"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Paras tapa maalata skelejä?

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Master Of Undeath

Paras tapa maalata skelejä?

Viesti Kirjoittaja Master Of Undeath »

Mikä olisi paras tapa maalata skelejä tai zombeja.

Entäpä mikä sopis niiden alustoihin???

VASTAUKSIA KIITOS :D

Tarkensin aiheen otsikkoa. Otsikon olisi tarkoitus kuvailla ketjun sisältöä. Pelkkä "Paras tapa" ei kerro vielä mitään. Kiinnitä jatkossa enemmän huomiota otsikoihin. -Ylläpito.
LOPETTANUT!
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Nopein tapa maalata skelluja on skull white drybrush mustan pohjamaalin päälle. Jos haluu showcasea, pistää alle bleached bone drybrushin.

No jaa. Inkkien kanssa läträily voi myös toimia. Itse maalaan bestial brown ---> bubonic brown ---> bleached bone ---> highlightiä 50/50 bleached bone ja skull white. Dippailu lienee myös kivaa.

Zombit maalaan rotten fleshillä ja heitän päälle jotain inkkiä. Verta paljon, se on kivaa.

Baset ihan normaalisti, mitäs näistä.
Nitrone

Viesti Kirjoittaja Nitrone »

Itse maalaan lurkit ihan vaan bleached bone:lla ja perään brown ink. Ihan kivan näkösiä ne on, mutta ei mitään showcasee, mut eihän niitten tarviikkaan olla.
"Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils" - Louis Hector Berlioz
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Väitän että nopein, helpoin ja vaikeustasoon nähden lopputulokseltaan näyttävin tapa on dippaaminen. Pelkkä valkoinen pohjamaali, aseet metallilla ja mahd. puuosat ruskealla ja dippaus - tuli hieno skellu. Esimerkkikuvia (eivät minun tuotoksiani):

Kuva

Kuva

Ja zombitkin näkyvät luonnaavan ihan mukavasti:

Kuva
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

Pitääpi kokeilla dippausta.

Itse maalailen luut:
tapa1. scorched brown->kuivaharjailua bestial brownilla->hieman kuivempaa kuivaharjailua bleached bonella->oikein rutikuivat harjaukset skull whitella.

tapa2. chaos black->graveyard earth korostuksia->korostetaan lisäämällä hautuumaahan hieman valkoista->sama->sama

Molemmat tavat hyviä. Itse käytän ykköstä useammin, kun en noiden sekoittelujen ym. hömpötysten kanssa jaksa läträillä.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Master Of Undeath

Uusi tapani

Viesti Kirjoittaja Master Of Undeath »

Alotin eilen maalaamaan skelet mustiksi ja sen jälkeen dry brushasin ne skull whitel ja aika kivoja tuli
LOPETTANUT!
Jc42

Viesti Kirjoittaja Jc42 »

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”