Spessut ja Vampire Loordit...
Spessut ja Vampire Loordit...
Eli voikos kolmen kilon armeijaan ottaa tavallisen loordin lisäksi jonkun vamppyyrispessun, vaikka Zacharias the Everlivingin? Tiedän että vampire lord on 0-1 valinta mutta minulle on kerrottu että spessut ei "count as" vampire lords vaikka ne ihan selvästi on loordin tasoisia verenimijöitä...[/img]
- DJ_Silverpig
Re: Spessut ja Vampire Loordit...
- Älä koskaan luota siihen mitä sinulle on kerrottu, janoa näyttöäMelkhior kirjoitti:minulle on kerrottu että spessut ei "count as" vampire lords vaikka ne ihan selvästi on loordin tasoisia verenimijöitä...
- Älä koskaan koskaan ajattele fluffia sääntöjä lukiessasi
- Älä sekoita fluffia ja sääntöjä
- Älä anna napin ulkonäön sokaista mieltäsi
HopeapossuEdit:
- Älä koskaan kuuntele killer elffin mutuja
Jos sulle on "kerrottu", se ei todista mitään.
Jos olet lukenut sen säännöistä tms. älä välitä fluffista.
Jos olet lukenut sen fluffista, älä sekoita sitä sääntöihin.
"Hopeapossu ansaitsisi kyllä "monimutkaisimmin asiansa selittävä" -awardin" -Laava (ei SE, vaan eräs toinen Laava)
Possu
"Zacharias can be talem as a Lord choice, but he and his dragon will use up three of your Hero choises as well"
elipä zacharia vie sen lordi slotin ja vie lisäksi 3 hero slottia
elipä zacharia vie sen lordi slotin ja vie lisäksi 3 hero slottia
"Ne jotka ylenpalttiseen taikuuteen sortuvat ovat itse juustossa kieriteltyjä juuston makuisia juustopalloja justoliemessä." -Omenapoika
DeadBeat: Se on selvää että Zarkku vie lordi-paikan. Mutta huomaathan että listassa on yksikkö nimeltä Vampire Lord joka on 0-1 valinta.
Elä sekoita kahta eri lordia-käsitettä keskenään vaan lue alkuperäinen kysymys uudestaan.
Elä sekoita kahta eri lordia-käsitettä keskenään vaan lue alkuperäinen kysymys uudestaan.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
uuups :S no kiitos korjauksesta kumminkin, pistetään sen piikkiin että olin todella väsynyt kun tuota kirjoitindaider kirjoitti:DeadBeat: Se on selvää että Zarkku vie lordi-paikan. Mutta huomaathan että listassa on yksikkö nimeltä Vampire Lord joka on 0-1 valinta.
"Ne jotka ylenpalttiseen taikuuteen sortuvat ovat itse juustossa kieriteltyjä juuston makuisia juustopalloja justoliemessä." -Omenapoika
- Lihamestari
Kyllä.Kelffi kirjoitti:No kertokaa nyt minullekin, saako vampire lordin ja zachariaksen samaan listaan??
Miksi? Koska Zacharias ei ole Vampire Lord.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
- DJ_Silverpig