"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pensseli

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Re: Pensseli

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Comissar kirjoitti:Kyllä sieltä Kuopiosta löytyy hyviä minikauppoja esim. siellä kuninkaan kadulla on joku ulkomaalaisen pitämä kirjakauppa, josta saa myös figuja.. halvella.
Jos tarkotat kirja ja lehtilinnaa nii se ei ainakaan mun tietääkseni oo ulkomaalaisten omistama... Eikä sielläkään myydä kuin games workshopin figuja... Mut siel on kyl iso valikoima. Siitä plussaa :)
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

OneTrueDrunk kirjoitti:Haluaisko joku vielä kertoa mikä tekee tosta windsor & newton pensselistä esim. kitadelin fine detail brushia paremman?? Kun vertaa hintaa toisiinsa niin jotain tossa w&n:ssa pitää olla... :)
Karvojen laatu on käsittääkseni parasta ja pensselin muotoilu niin että se kantaa pesässään suuren määrän maalia ja pitää silti terävän kärjen. Siinäpä se. Hyvin pidettynä kestää pitkään.

Vaikea selittää, jos ymmärtää pensseleitä jotain voi akivaa kuvan niistä esille, se kertoo jo paljon.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Ero noissa on kuin vertaisi leukua kirurgin veitseen (mikä skalpelli se olikaan). Noitten ninnun mainitsemien asioiden lisäksi noilla on todella hyvä kyky säilyttää muotonsa. Siis ei tarvitse suoristaa pensseliä joka kerta kun sillä koskee figuun. Lisäksi pensseli on tasapainotettu juuri sopivaksi niin, että painopiste on juuri oikeassa kohtaa. Mä kokeilin juuri tunnistaa sokkona mikä mun pensseleistä on se oma rakkaani ja kyllähän se W&N sieltä roskan seasta löytyi pelkän tuntuman perusteella.

Mutta jos todellakin meinaa kunnon pensselin hankkia niin kannattaa sitten huolehtia siitä kunnolla. Hyvin hoidettu S7 säilyy hyvänä varmasti ainakin vuoden ellei pitempään.
And they wonder how he dealt with stress so well..
crow

Viesti Kirjoittaja crow »

kuulostaa ainakin hyvältä... oishan tommonen ihan kiva saada, mutta en mä tolla mitää tekis. En sais kumminkaa parempaa jälkeä :)
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Mä ainaki tulin siihen tulokseen et ostan tollasen pensselin... Mikäli nyt satun löytämään :)
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
mr.maalari

Viesti Kirjoittaja mr.maalari »

oisko rovaniemel mitään kauppaa mistä sais sentään laadukaita pensseleitä?
olen tyhmä.

JA YLPEÄ SIITÄ!
codename

Viesti Kirjoittaja codename »

mä vasta alotin kerään Warhammereit ja ostin maalisetin sain mukana pensselin :wink:
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

suomalaisessa myydään windsor&newton tuotteita. Mutta en tiedä voiko sieltä tilata mitään kun se on sellane iso kauppaketju. (isot kauppaketjut suks)
Killu

Viesti Kirjoittaja Killu »

codename kirjoitti:mä vasta alotin kerään Warhammereit ja ostin maalisetin sain mukana pensselin :wink:
et kai, luulen että et oo ainoo kuka tollasen maalisetin on ostanut, multakin löytyy niitä 2 kpl ku sain toisen niin halvalla (5e).
1+1=10
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Mälis kirjoitti:suomalaisessa myydään windsor&newton tuotteita. Mutta en tiedä voiko sieltä tilata mitään kun se on sellane iso kauppaketju. (isot kauppaketjut suks)
juu siellä tosin taitaa olla vain lähinnä w&n maaleja (siis öljyvärejä) sun muuta sellaista turhaa taiteilija roinaa jota pitää haalia ympärilleen, jotta saisi edes vähän uskoteltua ihmisille, että oikeasti on taiteilija eikä kokopäivätoiminen sosiaalipummi joka kuluttaa päivänsä juomalla punaviiniä ja kuuntelemalla jotain etno musaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”