Path to glory - chaos warband
Path to glory - chaos warband
Kavereiden kanssa kaivettiin pari päivää sitten säännöt esille ja pistettiin joukot pystyyn. Tietysti systeemeissä on puutteita, mutta ne on korjattavissa maalaisjärjellä ja muutenkin pelistä saa muutamilla muutoksilla todella hilpeää viihdettä.
Modellit vaihtuvat turhan usein, aluksi ne maalatut 5 chaos warrioria kuolevat ja tilalle tulee 2 ogrea tjsp. Jos kuitenkin on pelaillut tässä jo 5 vuotta niin ei figuista tule puute ja muutamassa pelissä proxy ei haittaa (kun ei sattunut löytymään sitä viidettä ogrea..).
Eli kannattaa kokeilla. Heittäkää vaan kommenttia te, jotka olette jo pelailleet.
Modellit vaihtuvat turhan usein, aluksi ne maalatut 5 chaos warrioria kuolevat ja tilalle tulee 2 ogrea tjsp. Jos kuitenkin on pelaillut tässä jo 5 vuotta niin ei figuista tule puute ja muutamassa pelissä proxy ei haittaa (kun ei sattunut löytymään sitä viidettä ogrea..).
Eli kannattaa kokeilla. Heittäkää vaan kommenttia te, jotka olette jo pelailleet.
-
Kortelainen
-
Merrywinds
Hehee... Tosiaan, vanha kunnon Bloodpath to Glory...
Varsin mainio peli, josta saa aikaan juurta vaikka mihin. Kortelainen varmaan muistaa, mitä käy kun lähtee isottelemaan keppiä heiluttelevalle linnulle...
Mutta muut asiat sikseen, suosittelen peliä lämpimästi kenelle tahansa pienpelien ystävälle. PtG:n säännöillä pystyy pelaamaan jopa narrated campaignin, jos intoa riittää...
Varsin mainio peli, josta saa aikaan juurta vaikka mihin. Kortelainen varmaan muistaa, mitä käy kun lähtee isottelemaan keppiä heiluttelevalle linnulle...
Mutta muut asiat sikseen, suosittelen peliä lämpimästi kenelle tahansa pienpelien ystävälle. PtG:n säännöillä pystyy pelaamaan jopa narrated campaignin, jos intoa riittää...
Keinuni on aika karu, siinä on vain yksi naru.
- Druzhina Captain
- Valvoja
Jos haluaa peliin mukaan muitakin rotuja, niin kannattaa vierailla Canadan GW:n sivuilla:
http://ca.games-workshop.com/news/cn/ar ... A/home.htm
Jenkkisivuilta löytyy Warbands-säännöt.
- The Captain
- Valvoja
Tai sitten voi siirtyä suoraan Mordheimiin.Druzhina Captain kirjoitti:Jos haluaa peliin mukaan muitakin rotuja, niin kannattaa vierailla Canadan GW:n sivuilla:
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Ollaan pelattu kaveriporukalla nyt 6 peliä Path to Gloryä ja minusta varsin kiva pelisysteemi, eteenkin Nurglella millä olen onnistunut saamaan T5 pomolleni jo nyt. 2+ savella äijä ei hevillä liiku tieltä pois, ja Ld 9:llä et pelota hänet helposti pois massallakaan.
Ainoa mitä jään kaipaamaan on "muitten" taistelioiden edes pieni parannus taisteluiden jälkeen... Kai sitä Mordheim kirjaa pitäis tilata vaan suosiolla.
Mitä muuten suositte Path to Gloryssä; pieni mutta eliitti jengi (sorcerors, Chosen, isoja mörköjä paljon) vai puhdas massa (Maraudereita, Beastmen ja jopa Warrioreita)?
Itse olen enemmän (6 pelin jälkeen) massan puolella, sillä kun saa sen elintärkeä +1 combat resoluutioon. Isot möröt kaatuvat kans suht helposti kun lähetän pomoni plus 3-4 warrioria sitä hakkaamaan. Sorcerorit ovat tosin päänvaiva, eteenkin Slaaneshin pultti...
Ainoa mitä jään kaipaamaan on "muitten" taistelioiden edes pieni parannus taisteluiden jälkeen... Kai sitä Mordheim kirjaa pitäis tilata vaan suosiolla.
Mitä muuten suositte Path to Gloryssä; pieni mutta eliitti jengi (sorcerors, Chosen, isoja mörköjä paljon) vai puhdas massa (Maraudereita, Beastmen ja jopa Warrioreita)?
Itse olen enemmän (6 pelin jälkeen) massan puolella, sillä kun saa sen elintärkeä +1 combat resoluutioon. Isot möröt kaatuvat kans suht helposti kun lähetän pomoni plus 3-4 warrioria sitä hakkaamaan. Sorcerorit ovat tosin päänvaiva, eteenkin Slaaneshin pultti...
-
Zymeth Salkir Dkhan
T5 ja tosi hidas pomo, sitä ne läskit teettää Samson hyvä... 
Itse suosin balanssia, ihmisen kokoisia ukkoja massana ja isoja hirmuja tekemään lämää. Se massa kelpaa sitomaan vastuksia ja suojaamaan isojen monsujen kylkiä.
Path to Glory on yksinkertainen säännöiltään ja samalla mutkaton toteuttaa. Sopiva pieniin kampanjoihin kavereiden kesken. Mordheimista tosin voisi kopioida muillekin tulevan kokemuksen.
Itse suosin balanssia, ihmisen kokoisia ukkoja massana ja isoja hirmuja tekemään lämää. Se massa kelpaa sitomaan vastuksia ja suojaamaan isojen monsujen kylkiä.
Path to Glory on yksinkertainen säännöiltään ja samalla mutkaton toteuttaa. Sopiva pieniin kampanjoihin kavereiden kesken. Mordheimista tosin voisi kopioida muillekin tulevan kokemuksen.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Zymeth kirjoitti:T5 ja tosi hidas pomo, sitä ne läskit teettää Samson hyvä...
Äijällä on sen verran massaa että joo, ei liiku eikä muitten massa pelotaSamsson kirjoitti:...eteenkin Nurglella millä olen onnistunut saamaan T5 pomolleni jo nyt. 2+ savella äijä ei hevillä liiku tieltä pois, ja Ld 9:llä et pelota hänet helposti pois massallakaan...
Wanha hilpeä kaaospeli, tätäkin jauhettiin joskus lukiossa välitunneilla ja toisinaan jopa tunneilla. Jossain vaiheessa aloin rakentaa itse lizkomiehille sääntöjä, jäivät puolitiehen. Oppimispuolisko jäi kirjoittamatta, mutta pelikelpoiseksi asti sain itse charrulistin. Tosin, nythän sitäkään tarvitse kun näemmän viralliset listat noin monelle porukalle ilmestynyt...