"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Maalaus vai pelaaminen

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Höpöttiuhka

Maalaus vai pelaaminen

Viesti Kirjoittaja Höpöttiuhka »

Niin elikkä kysyisin että pitävätkö ihmiset täällä enemmän maalaamisesta, vai pelaamisesta? itse en tiedä, sillä pelata ei ole ehtinyt piiitkään aikaan, enkä oikein ole jaksanut maalaillakkaan, mutta annetaan puheenvuoro muillekkin :)
Älk'ää ottako minua vakavasti. Olen vain basisti
Rullakuski

Viesti Kirjoittaja Rullakuski »

Noh, Voisin sanoa että pidän molemmista yhtä paljon.. Olen vaan vähän hidas maalaamaan joten se alkaa joskus tympimään.. Joskus taas pelaaminen alkaa ärsyttää, koska ei koskaan ole maalattua armeijaa :D
Viimeksi muokannut Rullakuski, Su 15.01.2006 10:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nitrone

Viesti Kirjoittaja Nitrone »

Itse pidän enemmän pelaamisestä, sillä maalaaminen on niin hidasta touhua.
"Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils" - Louis Hector Berlioz
DElffiini

Viesti Kirjoittaja DElffiini »

Maalaan mieluusti ja heti, kun armeija on maaleissa alkaa
pelaaminenkin maistua. (olettaen että vastustajallakin on maalattu armeija)
"The Greater Good is coming to you from my bolter, alien!"
pikkupoika

Viesti Kirjoittaja pikkupoika »

Maalaamisesta pidän enemmän, tai vaikea sanoa kun en ole edes pelin sääntöjä viitsinyt/ ehtinyt harjoitella. Pitäisi varmaan mennä jollekkin GWn kurssille...
Pitäisi lopettaa se itseleen valehtelu
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Maalaaminen on siinä ehkä 5 kertaa mukavempaa kuin pelaaminen. Se vain on niin "kivaa". Konffauskin tulee ennen pelaamista.
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Ensin maalaus, sitten pelaaminen ;)
niih.
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Pelaaminen tulee ykkösenä, vaikka en mikään loistava pelaaja olekaan. Kakkosena tulee figujen konverttaaminen, maalaaminen jää pronssille (en kai muuten dippaamista käyttäisi ellen olisi muuten niin huono maalaaja ;)).
Skrixqueek
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

pahan pistit, mutta minä tykkään pelaamisesta. vielä kivempaa on kyllä konvailu ja fluffitus.
Agilgar
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Agilgar »

Minä pidän pelaamisesta enemmän kuin maalaamisesta.
Aleksi Pesonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aleksi Pesonen »

Maalaus ja konverttaus menevät pelaamisen edelle...
juma meitä ammutaan...
kaamoz

Viesti Kirjoittaja kaamoz »

Täytyy sanoa, että fifty-fifty
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Molemmat yhtä kivaa.. Joskus tekee mieli maalata ja joskus tekee mieli pelailla ;)
k3kkuli

Viesti Kirjoittaja k3kkuli »

Ehrottomasti pelaaminen ei tosin ole tullut pelattua moneen kuukauteen. Maalaminen on melko tylsää ja pikkutarkkaa joten en siitä pidä, mutta joskus charrujen maalaaminen on kivaa, kunhan vain jaksaa sen maalaamisen aloittaa. Figujen konvertoiminenkin on kivaa puhaa.
Drago^

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Pidän pelaamisesta enemmän kuin maalaamisesta koska se on kunnon toimintaa ja maalaaminen saa joskus hermot menemään *beeb* tilaan. Konvaaminen on kylläkin mukavaa, mutta ei se pelaamista päihitä.
No pain no gain.
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

Homma menee vähän fifty-sixty. Pelaaminen on mukavaa, mutta sitäkään kovin paljoa tule harrastettua, kun ovat pelikaverit vähissä tätänykyä. Tuo vakituinenkin otti, jätti ja muutti pirulainen keskisuomeen.
Ja vaikka en olekkaan kovin kummoinen maalari, niin olen taiteilusta ja konvertoinnista(siitä vähästä, mitä edes teen) alkanut innostua yhä enemmän ja enemmän.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Minulla tuo nyt kallistuu pelaamiselle, vaikka onhan se maalauskin hauskaa, kun aikaa riittäisi. Valitettavasti riehun aivan liikaa täällä...
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Alpha Despair

Viesti Kirjoittaja Alpha Despair »

Pidän maalamisesta ja pelaamisesta yhtä paljon.Kyllä se on mukavaa myös maalata figuja, mutta kyllä se pelaaminenkin yhtä hauskaa on.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Menee täysin puoliksi minun mielipiteeni. Sanotaanko yksinkertaisuudessaan, että parasta on pelata maalatulla armeijalla.

Eli joo, maalaus, konvertointi ja kaiken semmoisen suunnittelu on minulle kovin kovin tärkeää. Tykkään näperrellä nappeja, tehdä uusia viritelmiä, vaihdella alustoja ja tehdä vanhoista figuista pienellä vaivalla seuraavan armeijan rivisotilaita. Enhän minä kummoinen kovertoija ole, stuffikaan ei karvaa enempää pysy hyppysissä, mutta parhaani teen ja kaikkea pitäisi päästä testaamaan. Nämä perus-pinnaukset, -stuffailut ja sellaiset ovat eniten käytössä, ja niilläkin saa jo ihan kivoja kapistuksia aikaiseksi, mutta jotain uusien raajojen tai semmoisten stuffaamiseen en aio lähteä. Taito vain ei riitä. Beissaus on kivaa. ;)

Maalaus tulee sen jälkeen, sillä se on niin ääri-ihqa, että on pelaamisen kanssa melkeinpä tasoissa. Nämä kaksi kuitenkin kulkevat niin käsi kädessä, että rajaa on vaikea vetää. Kun on nähnyt paljon vaivaa ja aikaa hyvännäköisen armeijan maalaamiseen, sillä pelaaminen on ihan eri asia kuin puolivalmiilla proxyläjällä. Todella, aivan eri asia. Yhden armeijan olen saanut valmiiksi asti maalattua ja säädettyä, Nurgle-kaaoksen, ja sillä pelaaminen on ollut yksinkertaisesti mukavaa, vaikka pelit eivät olisi kovin hyvin ehkä menneetkään. Nyt on tuo Wolfenstein työn alla, ja ritareita on tullut väännettyä kuin viimeistä päivää. Mitä nätimpi, sen parempi. ;)

Tästäkin huolimatta, en minä niillä figuilla mitään tee jos en niillä pelaisi, ja sitäkin teen enemmän tai vähemmän aktiivisesti, Joensuussa kun pelaajakuntaa ja aktiviteetteja löytyy ihan mielin määrin. Kuusi kaverusta meistä muodostaa vain sen yhden porukan, joka pelailee warhammeria aktiivisesti tällä alueella. Eli ju, molemmat yhtä tärkeitä, ja muodostavat yhdessä sen teh Harrastuksen, jota tässä harjoitetaan.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Mr. Tabasco

Viesti Kirjoittaja Mr. Tabasco »

Maalaaminen on kyllä kivempaa kuin pelaaminen, mutta maalaaminen on niin hidasta, ettei sitä aina jaksa maalailla.
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”