"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mihin hävisivät Leman Russ ja Dorn?

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
BioHazard

Mihin hävisivät Leman Russ ja Dorn?

Viesti Kirjoittaja BioHazard »

Dorn ei mielestäni kuollut heresyssä eikä lemankaan (tahi sen jälkeen). Mitä näille herroille siis tapahtui?
Tol Cormp Norz Norz Norz
WolfMan

Viesti Kirjoittaja WolfMan »

Tarkalleen, en muista mutta, Dorn on hengetön, syyät en muista, mutta taisi olla joku kaaos primiark. Leman Russ hihhuloi edelleen jossain päin EoT:tä, sanoi palaavansa wolftimen koittaessa.

-WolfMan
Renessanssi

Viesti Kirjoittaja Renessanssi »

Dornin tappo kaaos champpa (hah hah, taas töppäsi rakas ystävämme GW. Primarkan tappo pahanen champpa/lordi höskä. Kaaos primu se ei ollu) ja Russi on hävinny johonkin. Huhujen mukaan johtaa 13. komppaniaa. Ja mitä on puhuttukkaan hausta?
I'm the trader. Buying, selling and trading, those are my things
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Kaikki lojalisti Primarkit ovat kuolleet (niin niin, Lion ja Guilliman vain koisaavat loputonta unta...). Kaikkien kuoleman yksityiskohtia vain ei tiedetä.

Dorn kuoli hyökkäyksessä Kaaoksen risteilijälle uhraten itsensä lamauttaakseen aluksen (teki itsemurhahyökkäyksen komentosillalle tai jotain sinnepäin) ja Russ vain yksi päivä sanoi morjens ja lähti litomaan EoT:hen. Myöhemmin hänen haarniskansa löydettiin Khornen temppelistä, mutta itse miestä ei koskaan löydetty.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

Russ on lakaisemassa Black libraryn lattioita
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Renesanssi kirjoitti:Dornin tappo kaaos champpa (hah hah, taas töppäsi rakas ystävämme GW. Primarkan tappo pahanen champpa/lordi höskä. Kaaos primu se ei ollu)
Mistäs tiedät ettei laivan komentosillalla ollut vaikka itse Perturabo? Kyllähän se demoniprinsseys pitää katos jotenkin ansaitakkin.
Index Astartes : Imperial Fists kirjoitti:The uneven battle could end only one way, but Rogal Dorn was determined to inflict every last grain of damage, whatever the cost. He made his final stand aboard the crippled Sword of Sacrilege, a Despoiler class Battleship that had been rammed by the last Imperial Fist Cruiser. The final report by the serving Chief Librarian commended their souls to the Emperor before Dorn led a desperate attack on the Sword's bridge.

They caught the Chaos fleet in the midst of repairs and routed it decisively. Even without their Primarch, the Imperial Fists were able to get to the right place at the right time. They boarded the Sword of Sacrilege before it could flee and recovered what remained of Rogal Dorn. His engraved skeletal hand continues to be maintained in stasis, their holiest icon, and serves as a constant reminder of the commitment expected of a Space Marine.
Tässä ei ollenkaan puhuta siitä, että ketä vastaan Dorn kaatui, tai keitä siellä oli. Ja eivätkä kaaoksen herkkusienet ole aivan mitättömiä, vaan voivat olla voimakkaampia kuin tunnetut mariinijohtajat nykyään.
- Kynä-ääliö
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Renesanssi kirjoitti:Dornin tappo kaaos champpa (hah hah, taas töppäsi rakas ystävämme GW. Primarkan tappo pahanen champpa/lordi höskä. Kaaos primu se ei ollu) ja Russi on hävinny johonkin. Huhujen mukaan johtaa 13. komppaniaa. Ja mitä on puhuttukkaan hausta?
Edes Primarkit eivät olleet kuolemattomia tai voittamattomia. Olihan Angronkin Keisarin mielestä tuomittu kuolemaan ellei nappulaa pelasteta tavallisten ihmisten tieltä.

Ja mitä onkaan puhuttu käyttäjämoderoinnista? Mikäli huomauttelet muille säännöistä/etiketistä, niin noudata niitä itse malliksi.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Oliko Leman Russ jonkinlainen asesuunnittelia? Leman Russ Battle Tank?
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Grotsky

Viesti Kirjoittaja Grotsky »

Russ oli Space Wolfien primarkki, jonka mukaan on tankki on nimetty.
Tosin jos kirja ei avaudu, kannattaa ensin kokeilla ottaa suojamuovi pois.
- The Captain
Snowtrooper

Viesti Kirjoittaja Snowtrooper »

Waka wanhassa fluffissa Leman Russ oli kuuluisa Kaartin tankkiässä, jonka mukaan panssari sai nimensä. Sitten kun keksittiin primarkit, niin retconnattiin jatkumoa niin, että primarkki Leman Russ löysi kyseisen panssarivaunun STC:t.
Spetulhu

Viesti Kirjoittaja Spetulhu »

Snowtrooper kirjoitti:Waka wanhassa fluffissa Leman Russ oli kuuluisa Kaartin tankkiässä, jonka mukaan panssari sai nimensä. Sitten kun keksittiin primarkit, niin retconnattiin jatkumoa niin, että primarkki Leman Russ löysi kyseisen panssarivaunun STC:t.
Täh? Miten vanhaa fluffia tämä on? Mun Rogue Traderistä löytyy Russin kuva sivulta 27, eikä sitä kutsuta panssariässäksi. Imperial Special Agent, Imperial Commander Lucan, instrumental in founding Adeptus Astartes unit 4 "Space Wolves".
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.

