luonnostelen ja suhertelen varmaan vartin, ennenkun isken kynteni kuvaan oikeasti...
Nuinhan se juuri pitääkin tehdä, ainakin itse painotan luonnostelun tärkeyttä.

Isompia töitä varten teen paperikaupalla luonnoksia, mutta sitähän en ehtinyt tekemään harjoituksissa. Työ on siis melko lailla lonkalta heitetty, mutta onnistui niin hyvin että ajattelin laittaa näytille. Ja sen puoli tuntia meni.
Nilarakh kirjoitti:Öh, eikös tuo ole sama mitä sudit kerholla?
Saman tyylinen, muistaakseni siinäkin oli samanlainen päähine. Ja senkun potkit itses hallille, kurja se on seuratta ampua.
applepie kirjoitti:Ootko muuten ajatellu myydä töistäs printtejä, sen verran hienoja on.
Ei ole koskaan tullut mieleen, mutta jos näille olisi kiinnostusta, niin jos sellaista alkaisi puuhaamaan.
Yrittäisit Edes kirjoitti:Jahas, jahas. Teit sen taas. Aivan loistava työ, mutta kuitenkin se näyttää jotenkin photoshopatulta (tai sitten olen menettänyt näköni), ja muita virheitä ei näytä juuri olevan, paitsi tuo "haukka"(kai) sen valo/varjo työskentely ei näytä onnistuneen, ja tuo kypärä on minun mielestäni liian pieni, sillä ei se kyllä päähän mene(tai hiinä ja hiinä menee) ja eikös tuolta puutu pala päästä? Jatka samaan malliin, niin voit potkia muita vielä vähän lisää päähän noila kyvyillä.Hymy
Tuttu nappasi skannattavaksi ja kertoi että oli muokannut vähän kontrastia jne photoshopissa, joten oikein näit. Lintu ei tosiaan onnistunut kummemmin, jos sitä nappaisi bongauskirjan ja opettelisi piirtämään siivekkäitä. Kypärä ei tunnu istuvan kovin hyvin, paremmin enskerralla.
Yrittäisit Edes kirjoitti:Muuten varsin loistava työ(ainakin vie gw:n poikia ku pässiä narussa), 10-
------------------------------------------------------------------------------------
Ainiin olen kipeänä, joten voinen olla hieman sekaisin...
Laitan tuon ylemmän tuon alemman piikkiin.