Onko tämä yli kasvanut jättiläis lisko ollenkaan sen 230 pojon arvoinen? Onhan se kiva terrorin tuoja ja iskeekin lujaa, mutta tuntuu siltä, että joka kolmas ihminen mollaa sitä ja väittää loharin huonommaksi versioksi.
Elikkä kysymys yksinkertaisessa muodossa:
Onko Wywerni pisteidensä arvoinen kapistus?
Wywern
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Wywern
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
-
Aleksi Pesonen
- Viesti:
Kyllähän tuo ihan taitaapi olla... Itse asiassa sen avulla voitin ensimmäiset pelini.
Wyvernin käyttö minun mielestäni vaatii taitoa ja kikkailua.
Se ei ole yhtä tehokas tappo kone kuten dragonit, joten sen käyttämiseen vaaditaan taitoa. Terrori oikeassa paikassa on avain voittoon.
Kannataa kyllä hankkia tämä elukka, mutta vasta 3000 pisteessä, en suosi itse ainakaan pienempiin peleihin.
minulla on vain positiivisia kokemuksia wyvernistä
PS: Kärpät on rautaa...
Wyvernin käyttö minun mielestäni vaatii taitoa ja kikkailua.
Se ei ole yhtä tehokas tappo kone kuten dragonit, joten sen käyttämiseen vaaditaan taitoa. Terrori oikeassa paikassa on avain voittoon.
Kannataa kyllä hankkia tämä elukka, mutta vasta 3000 pisteessä, en suosi itse ainakaan pienempiin peleihin.
minulla on vain positiivisia kokemuksia wyvernistä
PS: Kärpät on rautaa...
juma meitä ammutaan...
Kyllähän se terrori oikeaan paikkaan, varsinkin kun pelailee epäkuolleita, demoneita sun muita Immune to psychology hörhöjä vastaan. Viehän se rankit, mutta kun se lisko kuolee ennen kuin pääsee viemään rankit jos vastustajalla on minkäänlaista tilanne tajua.
Dragonin käyttämiseen vaaditaan myös taitoa. On tullut tapettua enemmän kuin yksi Tzeentchin lohikäärme vain kun vastustaja on pelannut kuin naapurin koira. (Se lohikäärme kannattaa oikeasti jättää flankki edelle executioners yksikköön jolla on hydra banner bsb ja 2 assassinia. Challengehan on ihan turhaa snobbailua myös, joten assassinit löivät 12 kertaa manbaneilla lohikäärmettä...)
Toinen harvinaisen älykäs temppu on chargeta koko Tzeentch armeija bretonniaan joka on muutamia tuumia liian kaukana, meni niin lohikäärme kuin ritaritkin siinä.
Wyverni turha vempele, kun joutuu kikkailemaan ensin 5 vuoroa että saa charge paikan josta vihollinen ei tapa sitä ensimmäisen kolmen sekunnin aikana. Samat 5 vuoroa voisi pomppia vihollisen päällä ja heitellä waaaaghia.
Hyllynkoristeeksi toki kannattaa hankkia, ja jos aikoo pelata clan moulder listaa niin joku oli konvertoinut wyvernistä erittäin hienon rotta hirviön.
Dragonin käyttämiseen vaaditaan myös taitoa. On tullut tapettua enemmän kuin yksi Tzeentchin lohikäärme vain kun vastustaja on pelannut kuin naapurin koira. (Se lohikäärme kannattaa oikeasti jättää flankki edelle executioners yksikköön jolla on hydra banner bsb ja 2 assassinia. Challengehan on ihan turhaa snobbailua myös, joten assassinit löivät 12 kertaa manbaneilla lohikäärmettä...)
Toinen harvinaisen älykäs temppu on chargeta koko Tzeentch armeija bretonniaan joka on muutamia tuumia liian kaukana, meni niin lohikäärme kuin ritaritkin siinä.
Wyverni turha vempele, kun joutuu kikkailemaan ensin 5 vuoroa että saa charge paikan josta vihollinen ei tapa sitä ensimmäisen kolmen sekunnin aikana. Samat 5 vuoroa voisi pomppia vihollisen päällä ja heitellä waaaaghia.
Hyllynkoristeeksi toki kannattaa hankkia, ja jos aikoo pelata clan moulder listaa niin joku oli konvertoinut wyvernistä erittäin hienon rotta hirviön.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Itse käytän wyverniä melkein aina 2000 pojon armeijoissa. Vaatii välillä tuuria timiakseen kunnolla, mutta hei, niin örkkiarmeija yleensäkin... Niin kuin Sotun 2003 vuoden 'Conin megabattlessa, jossa Wyverniäni ammuttiin parhaimmillan kahden armeijan tykeillä, ilman tulosta...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Niin, keräähän se kaiken tulituksen. Tosin halvemmin sen tekee jättiläinen, joka yleensä saa aikaan enemmän vahinkoa.Morhgoz kirjoitti:Niin kuin Sotun 2003 vuoden 'Conin megabattlessa, jossa Wyverniäni ammuttiin parhaimmillan kahden armeijan tykeillä, ilman tulosta...
Back in da biz and so deep in da bashin' game.