"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

ForgeWorldin Emmentaalisuus pelottaa minua.

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

Beardling kirjoitti: Eikä Skinkkien puhallusputkien voimalla. Ne kun eivät pysty haavoittamaan 7T:eetä..
Myrkky auttaa. Siihen tuo tipahtaa turhankin nopeasti.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Mammutti liikku 6 tuumaa vuorossa, joten vastustajalla on aikaa laittaa monta greaweaponlordia ja ritariyksikköä ja tykinkuulaa kiinni mokomaan norsuun ennekuin se pääsee johonkin.

Kyllä mie ehdottomasti suostuisin pelaamaan jotain isoa forgen mörköä vastaan
Viimeksi muokannut Maelis, To 12.01.2006 15:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Mutta myrkky tepsii edelleenkin.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
VonLexuza

Viesti Kirjoittaja VonLexuza »

Siege Tower jolla on jalat pyörien tilalla. Enpä siltä enempää odottaisikaan. Kun yksi mammutti vetää itseensä suurimman osan vihollisen tulituksesta, pääsevät samalla "paljon pahemmat" yksiköt ehjänä perille. Tämä ainakin teoriassa. ;)
VVirtanen
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja VVirtanen »

Myrkky auttaa.
Asia selvä. Jostain syystä itse olen aina luullut että, myrkky ei auta kunhan voiman ja kestävyyden ero on riittävä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”