-Vanha sananlasku IG:ssä
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Snowtrooper kirjoitti:Waka wanhassa fluffissa Leman Russ oli kuuluisa Kaartin tankkiässä, jonka mukaan panssari sai nimensä. Sitten kun keksittiin primarkit, niin retconnattiin jatkumoa niin, että primarkki Leman Russ löysi kyseisen panssarivaunun STC:t.
Kyllä RT:n sääntökirjassa tosiaan jo puhutaan Russista Space Wolffien perustajana, joskin kaveri ilmeisesti oli myös jokin silloinen Sun Tzu päätellen niistä strategiaa koskevista lainauksistaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
BioHazard

Viesti Kirjoittaja BioHazard »

Varmaan siivosi kaljapullojaan joltain marsin kaapin sisältä ja huomasi: Kappas, mikä hitto tää on? Hei tekki pappi! Tuus tänne! Ja sitten alkaa saarna milloin leman joko nukahtaa tai livistää....
Mutta uskoisin että hän painelee EoTeessä ja törmäsi sattumalta tutun väriseen panssariin....
Tol Cormp Norz Norz Norz
WolfMan

Viesti Kirjoittaja WolfMan »

King lizard kirjoitti:

Varmaan siivosi kaljapullojaan joltain marsin kaapin sisältä ja huomasi: Kappas, mikä hitto tää on? Hei tekki pappi! Tuus tänne! Ja sitten alkaa saarna milloin leman joko nukahtaa tai livistää....
Mutta uskoisin että hän painelee EoTeessä ja törmäsi sattumalta tutun väriseen panssariin....
Tai sitten ei törmää, kun haarniska silloin muinoin, joskus 10000v - 0v sitten löydettiin Khornen temppelistä, niin on suht todennäköistä, että äijän kallo on muutaman muun kallon kans jossain kekosessa. Ellei sitten kyseinen herra ole pistelly perse-erkkejä pannuun ja lähteny.

Olipas taas asiaan liittyvä viestä... :D
ankara halla
Valvoja

King lizard kirjoitti: Mutta uskoisin että hän painelee EoTeessä ja törmäsi sattumalta tutun väriseen panssariin....
Ei ole uskon asia.
WD 166 kirjoitti: ...Although long lived, the Primarchs were not immortal and the last of their kind finally died after fourteen hundred years...
Sitä paitsi tarinat eivät kerro siitä, mitä Russ löysi EoT:sta vaan siitä, että Space Wolffit löysivät Russin panssarin sieltä.
Hukka

Viesti Kirjoittaja Hukka »

Kyllä Russi on niin kova jätkä että olen ihan saletti että hengissä se on. Sanokoon fluffi"asiantuntijat" mitä huvittaa.

Näin on näppikset.
-J
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Hukka kirjoitti:Kyllä Russi on niin kova jätkä että olen ihan saletti että hengissä se on. Sanokoon fluffi"asiantuntijat" mitä huvittaa.

Näin on näppikset.
-J
No duh, Keisari oli Russia kovempi potenssiin kymmenen ja silti piestiin ihan henkihieveriin.
Entäs jos Russi olisikin tykännyt keräilystä ja päättänyt jäädä Khornen luo? Sanokoot fuffli"asiantuntijat" mitä huvittaa.

Ei näistä seikoista voi vetää mitään täyttä totuutta, se homma on vain auki.
- Kynä-ääliö
ankara halla
Valvoja

Hukka kirjoitti:Kyllä Russi on niin kova jätkä että olen ihan saletti että hengissä se on. Sanokoon fluffi"asiantuntijat" mitä huvittaa.

Näin on näppikset.
-J
"Asiantuntijat"? Tarkoitatko tällä ihmisiä jotka tuntevat fluffin vai ihmisiä jotka kirjoittavat fluffia?

Jos ihmisiä jotka tuntevat fluffia niin siitä vaan, ole mitä mieltä tahansa, mutta subjektiivisilta mielipiteiltäsi putoaa pohja samalla sekunnilla kun lähdet haastamaan niillä virallista lähdemateriaalia (joka varsinkin tässä tapauksessa aika kylmästi totetaa Primarkkien kuolleen).

Ei toki, ei mikään ketään pakota virallista fluffia lukemaan, mutta turha silti on kertoa omia satujaan näiden sijasta. Joku rassukka kun kuitenkin erehtyy luulemaan niitä viralliseksi versioksi :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”