"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

summoning

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
mr.maalari

summoning

Viesti Kirjoittaja mr.maalari »

siis jos mulla on lordi ja sillä on juggernaut niin summonoinko molemmat vai onko lordi heti alussa ja summonoin pelkän juggernautin :? :?:
olen tyhmä.

JA YLPEÄ SIITÄ!
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Mistä lähtien lordeja tarvii summonoida?
zqmfgb
mr.maalari

ajatelin että onko se jotain villin lännen tyyliin cowboy viheltää ja hepo juoksee paikalle :lol:
olen tyhmä.

JA YLPEÄ SIITÄ!
ovv
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ovv »

juggernautteja ei nykyään summonoida. ne on vaan wargearia pomolle. eikä vanhassakaan kodexissa tarttenut lordin ratsua erikseen summonoida. :)
gaming since '92
mr.maalari

en kyll oo vanhast mitään semmost huomannu.
olen tyhmä.

JA YLPEÄ SIITÄ!
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Jos ostat sille lordille sen juggerin, et sä saa mitään erinäistä ukkoa juggernautille, vaan se meinaa et sun loordis ratsastaa sillä. Se saa ne hyödyt juggerista mitä saa, mut sä et kummiskaan saa loordia ja juggeria.
"If it bleeds, we can kill it."
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

jep, eli se lordi on sen juggerin päällä ja ainoa mitä se juggeri siinä tekee, on se, että se vaan on ja antaa oliko +2T ja +2A lordille, eikä lordia voi laittaa rhinoon/land raideriin, kun se kerran ratsastaa sillä juggerilla. Ei tarvitse siis summonoida, ei, koska sitä juggeria ei varsinaisesti ole olemassakaan :)
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Ja nykyäänhän juggri antaa +1S, +1W ja +1A, ja demoniset ratsut eivät millään tavalla noudata demonien sääntöjä. Eli ei summonoida. Niin kuin ei ikinä ennenkään.
Phil Kelly says "No!"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”