"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kilpailu

Voit lähettää oman kertomuksesi omista sotakokemuksistasi. Kuvat taistoista ovat raporteissa aina ehdottoman suotavia.
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

tneva82 kirjoitti:
tneva82 kirjoitti:Katsoos jos ehtii lähettää VIELLÄ yhden raportin...Tosin kiire pitää. Perjantaina koulu loppuu joskus yhden ja viiden välillä ja sitten onkin se ilta pelata ja tehdä raportti. Onneksi peli tulee olemaan pienen skaalan 40k v2 peli. Huono puoli on että tarkoitus olisi olla tarinapohjaisempi :D
Vahvistanpa etten saa tuota tehtyä ilveelläkään. Kuume, kurkkukipu ja päänsärky vaivaa.

Mutta toivottavasti Tybraalin raportti on lukemisen arvoinen :D Nyt ei kilpailua oman äänen suhteen edes ole.
Älä, älä, älä hättäile. Minun tajunnanräjäyttävä raporttini nousee Jeesuksen mulkerolausuntoja(sinäpä sen sanoit... eikö muka ole ärsyttävää) ja syytöksiä suuremmaksi asiaksi, ja jokainen vähänkään pussillinen elukka alkaa oman käden oikeudella harjoittaa haureutta samana päivänä ja samaan kellonaikaan oman kotipaikkansa kirkon kastemaljaan.

Elikkäs, titteli tulee olemaan minun
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

huussi kirjoitti:[q
Elikkäs, titteli tulee olemaan minun
Noh sen voin ainakin luvata että minun ääneni menee muualle.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Sinne meni, ja vielä reilusti etuajassa. Paras raportoija voittakoon.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

tneva82

Jos laittaisit loputkin raportit sinne sivulle :D Nyt näkyy vain 3.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Samsson
Valvoja

ovat siellä, sun tulee vain klikata refresh... Siellä on 5 raporttia
Samsson
Valvoja

Kilpailu on loppunut ja voittajaksi on noussut taas Tybraal ja Arnag 40 äänellä.
Onneksi olkoon!
Tybraal

Tännehhän voisi laittaa ajan kuluksi jorinoitaan raporteistaan. Niin niin, olen myöhässä, mutta parempi kuin ei milloinkaan. Tätä on varmaan helpompi kirjoittaa kilpailun jälkeen kun ei tarvitse pelätä vaikuttavansa jonkun mielipiteeseen. Pyydän anteeksi epäkoherenttiä tekstiä, nämä ovat aika pitkälti ajatuksia omasta työstäni.

Minä ja Arnag olimme päättäneet raportin osanottajat pidemmän aikaa sitten. Iron Warriorini olivat maaleissa Ropeconia varten ja Arnag oli saanut ihan vasta zombinsa valmiiksi. Kahden vahvan teema-armeijan kohtaamista on aina nautinto pelata, vaikkei olisikaan lukea?

Osa on graafisen toteutuksen puolella ja osa vastaan, jokainen päättää kumpaa. Itse pidän musta-valko tekstiä ja muokkaamattomia kuvia pahimmillaan jopa laiskuuden merkkinä. Itse pidän raportin ilmeesta painostavana ja tummana.

Itse pidän ainakin osittaista vuorokarttaa lähes pakollisena. Se selkeyttää mahdollisia epäselviä tai ristiriitaisia kohtia, ja estää tilanteet: "kyllä se tankki menee sen metsän taakse mutta missä ihmeessä on metsä, ja miksi nuo mariinit näkevät sen vieläkin?" Lisäksi jos lukiessaan haluaa tarkistaa edelliset liikkeet ei koko raporttia tarvitse lukea uudelleen.

Jälkiviisaasti kuvien muokkaus saattoi olla hölmöä ja/tai turhaa, mutta tulipahan kokeiltua edes kerran. Tavallaan se teki raportista vielä enemmän tarinan, taistelutarinan nimittäin. Itse en ainakaan jaksa puhdasta peliraporttia, peli on pelaamista, ei lukemista varten. Toisin tarinoiden kanssa.
Shadow Warrior

Viesti Kirjoittaja Shadow Warrior »

Hmm.. Tuli vaan tässä mieleen että meinataankohan neljättä raporttikilpailua järjestää?
Ovat nimittäin erittäin kiinnostavia
Samsson
Valvoja

Kyllähän sellainen jossain vaiheessa tulee... ;)
Samsson
Valvoja

Shadow Warrior kirjoitti:Hmm.. Tuli vaan tässä mieleen että meinataankohan neljättä raporttikilpailua järjestää?
Ovat nimittäin erittäin kiinnostavia
Ja nythän sellainen tuli!
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=49491
Tybraal

Eli että raportit täytyy jättää nimettä? Viittaamme jatkossa pelaajiin siis pelkästään rodun tai komentajan perusteella? Ja julkistetaanko lopuksi kaikkien raporttien tekijät?

Edit: Tiesin sen, kaikki onkin vain salaliittoa!
Viimeksi muokannut Tybraal, Ma 02.01.2006 18:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Samsson
Valvoja

Kyllä ja kyllä...
Emme halua että ihmiset äänestävät Tybraalia vain nimen perusteella enää. ;)
Samsson
Valvoja

Huomatkaa tätä!
tneva82

Huomattu on ja pistän kyllä raporttia :D Ensi viikolla olisi lupaavanoloinen viikonloppu.

Äänestäminen lopussa onkin eri asia. Pahuksen sotu kieltäytyy päästämästä sisään kuin satunnaisesti joten minun tuurilla veikkaus loppu siihen mennessä kun pääsen taas kirjautumaan :D
Hena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hena »

Huomattu on täälläkin. Mutta lainaus suoraan tuolta kilpailun ilmosta
Kilpailu alkaa sunnuntaina 01.01 2006 kello 00.01 ja loppuu perjantaina 03.03 2006 kello 23:59:59
Joten ei tässä ole mikään kiire :).
Samsson
Valvoja

Ei oo kiire, ei.
Pitää mun kuitenkin vähän nostaa tätä threadiä ja samalla muistuttaa teitä että pitää löytää kans pelikaveri ennen kuin aika menee umpeen.
Samsson
Valvoja

Toivottavasti joku kohta herää talvihorroksesta ja laittaa raportin tai kaksi tulemaan...
Mer'siles

Viesti Kirjoittaja Mer'siles »

Voitko kertoa kuinka monta noita raportteja on tullut?
Samsson
Valvoja

Mer'siles kirjoitti:Voitko kertoa kuinka monta noita raportteja on tullut?
Voin... 0, nolla, siltch, nada, non, noll, zero!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Taisteluraportit”